Co zrobił na twoich urodzinach?

216 10 9
                                    

Bilbo Baggins: Zjadł tyle ciasta, że aż go zemdliło. Mimo wszystko jak usłyszał, że został ostatni kawałek pobiegł po niego

Thorin Dębowa Tarcza:  Wypił za dużo i myślał, że jego prawa ręka wcale nie jest jego. Zaczął panikować krzycząc, że ktoś mu podmienił rękę.

Fili: Zasnął w stodole. Nikt nie miał pojęcia jak się tam dostał, nawet on sam.

Kili: Po pijaku zaczął płakać i błagać żebyś nie zabierała mu nowej dziewczyny. Dodam, że tą dziewczyną był pusty kufel po piwie.

Legolas: Założył koronę ojca i zaczął biegać po lesie krzycząc jak bardzo kocha pająki.

Thranduil: Jak król i władca mógłby się wygłupić? Otóż może. Sądząc że ma mocną głowę wypił o jeden kieliszek za dużo, a potem ku twojemu rozbawieniu zaczął biegać po zamku w samych spodniach.

Boromir: Zaczął udawać hobbitów. Nie wiesz skąd mu taki pomysł przyszedł do tej jeszcze trzeźwej głowy.

Aragorn: Kiedy z trudem zaprowadziłaś go do łóżka żeby go położyć zaczął krzyczeć, że ma żonę i nie będzie spał z inną kobietą. Naturalnie był schlany w 3 dupy.

Gimli: Nigdy byś nie podejrzewała krasnoluda o taki zasób słów dopóki nie zaczął zachwalać twojego wyglądu.

Bard: Zaciągnął cie do łóżka, a kiedy akcja nabierała rozpędu zasnął.

Frodo Baggins: Wypalił za dużo fajkowego ziela i myśląc, że Sam jest drzewem podjął próbę wspięcia się na niego.

Poznajmy Smauga- preferencje z Hobbita i LOTROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz