selam kızlar bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsniz :)
selam ben eylül. bu aralar hayatımda monotonluktan geçilmiyo aslında bi umut belki tatil için gittiğim üvey babamın akrabalarında biraz heyecan bulabilirim diye umuyorum. ama bende ki şansla denize gitsem deniz kurur o derece şanssızım.bu arada 17 yaşındayım.
normalde böyle şeylere heyecanlanmam lazım ama üvey babamın akrabaları beni hiç heyecanlandırmıyor. annem adam zengin diye evlendi gerçek babam da başka kadına gitti nedense normal geliyor . bu düşüncelerime annemin sesiyle son verdim. geliyooruuummm diye kısa bi cevap verdikten sonra valize kulaklığımı ve şarj aletimide koydum .tam inmeye hazırlanırken üvey babam geldi hazırmısın diye sordu sadece kafa salladım pek sıcak davranmak istemiyordum çok farklı geliyodu o önde ben arakada aşağı indik. annem de taksiye parasını ödüyordu okadar arabaları var beni taksiyle götürecekler gerçekten çok mantıksız !!!kaküllerimi üfleyerek savurdum ve taksiye doğru ilerledim annem zorla yanağımdan öptükten sonra babamla birlikte içeri girdiler veee yolculuk başladıııı . ben annemin biraz inatçı olmasını isterdim benimle konuşmasını vakit geçirmesini daha bir çok şeyide isterdim ama sanırım bunlar hiçbirzaman olmayacak .amcamlarım nerde yaşadıklarını bilmiyodum ve bu taksinin de nereye gideceğini bilmiyodum noluyodu ? 5 dk kestirmek için kafamı arkaya dayadım baya uyumuşum çalan telefonumun sesine uyandım .tanımadığım numaraydı alo ben amcanım dedi benden ses çıkmayınca devam etti taksiden inince bu numarayı ara dedi ben seni gelip alıcam tamammı tamam dedim ve kapattım . bi 2 saat sonra taksi durdu burası dedi hayretle bakıyodum dışarıya adam bu sefer daha yüksek sesle burasıı dedi irkilerek adama baktım in der gibi bakıyodu onun bu haline gülesim geldi ama bi yandan da sinirlendim sanki biraz daha otursam araba benim olacak töbe töbee arabadan inince hemen amcamı aradım tmm hemen geliyo deyip kapattı bi sn geliyo ? derken kim geliyodu yengem mii hayıırrrrırrırır o kadın olmaz o gelmesin o beni ormana götürür sonra kurtlara yem eder beni çünkü beni hiç sevmiyo neymiş bende onu sevmiyomuşum o kendini sevmeyen insanları sevmiyomuş onun yanında seviyom falan diyom da normalde o kadının cenabet yüzünü görmek bile isteemiyorum bi sn sanırım kuscamm dütttttttt oha gel kulağımın içinde çal diye bağırdım sonra arabanın içinden bi taş çıktı sanki az önceki lafı ben söylememiş gibi davranıyodum hey sen dedi adın eylül mü ? ımmm evet dedim hadi bin arabaya da gidelim dediği anda şirin kızdan kurtulup cazgır tarafımı ortaya koydum tam arabaya binecekken hey sen ben her adımı bilenle arabaya binseydim ohoohoho dedim bana tip tip bakıyodu ne dedim bişi yok amcanın oğluyum ve şimdi bin dedi iyide burdaki tek eylül ben miyim niye başkası değil nerden bildin gibi saçma soruları ona sordum çünkü burda bekleyen tek sen varsın dedi oha olma qeyf .sessizce arabaya bindim biraz gittikten sonra bana öyle bağıran sen miydin dedi orda başka birisi var mıydı dedim bu sefer olan oydu eeee salak bunu söylediğim anda ani bi frenle durdu ne noldu dedim üzerime doğru eğildi o eğildikçe ben geri gidiyodum yarı yatar duruma geldiğimde nefes alışverişini duyabiliyodum sonra geri çekildi ve güldü ben yavaşça doğruldum ve bildiğin koltuğun içine gömüldüm. ama gülünce çok tatlı oluyodu bee şu an annemi üvey babamı her şeyi unutmuştum .
ya bu babamın akrabaları şizofren mi yoksa bi bu çocuk mu böyle doğmuş üniversitelerdeki tez konusu olabilecek bi araştırma. in hadi dedi indim niye bu kadar itaatkardım ki zile bastı kaıyı hhizmetçileri açtı daha adını bile bilmediğim çocuk elimdeki valizi alıp merdivenlerden yukarı doğru çıkarken etrafa bakmayıda ihmal etmiyodum vay be bizim eve bin basardı heralde ben şaşkın şaşkın bakarken sert bişiye çarptığımı farkettim hayır olamaz bu o değildi dimi aaa olamz bu oydu ö ööö zür dilerim dedim off yaa önüne döndüğünde gülüyodu mal yaa cok komik salak şey hadi geç odana ufaklık bide bad boy olmaya mi çalışıyosun cok iticisin dedim o muhteşem harikamsi gülüşü yüzünden kayboldu bi an dedigime pisman oldum ama neyse ya haketmisti
Yani heralde haketmisti :-( :-(
O sessizlik ten sonra beni kapının orda bırakıp gitmişti havali orangutan ! Odama geçince kısa süreli bir kalp spazmı yasadim. Oda harika görünüyordu. Beyazin ağırlıklı olduğu büyük bir odaydi. Tamam herşey güzeldi ama amcamgil nerdeydi ki. Bavullarimi odanin ortasına koyup yüksek egolu bad boyun odasini aramaya basladim
Himm bu değil bu hiç değil böyle kendi kendime konuşurkene önümdeki kapida durdum denemekte fayda var dimi açtım. içerde kimse yoktu ama içimdeki ses bu bu diyodu sen nerden biliyon lan diye cevap verdim ahh harika psikolojim yerlerde
Icimdeki sese güvenerek kapiyi kapattim ve içeriyi incelemeye başladım. Vayy canina amcamgil çok zengin heralde ev esyasi satan yerde bile burdakinden daha fazla eşya vardır. O sırada çıkmak için kapiya donmemle geriye dönmek için yaptığım hamle ayni anda olduğundan yere yapistim . O ise yanima gelmiş cok komik düştün yaa diye gülüyodu.
Lan mal insan korkuttun diye bağırdım . Sen mi ben mi hem senin burda ne işin var ? Uff sanane be slk.s.ss demedim tabikii :-)
Amcamla yengem nerde diye soracaktım
Gelirler az sonra hadi in aşağı
Tam ayağa kalkmistim ki tekrar düşer misin dedi ne sen mal mısın? Bakisimi atinca açıkladı videoya cekemedimm kii ANAN SALAK şey seni pislik insan trip atarak odama doğru gittim. Bi banyo yapsam iyi olcakti orda fark ettirmemistim ama popom çok aciyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH TANRIÇA
Novela JuvenilŞu an kendini yalnız bildiğin kadar kalabalıktasın.. (bu sözün bütün hakları saklıdır)