Odrzucono!

180 16 0
                                    

Ach, marzec.

To był piękny miesiąc. Właśnie nadchodziła wiosna, wyrzucając gryzące zimowe powietrze i upiększając lądy wyższą temperaturą i uśmiechniętym słońcem. Ukryte wioski na całym świecie przygotowywały się do Festiwalu Hanami: Wielkiego Widowiska Kwiatowego! Szczególnie Otogakure krzątało się, aby przygotować wszystkie przygotowania do 28-ego. Będą magnolie gwiaździste, czerwone klony i najbardziej zapierające dech w piersiach...

Kwiaty wiśni.

To była cudowna ironia, że ten festiwal odbywał się w urodziny ich ukochanej Otokage, a mieszkańcy wioski zabrali się do ciężkiej pracy, aby ten dzień był tak radosny i piękny, jak to tylko możliwe. O tej porze roku ludzie byli w najlepszym, beztroskim nastroju.

Cóż...

Prawie wszyscy.

— Przysięgam, tym razem lepiej nie spieprz tego gówna. Najpierw spierdoliłeś wiadomość, bo musiałeś źle przeliterować trzyliterowe słowo...

Tobi zacisnął usta, żeby nie chichotać, a Deidara zaczął się uśmiechać.

— ...kto, do cholery, tak robi? To się nie zdarza!  Ale twój rozrzutny tyłek może sprawić, że wszystko się wydarzy, co? Po drugie, nie umieściłeś swojego imienia na jej walentynkowym prezencie. Kusi mnie, żeby to zostawić, bo to ty wpadłeś na pomysł, żeby kupić jej jeden z jej ulubionych deserów, ale... do cholery, nie umieściłeś na nim swojego imienia! Skąd ona miała wiedzieć od kogo to jest, pieprzony idioto?!

Sasori od niechcenia popijał herbatę.

— To były dwa błędy z rzędu. Dwa! Jeśli zdarzy się to jeszcze raz, moja wiara w ciebie całkowicie się rozpadnie, a następną rzeczą, o której wiesz, będziesz szukał pieprzonego anacampserote* do posprzątania po twoim anencephalia** tyłku!

Kisame skrzywił się.

— Stary, właśnie uderzył cię dwoma słowami, których nigdy wcześniej nie słyszałem. Wtedy wiesz, że naprawdę spieprzyłeś. — gwizdnął. Itachi drgnął i w milczeniu wgryzł się w swojego grilla. Tak, przyznaje, że zawalił po królewsku te dwa ostatnie razy i tak, wiedział, że musi się przygotować na jej urodziny, ale wszystko, czego chciał, to spokojny lunch. Czy to było tak wiele do proszenia? I otrzymał pięcioro innych, o których zdecydowanie nie prosił.

Hidan wbił się we własne jedzenie i wzkazał pałeczkami w kierunku Itachiego. 

— Zbierz razem swoje gówno.

Itachi czasami nienawidził swoich przyjaciół. Naprawdę. Spodziewał się, że to skarcenie będzie ostatnim bólem głowy tego dnia, dopóki dwie osoby nie weszły do restauracji i nie zajęły stolika obok nich. Uszczypnął grzbiet nosa, kiedy wszyscy przy stole z ciekawością odwrócili głowy.

Kami, już słyszał koła zębate kręcące się w ich głowach.

— Ugh, jesteś taki nudny, teme. Właśnie wróciłem tydzień temu i nie chcesz zrobić nic zabawnego.

Westchnienie.

— Jestem zajęty, usuratonkachi.

Naruto jęknął do Sasuke w ich stanowisku. Zajęło im kilka sekund, zanim przestali rozmawiać i powoli spojrzeli w prawo na pięć par oczu wpatrzonych w nich. Naruto niezręcznie podniósł rękę, tłumiąc instynktowną reakcję, by zaatakować lub zdystansować się od byłych przestępców.

— Cześć?

Deidara wskazał na nich, jednocześnie rzucając znaczące spojrzenie na Itachiego.

— Przywitaj się ze swoją zbawczą łaską, un. — był śmiertelnie poważny.

ShinobiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz