Gyorsan oda is értünk a diszkóba ahol ittunk majd ők táncoltak, meg elmentek "pasit keresni". Én persze szokásosan nem táncoltam viszont a tánctér mögötti büfé inkább lett az uticélom mint a tánctér melletti kényelmetlen padok. Minden esetre el is indultam. Pont össze is ütköztem Jaxonnal.
- Fai? - kérdeztem.
- Ne is kérdezd, szakítottunk. Ma ő ugye találkoztam Arival. És totál beleszerettem. Most pedig szakítottunk - magyarázta őszinte megbánással a tekintetében. Erre csak bólintottam egyet. Erre most nem tudok mit mondani. Nem akarok bele folyni az ő dolgukba. Ahogyan így elgondolkozva mentem, valaki hátulról megölelt. Már készültem volna lecsapni az illetőt. Amikor rájöttem hogy ez Mark. El mosolyodtam, és vissza öleltem. Mark becsatlakozott hozzám és leültünk a büfé előtti részen egy kétszemélyes kanapéra.
- Nah mizu? - kérdezte.
- Faith szakított Jackel, a srác meg jár Ariaval - kezdtem bele.
- Oh. Az úgy. Ráadásul most már lefoglaltam hogy ő is jön. Meg ugye Aria meg Jenny meg mi. De megoldható lenne hogy velünk alszik. Ha neked is jó - vetette fel.
- Rendben! - válaszoltam - köszi - tettem hozzá majd megöleltem.
- Semmiség! - mondta mosolyogva.
- Lassan mejünk - mondtam.
- Rendben, én akkor megyek külön - mondta majd megcsókolt és elment. Szomorúan néztem utána. Aztán én is felálltam és össze szedtem a lányokat. Jenny, nos hát Liamen lógott. Liamet úgy ismertem meg hogy együtt járunk agilitizni a kutyákkal.
- Alice, ma náluk alszunk! - kiáltott oda Aria. Erre csak bólintottam. Kimentem a kocsihoz, és hazamentem. Bepakoltam a cuccaimat és a kutyákét a kocsiba. Aztán elmentem Faihez. Be se kopogtam vagy csengettem, csak bementem. Belépve Faith maga elé meredve ült a konyha asztalnál egy bögre forró teával a kezében.
- Szia! Gondoltam itt alszok, nézzünk egy filmet - mondtam kedves depresszióba esni készülő barátnőmnek.
- Hah? - nézett rám értetlenkedve.
- Szedd össze magadat, mert holnap indulunk. Ma nézünk egy filmet, már minden cuccom be van pakolva a kocsiba. Ergo a nyaraláson aludhatsz a mi szobánkban így nem kell Jackel aludnod - mondta neki határozottan.
- Köszi! - ölelt meg hálásan és boldogan. Így filmet néztünk és beszélgettünk. Még lefekvés előtt Bellnek leírtam hogy mikor és hova jöjjön meg adtunk a kutyáknak kaját. Aztán pedig aludtunk.
Reggel, fél 5-kor keltünk és már készülődtünk is mivel a repülőgép fél 7-kor indul. Így hát már 6-kor indultam is a terepjárómért haza, mivel abban voltak a cuccok. Gyorsan beszéltünk majd el is indultunk a reptérre.
Amikor oda értem már mindenki ott volt. Pont előttem állta fel a kocsijával Fai a repülőre. Én is követtem a példáját. Kiszálltunk és átmentünk az utas térbe a kutyákkal együtt. Az utastérből nyílt egy ajtó a boxokhoz ahol a lovak voltak. Még indulás előtt gyorsan hátra mentem. Bell is ott volt.
- Sziaaaa - köszönt kinézve Fly boxából.
- Helo - köszöntem én is mosolyogva.
- Kicsit zaklatott még - mutatott az 5 éves frissen be lovagolt lovára. Tényleg zaklatott volt. De hát még sokszor egy normális lószállítóban is ideges. Most meg repülni fogunk. Bell akkor szerintem az egész úton itt lesz.
Ahogyan tovább haladtam, megláttam Bell másik lovának a boxát. A boxból Scarlett dugta ki a fejét. Mosolyogva oda sétáltam hozzá és meg simogattam. Aztán tovább mentem Jácint boxa felé. A gyönyörű fekete kladrubi csődöröm természetesen most is őrjöngött. Ahogyan meg látott, majd meg akart halni hogy menjek oda hozzá mert ő ezt tovább nem bírja. Nem szereti a boxot. De tök jó lesz neki majd két hétig canadaban. Főleg hogy olyan helyre megyünk ahol vannak musztángok. Mi, várjunk csak. Hiszen ott él Maya! Maya a húgom, 4 év van köztünk. Tyler meg már ugye még idősebb. Ő most 16 éves. De hamarosan 17 lesz. OMG, dobnom kell neki egy üzit. Gyorsan írtam is neki.Alicia Grey:
Szia, ki nem találod hogy hova megyünk Tyler bandájával! Canadába! Egy Lander nevű városkába! Tudunk majd talizni? Most indulunk repcsivel!Maya Grey:
Úristen! Ez annyira szuper! Találkozhatunk! És valakivel találkoznod kell! Régi ismerős! ;)Alicia Grey:
Rendben, majd taliErre ő csak egy like jelet küldött. Észre sem vettem és már el is indult a gép. Nagyjából fél óráig nyugtatgattam Jácintot aztán pedig benéztem Royalhoz is. Nah, az utóbbi sokkal nyugodtabb volt. Csak állt és nézett ki a fejéből. Ezt látva vissza mentem az utastérbe. Bell persze még mindig nem volt ott mert Flyal volt elfoglalva.
Az utastér úgy volt kialakítva hogy 8 6-7 személyes fülke volt. Az egyikben Aria, Jenny, Jaxon és Liam utazott a kutyáikkal. Velük szemben volt Nick és Ryan, úgy fent a kutyáikkal. Aztán Tyler és az új srác, Dylen a kutyáikkal, a velük szembeni fülkében csak cuccok voltak. Az egyik leghátsóban voltunk mi, én, Fai, Mark, és Bell a kutyáinkal. A többi fülkében cuccok voltak.
Kb dél körül értük el Canadát. Így fél kettőkor már szálltunk kifelé. Amikor kiszálltam valaki teljes erőből nekem rontott és a nyakamba ugrott. Maya volt az. Megöleltem.
- Sziaaaaa! - köszönt boldogan.
- Szia, viszont ha kérhetem máskor kicsit finomabban üdvözölj - mondtam makd megböktem a homlokát.
- Téged ismerve nem gondolkoztál azon hogy kivel fogsz találkozni de örülni fogsz - mondta vigyorogva. Én csak a szememet forgattam.
- Mennyi az idő? - kérdeztem. Erre ő kajánul elmosolyodott és felém mutatta a telefonját. De........ nem az időt néztem, sokkal inkább a háttérképét. Az egyik......... osztálytársam általános suliból, Enzo.- Vele fogsz találkozni - mondta vigyorogva Maya. Majd feltűnt az említett személy. Ahogyan megláttam rögtön felismertem. Oda rohantam hozzá és a nyakába ugrottam.
Közben persze magamon éreztem Mark szúrós pillantását.
- Szerintem van egy olyan ember aki ezt most nem tolerálja - mondta óvatosan Enzo Markra utalva. Mark érdeklődve oda sétált és bemutatkozott.
- Mark Lee - mutatkozott be.
- Enzo Blake - nyújtott kezet a volt osztálytársam. Kezet fogtak majd elkezdtük a "kipakolást". A cuccainkat utánunk hozzák. A ház mellett ami amúgy Dylané, az udvarban lovaknak kialakított helyek vannak. Boxok, karámok, legelők. Így oda vittünk minden állatot. A ház nagyon igényes és nagy volt. A lovakat gyorsan elhelyeztük és adtunk nekik vizet meg egy kis ételt. A lakásban pedig kipakoltunk. Természetesen Enzo és Maya is jöttek segíteni...........
ESTÁS LEYENDO
Vágta a jövőben
Ficción GeneralEz egy napló szerű könyv ami egy lány, Alice életét mutatja be 20 éves korától. Alice nagyon szereti az állatokat, és tud is velük megfelelően foglalkozni. Egy átlagos élet bemutatása, rengeteg olyan rész amiben lovak, és kutyák szerepelnek, és néh...