anlıyorum.

106 12 3
                                    

'anladım ben senin acını.'

Nefes nefese konuştu. Merdivenlerden yanıma kadar koşmuştu. Yürüse 30 saniyeden fazla sürmeyecek mesafeyi çok önemli bir şey olmuş olmalı ki koşarak aşmıştı.

'hangi acımı?'

'ya sen zamanında birinden hoşlanmışsın, sonra arkadaşlarına söylemene rağmen arkadaşın hoşlandığın kişiyle çıkmaya başlamış. Sonra sen,aşık olduğum için söylemiyorum, harika biri olduğun için hiç bir şey söylememişsin falan. Vay be bu muydu gerçekten? Aşka inancını bitiren olay.'

Önce sessiz kaldım. Sonra gülümsedim. Sonra ise kahkaha attım bi süre.

'bak nasıl da çözmüşsün tüm olayı.'

Alkışladım bir süre. Felix ruhumun derinliklerine doğru bakmaya başlayınca korkup hemen bıraktım.

'dalga geçmesen hani.'

Kollarını bağladı ve hemen söylediklerine devam etti:

'Açıkla o zaman ,lütfen.'

'bak, bir eski dostumun bana yaptığı kötülük aşka olan inancımı değil arkadaşlığa olan güvenimi sarstı. Hayallerini kırdığım için üzgünüm ama ben sadece bilimsel tanıma bağlı kalıyorum.'

'Eminim seninde vardır kalp kırıklıkların. Hem aşka inanmıyorsan nasıl birinden hoşlandın?'

Ofladım pufaldım. Konuşmak bazen cidden yoruyordu.

'hormonlarım bazı insanlara yakın hissetti. Olabiletesi yüksek bir olay değil mi sencede? Ayrıca daha öncede birilerinden hoşlandım ama arkadaşlarımda onlardan hoşlandı. Napabilirdim ki? "Çekil lan paçoz ilk ben hoşlandım!" Mı demeliydim?'

Ellerimi öne doğru uzatıp kafamı ellerimle uyumlu şekilde sağa doğru hızlıca salladım.

Hafifçe sırıttı.

'evet, öyle demeliydin. Neden sen üzülüyorsun ki? Bir kerede sen kap, hormonlarını arkadaşlarından önde tut.'

'kimseyi üzmek istemem, Boşver. Hoşlanmak geçici şeyler. Hem teklifi kabul ettiklerine göre birbirlerinden cidden hoşlanıyorlarmış. Aralarına girmeye ne gerek var?'

Hafif sinirli bir çığlık attı.

'bana gerçekten ne hissettiğini söyle.'

'üzüldüm, kırıldım.'

Üzülmüş gibi yaptım bi süre. Daha sonra ise esneyerek konuştum.

'ama geçti, çoğuna ilgim sadece bir kaç aylıktı.'

Yüzüme yine çok boş baktı. Boğazını temizledi. İleriyi izlemeye başladı. İşte bu en sevdiğim andı. Sessizce oturup çevreyi seyretmek ve Felix'in arada sorduğu garip ve yerinde sorularını cevapsız bırakmak. Ama bu sefer garip sorular sorma sırası bendeydi.

'öyle yani. Sende bana hormonsal bir yakınlık mı duyuyorsun kısa süreliğine yoksa, senin teriminle aşık mısın iyi düşünmelisin bence.'

Senin aşkın ve benim adsız duygularımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin