13.rozmowa przez tel

37 5 1
                                    

Gdy juz zabrali knie samolotem to stwierdzilem ze jak wygladujemy to zadzwonie do ajaxa.... podczas podrurzy slyszalem dziwne jeki z pokoju kaji ale to tylko szczegul. W jakies polowie drogi stwierdzilem ze jestem glodny wiec zszedlem na parter samolotu i zobaczylem jakiegos rudego chlopaka w stroju pokojuwki.

Odrazu mi stanol ale okazalo sie ze to tylko hinata dorabial po godzinach.. Poprosilem go o sok pomaranczowy z kawa i lodem na to ten zaszyl sie w kuchni robiac go. Wrocil po 5minutach z moim wysmienitym napojem. Wziaoem go poszedlem do swojego pokoju i ogladalem tartaglia rule34 do konca lotu.

Na miejscu z placzem wbieglem do mojego pokoju i krzyczalem w poduszke. Tesknilem za nim...... Sciagnalem moje bokserki z nadrukiem wilka i chwycilem swojego pytonga. Zrobilem sobie dobrze kyslac o rudym. Po skonczonej robocie stwierdzilem ze napisze do mojego ukochanego.

Wybralem numer childa i zapisalem go w kontaktach jako seksonator321. Stwierdzilem ze do niego najpierw napisze bo nie mam tyle odwagi rzeby zadzwonic.......

Napisalem.
-hej kochanie
-z kim pisze??)
-z olafem.....
-O BORZE TO TY!!! POPLAKALEM SIE ZE SZCZESCIA....
-JATEZ.......

nagle zobaczylem ze seksonator321 do mnie dzwoni. Odebralem pospiesznie i czekalem az sie odezwie.

-hejj olafie.....
-KICHANIE BOZE STESKNILEM SIE KURWA AAA KCKCKCKXKXKXXK

odruchowo zlapalem sie za pimpuszka i polozylem reke na twarzy bo zarumienilem sie...

-suhaj olaf, mam plan. Ogulem pamietasz ze nalezymi do tej samej mafi?
-tak pamieam, coto za plan??
-za tydzien spotkajmysie w kaliforni, bella robi zebranie. Licze na to rze po spotkaniu spendzimy ten wieczur razem😅😅
-dobrze😳😳❤️‍🔥❤️‍🔥

rozlonczyl sie. Zaczalem rzucac sie po luzku jak opentany ze szczenscia.. W koncu zobacze mojego ukochanego po tej rozlonce.... Nagle do pokoju wparowal ten huj kaja.

-kim rozmawiales????!!!!!!
-z nikim kaja, muwilem do siebie
-nie wierze ci

podszedl do mnie blizej i uderzyl mnie w twarz

-jestes klamcom.

i wyszedl oburzony.. Nie wiedzialem o co mu chodzi

muj tajny kohanek tartaglia childe rudyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz