Rano
Pov kaja
Obudzilem sie wtulony w seksownego diluka okolo 9 rano. Stwierdzilem rze po akcji z geo arhonem nie bede shodzil na sniadanie wiec wyjalem ubrania z szafy i ubralem to
I obudzilem diluka pocalunkiem namientym... Obudzil sie i sie usmiehnal radosnie. Jebalo mu z mordy sledzikiem ale i tak byl uroczym pimpusiem.Wyszedlem z pokoju i kierowalem sie do pokoju rudego i olafa. Wszedlem do pokoju bez pukania i na pierwszym planie zobaczylem fototapete lady gagi a na drugim mojego nahiego syna namientnie calugoncego sie z rudym. Odchrzasnolem rzeby zobaczyli ze weszlem do pokoju ale oni nie przestali. Wiec hwycilem kominek do wosku z roztopionym woskiem i polalem ich nim. Oczywiscie yr zjeby nie zareagowaly i jeszczebardziej sie podniecilynjebani. Wreszcir wpadlem na pomysl rzeby pocuongnonc ih za wlosy to tak zrobilem i wreszcir odkleili sie od sb. Olaf zdzwiony krzyknol i przykryl ih kordlom.
-ekhem przeszkadzam wan??? -spytalem
-tak. -powiedzial rudy
-childer przestan. Coturobusz tatusiu???
-przyszedlem powiedziec rze wyjerzdrsamy do domu za 2godziny.
-ok.-powiedzial olafI wyszedlem z pokiju. Wrucilem ukradniem do pokoju i zauwarzylem przebierajoncego sie diluka i sie zarumienilem seksownie. Po spakowaniu sie zostalo 20minut do wyjazdu wienc poszedlem po olafa. Zastalem go przytulajoncego rudego i placzoncego. Podskoczyl ze strahu i szybko wziol torbe i wyszedl razem ze mnom.
Za zamkiem na polu, czekal jusz na nas ekskluzywny samolot. Stal na polu kawalek od zamku rzeby zhongli o tym nie wiedzial. Wsiedlismy do samolotu ktury wygladal tak
Byl to samolot zrobiony z czystego zlota. Byl drogi bo kosztowal asz 4miliardy ale nas stac na to bo jestesmy bogaci.
Mialem swojom prywatnom sypialnie z dilukiem wiec odrazu naczelismy igraszki dla doroslych. Zrobilem dilukowi lodzika a on mi. Przerwalem i wstalem i zapalilem swiece. Wlonczylem tesz czerwone ledy i puscilem „sex z pedalami". Bylo bardzo romantycznie kiedy nagle uslyszelismy chuk..
CZYTASZ
muj tajny kohanek tartaglia childe rudy
Short Storypewnego dnia ksiaze olaf jedzie do krulestwa zhongliego, nazywanego geo dadim. Wyruszyl tam tylko w odwiedzint z jego ojcem kajom, jednak spotyka tam uroczego rudego chlopaka,,, Do czego doprowadzi emocjonalny romans?? Jak sie skonczom jego powionza...