pov olaf
Drogi pamientniczku..
Ostatnio wydarzylo sie durzo zlego i dobrego..zaczne od poczontku. Pierwszego dnia wpadlem na tego szmaciarza kuka. Potem bylem w pokoju rudego i go tam poznalem, przeszedlem glow up a nastepnie sie jebalismy. Zeszlismy na bogata kolacje i byl tam tesz kuk. Rudy mnie zlapal tam za siurka a potem poszedlsimy do sali tronowej i dalismy dary zhongliemu. Potem rudy znowu mnie przelecial, ale wyszedl rano ale ja to zaiwarzylem. Byl wtedy u kuka i kuk go wyruhal a ja go uratowalem... Lerzelismy zamknienci w pokoju dwa dni ale teraz musimy wyjsc.. Musiny zjesc by rzyc. Bardzo zabolala mnie ta sytuacja ale koham rudego i mu wybacze..Zszedlem do kuhni rzeby zabrac jedzenie dla mnie i mojego kohanka. Byla tam slurzba i ed grajoncy bi bi ya ye ye ye. Przywitalem sie z nim i zabralem dla rudego budyn i herbate z cytrynom. Childe powital mnie goroncym pocalunkiem a w zamian dalem mu tace z jedzeniem. Rozmawialismy o glupotach kiedy ktos zapukal do drzwi. Tak jak przewidywalismh byl to jebany kuk ktory przyszedl oddac rudemy wibrator po oddaniu rudowlosy wyjebal go do smieci. Jak tartaglia jadl obserwowalem jego twarz i zobaczylem z jest 3razy bardziej przystojny nisz myslalem. Czulem rze mi staje wiec poszedlem do toalety pod pretekstem umycia sie. Stwierdzilem rze tym razem umyje sie w wannie wiec nalalem wody do nich rozne olejki i platki ruz. Rozebralem sie wszedlem do wody i zaczolem klasycznie pociongac dzwignie. Oczywiscie rudy wlazl do lazienki bo jest niewyrzyty i zaczol ujerzdzac mojego rumaka zjebus. Namietnie go calowalem rzeby pokazac mojom milosc. Stwierdzilismy rze pujdziemy pojezdzic na koniah w stajni na jego terenah wiec wzielismy bialego rumaka o imieniu mustang.
Siedzielismy na jednym koniu ja z przodu a on z tylu i jechalismy na przejazdzke.time skip tydzien
po jakims tygodniu ja i tartaglia leoiej sie poznalismy i bylismy oficjalna para otwarta na erotyczne zabawy ale tylko za zgodom drugiej osoby.
nudzonc sie w pokoju przypomnielismy sobie o wizytuwce eda i zadzwonilismy do niegoi zaprosilismy go do siebie
Zapukal do drzwi wiec otworzylismy je a wygladal takSpytal nas jakie uslugi sobie rzyczymy powiedzielismy dze erotyczne oczywiscie i uzgodnilismy wszystko z nim.
-mam spiewac shape of you?
-spk rudy-powiedzial olaf
zaczal sie rozbierac i byl wyjontkowo delikatny i ciongle krzyxzal
-ROZERWIECIE MI DUPE JEBANCE AAAAAAAAAAA
nic dziwnego w koncu moje 34cm byly potenrzne.
po usludze dal nam cennik i zaplacilismy 2k bo spiewal shape of you..
CZYTASZ
muj tajny kohanek tartaglia childe rudy
Short Storypewnego dnia ksiaze olaf jedzie do krulestwa zhongliego, nazywanego geo dadim. Wyruszyl tam tylko w odwiedzint z jego ojcem kajom, jednak spotyka tam uroczego rudego chlopaka,,, Do czego doprowadzi emocjonalny romans?? Jak sie skonczom jego powionza...