Bementünk a szórakozóhelyre, pontosabban a diszkóba. Rengeteg ember táncolt, ivott meg stb. A csapatunk oda sétált a pulthoz és leültünk. A fiuk rendeltek maguknak sört mi pedig colat ittunk Faithel. Ezek után még beszélgettünk úgy fél órát, majd elvonultunk táncolni. Faith Jaxonnal táncolt természetesen. Én nem igazán táncoltam helyette inkább elővettem egy könyvet és a falnak dőlve olvastam. Amikor már meguntam meg hát túl nagy volt a zaj is az olvasáshoz akkor Jaxont meg Faithet néztem. Tényleg szép pár voltak. Egy darabig figyeltem őket majd szétnéztem hátha meglátom Tylert is. Egy pillanatra láttam is de aztán eltűnt. Amikor vissza néztem volna Faithre, már őt sem láttam. Hát ez marha jó. Ellöktem magam a faltól és utánuk indultam. Mondjuk kurva lassan haladtam mivel minden második srác úgy gondolta hogy táncol velem. Csak hogy én ezt nem igazán toleráltam. Amikor már totál elvesztem a tömegben feladtam azt hogy megtalálom őket. Még egyszer körül néztem, majd éreztem hogy valaki átkarolja a derekamat. Ahogyan hátra néztem Markot láttam meg. Na már csak ő hiányzott.
- Gyere táncolni! - mondta azzal megragadta a kezem és magához húzott. Kicsit hátra hőköltem. Szerintem sík részeg. Vagy várjunk csak. Nem. Egy pohár sörtől még nem részegedhetett le. Mivel én ott álltam a púltnál és láttam hogy egy pohárnál több sört nem ivott. Bassza meg ez komolyan gondolja. És mi lenne ha mondjuk csak ma este de végre valakivel táncolnék is.......
- Legyen - mondtam megadva magam. Ő csak bátorítóan elmosolyodott mint ha csak kicserélték volna. Kb negyed óráig beszélgettünk és táncoltunk. Már konkrétan élvezem a társaságát.
- Igyunk valamit - húzott maga után a pult felé. A mondat után még hátra nézett és bátorítóan rám mosolygott. Létezik olyan hogy beleszerettem ebbe a srácba?! Pont ebbe?! Hát..... legyen. Miért is ne? Ezt úgy se bírom kontrolálni.
- Menjünk - mondtam bólogatva majd mellette termettem. Kb egyszerre kulcsoltuk össze a kezünket. Ballra nézve megláttam Faithet és Jaxont akik éppen egymást átkarolva csokolóztak. Pár másodperc múlva Mark is odanézett majd rám. Ajaj. Majd megrázta a fejét. Mire eljutottunk a pulthoz kb 5 perc eltelt. Gyorsan rendeltem magamnak egy colat majd ránéztem.
- Te mit kérsz? - kérdeztem tőle.
- Én is egy colat - mondta mosolyogva. Erre csak bólintottam. Amíg az italjainkra vártunk magához húzott és átkarolt. Pár perc múlva megkaptuk az innovalókat. Gyorsan meg is ittuk. Mark egyszer csak megfogta kezem és maga után húzott. Vissza mentünk a tánctérre. Pontosabban keresztül mentünk a tánctéren. Azta kurva, a tánctér mögött ugyanis egy csomó fotel volt és egy étterem szerű büfé.
- Nah tetszik? - kérdezte Mark.
- Igen, nagyon - bólogattam boldogan.
Ő erre csak mosolygott.
- Gyere, ülljünk le, aztán pedig én elmegyek venni valamit - mondta.
- Rendben - válaszoltam. Majd egy kb 2-3 személyes kanapé felé vettük az irányt. Leütem, ő pedig elment venni valamit. Kb 5-10 perc múlva vissza is tért két adag chipsel. Egy sajtossal, meg egy ketchupossal. Leüllt mellém majd mind kettő csomagot felbontotta.
- Kérsz? - kérdezte mielőtt még beleevett volna.
- Még szép - mondtam neki. Együtt ettük a chipseket. Nem volt valami romantikus de mindegy. Miután megettük a chipset még beszélgettünk egy csomót.
- Várod már a nyaralást? - kérdezte.
- Igen - mondta egyszerűen.
- Akkor jó, ha gomdolod lehetünk egy szobában - mondta perverzül.
- Ahha perszeee na arra várhatsz - vágtam vissza.
- Várni is fogok - hülyéskedett tovább. Erre csak mindketten röhögtünk. Nagyjából éjfél előtt negyed órával vissza mentünk táncolni. Mark egyszer csak elengedte a jobb kezem, majd megragadta a bal kezemet. Majd maga után húzott a tánctérre. Amikor már mindenütt berek voltak magához húzott, és átkarolt. Ennyire közel még soha nem voltam egy sráchoz sem. Az szakított ki a gondolataimból amikor egy lassabb zene indult el. Mark átölelt és együtt táncoltunk. Mondanom sem kell hogy ez romantikusabb volt mint amikor chipset zabáltunk.
Majd úristen. Jesszus. Ezt nem hiszem el. Ugye nem?! Ugyanis a velem szemben álló Mark mutató ujjával felemelte az állam, és közeleb hajolt. Most mit csináljak?! Meg akar csókolni! Basszus basszus! Retekséges úristen. Majd a szemem sarkából megláttam Faithet aki Jaxon válla felett nézett rám és bátorítóan bólintott. Hát jó. Bassza meg már csak kb 5 centi van köztünk. Nah jó. És uristen. Tényleg megcsókolt. Annyira távol állt ez tőlem de....... mégis örültem neki. Mark csak mosolygott egyet. Majd magához húzott.
- Szeretlek - mondta suttogva. Én erre csak bólintottam jelezve hogy én is. Konkrétan megcsókolt az akit eddig utáltam és asszem 2 hetet együtt fogunk tölteni. Egy házban! Közös programokkal. Nah jó azért ott lesz még Faith is.
Közben láttam ahogyan Faith és Jaxon is csókolóznak. Oké persze mem ez volt az első csókom........ áh nem, dehogy is. Ez a második volt. Egyszer Joel ugyanis megcsókolt. Persze oké én aláírom hogy 20 éves vagyok és életemben egyszer csókolóztam de akkor is. Eléggé durva hogy pont az csókol meg akit még pár órája látni sem akartam. Most meg a diszkóban kézen fogva járkálunk, meg táncolunk és megcsókol. Most pedig egymást átölelve állunk a tánc téren. Ezt meg kell beszéljem Faithel. Hamarosan Mark elengedett.
- Gyere, ülljünk le a büfé előtt - mondta.
- Rendben - válaszoltam. Majd átkarolt és elsétáltunk. Megláttam hogy ott hagyta a cuccát. Gyorsan felkapta majd oda sétáltunk egy fél kör alakú 10 személyes kanapéhoz. Tyler és Nick már ott voltak. A két srác meglepve nézett ránk amikor észre vették hogy össze vannak kulcsolva a kezeink.
- Nah mi történ hugi? - kérdezte a bátyám.
- Hagyd már! - mondta Nick. Mark csak a szemét forgatta. Levágtam magam Tyler mellé, természetesen Mark pedig a másik oldalamon ült. Hamarosan megjelent Faith, Jaxon és Ryan is.
- Sziasztok! - kiáltotta boldogan a barátnőm.
- Csövi - mondta Jaxon.
- Helo - köszönt Ryan is. Faith felmérva a helyhetet futó lépésben közeledett felénk.
- Mark, húzz arébb egyel - ripakodott rá a barátnőm. A srác inkább átült Nick mellé. Jaxon pedig természetesen Faith mellett foglalt helyet. Bocsánat kérően néztem rá Markra. Ő erre csak bólintott egyet és elmosolyodott.
- Lassan menjünk - mondta Ryan mikor oda ért hozzánk. Erre persze mindenki el is indult. Ahogyan kiértünk a kocsihoz Tyler kinyototta az autót. Mark azzal a lendülettel megragadta a kezemet és behúzott a leghátsó két személyes sorba. Így mi ketten ültünk ott. Ryan csak a szemét forgatta, viszont a mellettem ülő srác kajánul vigyorgott. Végül Ryan beült Jaxon mellé. Így indultunk el hozzám. Mindenki gyorsan össue suedte a kutyáit és elmentek. Fáradtan vettem az irányt a hálószobám felé ahol csak bevágódtam az ágyamba és rögtön el is aludtam.............
ESTÁS LEYENDO
Vágta a jövőben
Ficción GeneralEz egy napló szerű könyv ami egy lány, Alice életét mutatja be 20 éves korától. Alice nagyon szereti az állatokat, és tud is velük megfelelően foglalkozni. Egy átlagos élet bemutatása, rengeteg olyan rész amiben lovak, és kutyák szerepelnek, és néh...