3.goronca chwila

89 3 1
                                    

a w drzwiach stal diluk z wlosami zwiazanymi w warkocz. Pomyslalem ze ma zwionzane wlosy po momencie erotycznym z kajom ale nie mogom tutaj akurat bo wszedzie lazi slurzba. Diluk spojrzal sie na nas podejrzliwym zwrokiem poniewarz rudowlosy byl lekko nademnom pohylony. Czerwonowlosy przyszedl rzeby nas o xzyms poimformowac.
-chej hlopaki ogulem o 20 30 jest kolacja i macie tam byc - powiedzial diluk
-tak jest sir - odpowiedzielismy hurem
byla jusz 18. Nie mialem co na siebie zalorzyc na kolacje ale naszczescie rudy wyszedl z propozycjom.
-suhaj olaf zrobimy ci glow up w 2godziny. - powiedzial childe.
-OMG SUPI ZACZYNAJMNY!!! - odpowiedzialem.
Slyszonc slowa potwierdzenia siengnol do szulfady wyciongajonc niebiespiecznie wyglondajonce norzyczki, farbe do wlosuw oraz maseczki do twarzy. Wyjol krzeslo z szafy i kazal mi zajonc miejsce. Tak jak mi rozkazal to tak zrobilem. Chwycil do renki norzyczki i obciol mi jakos wlosy, powiedzial mi w trakcie rze moge zobaczyx tylko efekt koncowy. Nalozyl mi na wlosy farbe i w miedzy czasie nakladal mi podejrzanie wyglondajoncom bialom maseczke na twarz. Wreszcie uplynelo 30minut i zabral mnie do swojej prestirzowej zlotej lazienki i kazal pohylic mi glowe nad wannom rzeby splukac szampon. Zaczal mi zalotnie myc glowe siedziac przy tym krokiem na moich plecach i odrazu poczulem przyplyw goronca i jak mi powoli staje.. Ah ten rudy. Zaczelo sie suszenie wlosuw i myslalem ze ogluhne. Na koniec menczarni podal mi garnitur i kazal mi sie przebrac przy nim!! Balem sie co pomysli o moich bokserkah z napisem "pokasz kotku co masz w srodku" ale nie mialem wyboru. Szybkim ruhem chcialem zdjonc moje rurki jednak przez to ze zrobilem to tak szypko zdjolem je razem z bokserkami. Tartaglia spojrzal sie na moje krocze i zauwarzylem rze mu stanol. Mi po zobaczeniu rze mu stanol mi tesz stanol.
-Durzy bydlak olafie
-Kto to muwi
Podszedl do mnie blirzej i czulem jego oddeh na karku. Pocalowalem go czule w szyjke i przyspieszyl mu oddeh. Nagle sie odezwal.
-Czy mige??
odpowiedzialem zadowolonym pomrukiem i oznaczalo to tak. Szybkim ruhem wszedl a ja jenczalem ostro..
Po tej dlugiej przyjemnosci szybko wzielismy prysznic i ubralismy sie
wyglondalem tak

 Po tej dlugiej przyjemnosci szybko wzielismy prysznic i ubralismy siewyglondalem tak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
muj tajny kohanek tartaglia childe rudyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz