"Můj pane." sklonil se Lucius před Pánem Zla a čekal než ho vyzve, aby mohl vzhlédnout. "Luciusi." zasyčel Voldemort a prošel se jeho mysli, aby zjistil novinky. "Co dělá Draco ve škole?!" zvýšil hlas a Nagini zasyčela. "M-můj pane." koktal strachem Lucius, ale Pán zla ho uťal. "Dost ty podvrženče. Jsi jen odpad Luciusi, táhni mi z očí a doveď mi svého syna!"
Mezitím co studenti Bradavic řeší méně důležité věci, ať zbytečnosti nebo prkotiny, venku mimo Bradavic se pomalu začaly stahovat mračna, které nenesly nic dobrého. "Obávám se, že se tomu nevyhneme Minervo, musíme už plánovat teď, než bude pozdě." promnul si čelo Lupin a Minerva si povzdechla. "tak je svolej a pustíme se do toho."
***
"Tak co Harry Ginny?" zeptala se Hermiona své kamarádky, když seděly ve společenské místnosti nebelvírské koleje. Ginny pouze pokývala hlavou a Hermiona si povzdychla. Harry poslední dny odmítal mluvit jak se svojí přítelkyni tak i s Hermionou, což absolutně nechápala, přeci mu nic neudělala, tak proč trestá i jí? "To není normální, proč to dělá? S Ronem se baví úplně normálně!" postěžovala si lvice, aniž by si uvědomila, že tohle není úplně tak důležité jako Ginnin problém. Omluvně se na ní podívala, tímhle moc nepomohla.
"Půjdeme na famfrpál nebo..?" nechala svou větu jen tak doznít, neboť nevěděla jak ji dokončit. Hermiona chtěla celkem jít, ale jelikož hraje Nebelvír, nebyla si jistá, zda by Ginn chtěla jít. "Jasně, hrajeme proti zmijozelu. Dáme jim pořádně na prdel." zasmálala se zrzavá dívka a s doprovodem Hermiony se vydala do hradu.
Sice si všichni myslí že nebelvír zmijozel porazí, ale to netuší, že hadi jsou tuhle sezónu v ráži. Tohle bude jejich hra, vyhrajou. Jestli se tak ale stane my zatím nevíme.
"A je to tuuu, zápas na který jsme všichni čekali. Na jedne straně hadi, na druhé lvi. Kdo vyhraje se ukáže právě teď" famfrpálový mluvčí byl do své práce tak zapálen, ale i jeho samotného zajímalo, kdo vyhraje. Během pár minut hry, všichni viděli zlepšení hadů, a tak to bylo pro všechny ještě více napínavé, i pro samotné hráče. Harry proti Dracovi. Potter proti Malfoyovi. Kdo chytí zlatonku a přivede svůj tým k výhře?
Na obloze se pomalu začaly stahovat temné mračna, ale to nebyl pro nikoho důvod zápas ukončit. Objevilo se pár blesků, ale hra stále pokračovala. Všichni fandili týmu, který měli rádi, ale svou pozornost měli směřovat jinam. Kdyby si všimli o chvilinku dříve, bylo by možné, že by věci dopadly jinak.
Výhra byla na místě. Tým vyhrál, chytač chytil zlatonku a svého soupeře poslal k zemi. Blonďatý zmijozel překvapil dívku, když ji daroval svou vyhranou zlatonku, ano zmijozel vyhrál. Jenomže jakmile Hermiona zlatonku chytla do dlaně, vše začalo. Peklo, jak by popsali studenti Bradavic. Černé stíny se začaly objevovat všude, kouzla a kletby metali kolem sebe všichni, jen aby si zachránili život. Smrtijedi ale neotáleli a bojovali. Napadli Bradavickou školu, nikdo ale netuší, jaky záměr to všechno mělo.
Jediné co si Hermiona s Dracem pamatují, než upadli do temnoty bylo jeho znamení na obloze.
A bylo zle.
ČTEŠ
Ztracení v Životě
ספרות נוערChlad, prázdno, temnota, tohle jsou jediné pocity, které naše dívka cítí, když do ní zabodne svůj pohled plný nenávisti. Sama netuší co mu udělala, ale jedno ví jistě, že její nenávist není o nic menší než ta jeho. Co by se stalo kdyby si dívka a ch...