Centilmen

43 2 2
                                    

O kolumu sıkmış beni sürüklemeye çalışırken arkamdan siyah lı sesini duydum. Savaşa yaptığı gibi ona da bağırıyordu . Kaslı kollarıyla apaçinin kollarından aldı . Kolunu omzuma attı hadi gel gidiyoruz dedi oradan uzaklaşırken çene kaslarının kasıldığını gördüm. Hafif korkmuştum nereye gidiyoruz diye sordum o ise canın yanına dedi. Arabaya bindiğimizde fısıldayarak teşekkür ederim dedim. Önemli değil gibi kibar cümleler beklerken bir daha yapmam bu yüzden başına bela almasan iyi edersin diyip çalan telefonuna baktı. Kapattıktan sonra çok eğlenicez ufaklık diyip önüne döndü.
    İki lafın altında kalamazdım ona doğru sinirle döndüm . öncelikle ben kendimi her türlü korurum bu biirr , ben ufaklık değilim bu da iki diyip önüme döneceğim zaman ani fren yaptı. Neye uğradığımı şaşırmıştım.
  Tam ona bağıracakken gözlerimin içine bakarak  ben ayazsam sana istediğim herşeyi derim şimdi Canın yanına gidene kadar uslu bir kız ol ki yaşama şansını kaybetme tamam mı ufaklık. Ufaklığın üstünü basa basa söylemişti. Bu beni daha da sinirlendirmişti. Ama yakışıklı çocuk birşey diyemem. Harbi Can dan daha yakışıklı be.
Siyahın En Lanet Tonu kafe yazan bir yere gelmiştik. Dışardan baktığınızda temiz sakin bir yere benziyordu. Hatta ailenizle kahve bile içerim derdiniz ama tabi içeri girince küfür edip geri çıkardınız orası ayrı mesele.
İlk başta korkmuyordum çünkü masalarda sadece sarhoşlar oturup boş boş bakıyordu. Merdivenlerden yavaş yavaş aşağı indiğimizde burnuma sigarayla karışık alkol kokusu geldi tiksintiyle yüzümü buruşturdum. Saat 11.30 a geliyor olmalıydı.
Ayaza dönüp hadi Canı bulup gidelim buradan dedim.
Ne oldu rahatsız oldun ufaklık diyip göz kırptı. Ve o an oradaki bütün alkol sitelerini içmek istedim. Sonuçta her taş bana göz kırpmıyor değil mi 

Aslında şu an hepiniz onu seviyorum falan sanıyorsunuz ama değilim yani bence aşk bu kadar çabuk hissedilmez. Hem daha hiçbirşey yaşamadık bile. Belki sevgilisi var şimdi iyi çocuk belli bir saygınlığı var.Tabiki tek bir gerçek var o da böyleleri bana nah bakar .
Bütün bunları Ayaza bakarak düşündüğümü birisine çarpınca farkettim ve bir saniye Ayaz neredeydi ?  Daha az once burdaydı . Tam Ayaza bakmak için hareketlendiğimde belinde bir kol hissettim. Korku ve şaşkınlıkla çığlık atmama engel olamadım.
   "Şşş bebeğim nereye gidiyorsun böyle " ıyy o nasıl iğrenç bir sırıtıştı öyle adama tiksinerek baktım o an yine gereksiz özgüvenim bir miktar egomu yükseltti ve biraz bağırarak " bana bak ayıcık git o beyninden büyük hormonları na sahip çık yaşlı başlı adamsın bir daha görmiyim buralarda hadi bakayim " dedim adamı rezil etmeyi umuyordum ki buraya hormonlarına sahip çıkan birinin gelmesinin ne kadar mantıksız olabileceğini hesaba katmamıştım. Süper Aferin bana. Aslında adamın yaşı o kadar fazla değildi 40 45 falan ancaydı ama laf sokma amacıyla ağzıma geleni söyledim
       Ben defolup gider diye bekliyordum adam beni kendine daha çok çekti ben debelendikçe adamda saçıma asılıyordu.  Bizi izleyen pek fazla kişi yoktu zaten fazlasıyla meşgullerdi. (!). Birakmazsan bidaha tutabileceğin bir elin olmayacak diye bağırdığımda "hmm asi kızları severim ve hırçın  diyip dudaklarıma yöneldiğinde biri adamı kendine çekip yumruk attı adam boylu boyunca yatarken bunu yapanın Can olduğunu gördüm. Adamın suratı zaten bir yumruk ta dağılmıştı ve Can ard arda dövüyordu ben çok şaşkındım ve ne yapacağımı bilmiyordum resmen donup kalmıştım ne Cana birşey söyliyebiliyordum ne de onu kimin ayıracağına bakıyordum.
      Neyseki buna gerek kalmadı Can bir an ne yaptığının farkına varıp daha önce fark etmediğim bir çocuğa adamı teslim edip soğuk bir sesle gerekeni yapın diyip kolundan sertçe tuttu.
Heyy bugün benim itilip kakılma günüm mü ?? İsyan edercesine Cannn nereye gidiyoruz Ayaz nerde hadi eve gidelim ya sıkıldım dediğim an itibariyle bana dönüp 
" Eylül bak sen daha Ayazı yeni tanıdın o bazen kriz geçiriyor bize geçmişini anlatmıyor ama bir sorunu olduğu yeterince ortada ben gelene kadar ona bak acilen ilaçlarını getirmeliyim şu siyah kapılı oda da. "
A ama b ben nn e ya pa .... Sözümü bitirmemi beklemeden koşarak bardan çıktı.
Ciddi anlamda ne yapacağımı bilmiyordum. Ayazın durumunun kötü olabileceğini düşünüp hemen odaya girdim. Duvarı yumrukluyordu ve bu bile beni korkutmaya yetmişti. Tabiki de şu an korkumu bir yana bırakmak ve ona destek olmam gerekiyordu. Sanırım burada olduğumdan haberi bile yoktu. Bunu nerden anladım diye merak ediyorsanız söyliyeyim beni görmüş olsaydı direk kafayı gömerdi ve bende zemine yapışmış bir halde acı çekerdim.
      Tüm bunları bir tarafa bırakıp usulca yanına yaklaştım duvara tam bilmem kaçıncı yumruğu vuracakken kolundan tuttum. O an bir bakışı vardı yemin ediyorum onu birakıp duvarı yumruklamaya siz başlardınız ama beni küçükken bir tane deli dövmüş o yüzden kuytuya sinmiş deli cesaretini çıkarıp başıma bir bela daha açtım .
  

Multide Eylül var. Tabletten yazıyorum bu yüzden yanlışların olabilir kusura bakmayın . umarım iyi gidiyordur. Uzun bir ara vermiştim ama yeniden devam etme kararı aldım.

SİYAH TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin