Pislik o ilkti !!!

25 1 0
                                    

Çok delici bakıyordu ve tüm cesaretimi toplayıp duvardan ayırdım. Gözlerinden ateş saçıyordu ama bu yaptığına bir anlam veremediği için rahatlıkla hareket ettirebiliyordum. Umarım ejderha olayların hemen farkına varmaz diye içimden dua ederken yavaşca vişne çürüğü rengindeki yatağa yatırdım. Üstüne örtebileceğim bir şeyler aramak için karşımda duran gri renkli dolaba bakacaktım ki ani hareketle sırtımın soğuk duvarla birleştiğini hissettim bir dakika ya az önce sakinleşme ismiydi bu manyak.
İki elini başımın yanına koyup ne yapacağını bilemez halde bakıyordu. Konuşmanın daha iyi olabileceğini düşündüm yani umarım bir sonuç verirdi.
Bunun üzerine ellerimi kollarının üstüne koydum. Fazla hızı çarpan kalbime aldırmayarak gözlerine baktım.
Canın gözlerinin aksine daha koyu bir rengi vardı. Ve pek insaflı baktığı da söylenemezdi.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
Imm bence biraz sakinleş çünkü kendine zarar veriyorsun ve tabiki duvara da yani sonuçta herkesin canı var değil mi bi de ejderha taklidi yapmaktan vazgeç korkutuyorsun bu arada biliyor musun penguenler fok balıklarına cikma teklifi etmiş hani onlar Yalnızlar ya insafa gelmişler herhalde ......

Ayazın ağzından....

Yine bilindik krizlerden birini geçiriyordum ama o kadar kötü değildi. Kendimle baş başa kalmazsam atlatabiliyordum. En son daha fazla dayanamayıp duvarı yumruklamaya başladım en azından beynimdeki acıyı elime vermeye çalışıyordum. Ne kadar sürdüğünü bilmiyordum sonra kolunda bir el hissettim . Ne zaman gelmişti acaba ? Kızın adını bilmiyordum ama Canın arkadaşı olduğunu biliyordum. Zarar gelmeyeceğini düşündüm ahh kimi kandırıyorum ki aslında o kızı ablama benzetmiştim. Bu yüzden yanımda kalmasına izin verdim başka biri olsa acımaz öldürürdüm. Aynı zamanda şaşkındım ne yapacağını mrak ettiğim için onun yaptırmaya çalıştıklarını yaptım normalde olsa milim oynatamazdı yinede krizi atlatabilmem için başka şeylerle ilgilenmelitdim. Yatağa yattıktan sonra gidecek sandım ve nedense gitmesini istemiyordum
Gitme diyemeyeceğime göre son çareyi duvara itmekle buldum. Korkuyordu bunu her tarafının titremesiyle anlamıştım.
Gözlerinin içine bakmaya başladım . gözlerinin ne renk olduğu anlaşılmıyordu çünkü göz bebeği büyümüştü ve gerçek rengini görkemi zorlaştırıyordu kahverengiyi ama hangi tonu ??
O ise bir ara gözlerine bakıp sonra kaçırıyordu. Ne zaman cesaretini toplayıp konuşacak diye merak ediyordum ki fazla bekletmedi eh akıllı kızmış.

Imm bence biraz sakinleş çünkü kendine zarar veriyorsun ve tabiki duvara da yani sonuçta herkesin canı var değil mi bi de ejderha taklidi yapmaktan vazgeç korkutuyorsun bu arada biliyor musun penguenler fok balıklarına cikma teklifi etmiş hani onlar Yalnızlar ya insafa gelmişler herhalde ......

SİYAH TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin