Jaxon tettetett sérdődöttséggel felpattant és elment. Végre már. Eléggé idegesítő lenne vele együtt dolgozni. Habár ki tudja.
- Nah, szóval - kezdte Faith.
- Mi történt? - kérdeztem izgatottan. Mert nagyon érdekelt ez a Jaxon-os téma.
- Ugye Ő is ott dolgozik ahol mi és meg ismerkedtünk. Először úgy taliztunk hogy főnök mondta hogy vele kell hogy dolgozzak. Így pedig elkezdtünk dolgozni. Aztán pedig elmentünk inni egy kávét és ott elkezdett flörtölni - magyarázta boldogan Faith.
- OMG - mondtam meglepetten.
- Aztán pedig felajánlotta hogy menjünk el diszkóba. El is mentünk és táncoltunk meg minden. Aztán pedig meg csókolt........ és úristen.
- Jesszus - mondtam totál izgatottan.
- Aztán pedig éjfélig buliztunk és hazavitt. És hivatalosan is egy párnak nyilvánitottuk magunkat. És OMG - mondta izgatottan de nagyon boldogan.
- Úristen, gratulálok! - örvendeztem.
- Neked meg még mindig csak Dave volt a pasid. De ő sem úgy igazán. Járj valakivel - hülyített Faith. Ekkor eszembe jutott Mark mondata. Fujj. Erre inkább nem is gondolok. Bah.
- Egyébként megyek Tyler bandájához majd ezután. Nem akarsz jönni? - kérdeztem.
- Hát...... Jaxon tutira kinyírna. Főleg hogy ugye én még jártam is a bátyáddal. Erről mondjuk ő nem tud de azért mégis - fakadt ki Faith.
- Lehet hogy jobb ha nem jössz. Mert nagyon durván perverz az egyik. Habár gondolom ismered - mondtam kissé tétován.
- Ja hát igen. Mark - mondta ki kicsit undorral a hangjában.
- Bah - mondtam ösztönösen. Hupsz Faith tutira rosszra fog gondolni.
- Tán csak nem talákoztál veleeee?! - kérdezte gyanakodva Faith. Nah ezt nem kellett volna.
- Igen mert beugrottam Tylerhöz, és majdnem meg fojtogattam de Ryan közbe lépett - mondtam kissé szégyenkezve.
- Ryan?! - kérdezte csillogó szemekkel.
- Hah? - néztem rá furcsán.
- Ryan, mindig is a fő menő volt. Mark mindig együtt volt valakivel és játszott a csajokkal de soha nem jött össze akárkivel. Tyler is gyakran együtt volt valakivel de ő tartósabban. Nicholas pedig néha ehy-ehy csajjal járt de nem mindig. Ryan meg nagyon senkivel sem - magyarázta Faith.
- Aha - mondtam tétován. Most meg mire akar kilyukadni.
- Viszont minden csaj álma volt VELE össze jönni - magyarázta hevesen a barátnőm.
- Mire akarsz kilyukadni? - kérdeztem gyanakodva.
- Háááát.......... talán hogy össze kéne jönnöd vele. Közeledik a szüli napod is........ - mondta kihívóan.
- Ez most komoly? - kérdeztem hitetlenkedve. Nem lehet igaz. Ez most nagyon nem hiányzik.
- Naaaa? - kérdezte elnyújtva a szó végét. Gyorsan kitalálok valamit.
- Ah, adj időt. Ez nem megy ilyen gyorsan - mondtam kitérve a kérdés elől.
- Tudtam hogy kifogásokat fogsz keresni - nevetett fel. Erre persze én is felnevettem. Még beszélgettünk pár unalmasabb témáról amiknek a részleteit egyáltalán nem jegyeztem meg. Megittam az utolsó korny kávémat is.
- Nos, akkor eljössz a bátyámékhoz most? Felőlem jöhet Jaxon is - mondtam bátorítóan. Ki a fene akar egyedül menni?
- Rendben, nézd már itt is van - kiáltott fel Faith. És tényleg, a fiu bejött a kávézóba és leült Faith mellé.
- Szia - mondta majd egy puszit nyomott a barátnőm arcára. Ő ettől kicsit zavarba jött és elpirult de azért átkarolta Jaxont.
- Van kedved elmenni innen Alice-el a bátyáékhoz? - kérdezte boci szemekkel Faith.
- Nah jó - egyezett bele kicsit tétován a fiu.
- Ezaz! Köszi! - ujjongott Faith, és egy puszit adott neki. Jaxon csak elmosolyodott.
- Ha gondoljátok indulhatunk miután fizettem - mondtam nekik. Ők erre csak bólintottak. Elmentem és gyorsan kifizettem a két kávét.
- Mehetünk? - kérdezte Jaxon.
- Igen - válaszoltam.
- Akkor jó - mondta ujjongva Faith. Kisétáltunk a kávézóból. Jaxon kocsija az enyém mellett parkolt.
- Csak gyertek utánam majd a kocsival - mondtam nekik. A biztonság kedvéért azért még megadtam a címet is. El is indultunk. Út közben zenét hallgattam, kb 15 perc múlva meg is érkeztünk a luxus ház elé (a semmi közepén). Alig telt el 1 perc és Jaxon kocsija is leparkolt a ház előtt. Elsőként Faith pattant ki belőle és meghökkenve nézett körül makd a házra.
- Wow - mondta csodálkozva.
- Szép kis ház - mondta Jaxon is miután kiszállt. Én ekkor már becsengettem. Természetesen alap dolognak gondoltam hogy majd kijön elénk Nick de ez sajnos nem így történt. Ugyanis nem más jött ki mint Mark. Végig gondolva most el láthatom a baját ha csak Ryan nem lép közbe. Viszont terveimet ketté hasította amikor Mark mögött Ryan jelent meg.
- Óóó, nahát....... micsoda meglepetés Ty kishuga - mondta idegesítő vigyorral az arcán.
- Fejezd be Mark, vagy különben neki segítek - mordult fel Ryan.
- Oh, sziasztok - köszönt Faith.
- Csáo - mondta Jaxon. Eközben Mark kelletlenül kinyitotta a kaput és beengedett minket.
- Helo haver - mondta, majd adtak egymásnak egy ököl pacsit. Én meg Faith csak a szemünket forgattuk mire a két srác csak elvigyorodott. Na jó. Most lett elegem mind a kettőből. Letörlöm a pofájukról azt a vigyort de leginkább Mark pofájáról. Hirtelen meglendítettem a kezemet és le pofoztam.
- Hagyd abba ezt a vigyorgást mert különben többet kapsz - mondtam fenyegetően. Mark csak meglepődve nézett rám.
- Hééé....... RYAN...... mi a fenéért nem védtél meg?! - ordibálta Mark.
- Mert jobbnak láttam így. Így legalább nem pattogsz - húzta mosolyra a száját.
- Te barom - szitkozódott Mark.
- Egyébként Ryan vagyok - nyújtott kezet. Kezet fogtam vele.
- Alicia Grey
- Ryan Stevens - mutatkozott be.
- Menjünk be - mondtam határozottan.
- Rendben, Tynak híre van számotokra - mondta relytélyesen.
- Uh - mondta gondolkozva Faith.
- Gyertek - invitált be minket Ryan.
- Ry - szólította a bátyám.
- Megyek már Ty - válaszolta. Bementünk, az előtérben levettük a cipőnket és bementünk a nappaliba.
- Sziasztok - köszönt nekünk jó kedvűen a bátyám. Gyorsan bemutatkozott mindenki mindenkinek.
- Egyébként miért hívtál át - kérdezte Jaxon gondolkodva.
- Azért mert szeretnélek titeket meg hívni egy nyaralásra! - mondta Tyler ünnepélyesen.........
DU LIEST GERADE
Vágta a jövőben
Aktuelle LiteraturEz egy napló szerű könyv ami egy lány, Alice életét mutatja be 20 éves korától. Alice nagyon szereti az állatokat, és tud is velük megfelelően foglalkozni. Egy átlagos élet bemutatása, rengeteg olyan rész amiben lovak, és kutyák szerepelnek, és néh...