Can la beraber eve geldiğimizde hala inanamıyordum. Bir günde ne olmuştu öyle ya. Tam odama çıkmaya hazırlanıyordum ki Canın o kadar da mükemmel olmayan sesini duydum. Ayaz la niye karşılaştırıyordum ki simdi neyse sanırım yengemgil evde yoktu.
- efendim
- nasıl oldu da Ayazı sakinlestitrebildin
- beni ablasına benzetiyormuş öyle dedi bende bilmiyorum
- hıı tamam iyi geceler.
Düşünceli gözüküyordu. Çok yorgun olduğum için bir duş alıp öyle yattım. Hiçbirşey düşünmemeye çalışarak gözlerimi kapatmamla açmak bir oldu. Siyahlıyı görmüştüm ve bu beni korkutmuştu beklemiyordum böyle bir şeyi.Sonra nasıl uyuduğunu bilmiyordum Uyandığımda saat 9.30 a geliyordu. Bu gün güne fazla uyuşuk başlamıştım. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indiğinde herkes masadaydı. Günaydın diyerek masaya oturdum karnımı doyuracak kadar yedikten sonra afiyet olsun diyip kalktım. İnsanlarla iletişim kurmayı fazla sevmezdim ne etkiye ne sütlüye karışırdım açıkçası boyle daha iyiydi. Bugün biraz gezmek istiyordum sıkılmıştım evet daha 2 gün olmuştu ama Napim yani (zengin velet adlı arkadaşımın anısına :)) multi deki kıyafetleri giyip dışarı adımımı tam atacakken amcamın birkaç gün sonra bir parti yapılacak iş adamları fon işte kendine bir elbise falan al diyip bana 2 tane 1000 ilk verdi. Ama amca ben bunu alamafdhgfjhgjhg.
Tam orda sözümü kesip ben değil baban gönderdi deyince
Ben yinede gelmesem mi diyip bir umut amcama baktım birsey söylemeye hazırlanıyordu ki yengem araya girip eeeee cinim imi bi ildimi hic tercume ediyorum (aaaa canım ama bu oldumu hiç) amcamsa geliyorsun deyip salona gazetesinin yanına döndü.hı peki o zaman görüşürüz diyip çıktım.Varacağım yere otobüsle gittim. Mal mıyım ben 2000 lirayı şöföre veriyim.
Kararsız bir şekilde kıyafetlere bakıyordum. Ta ki biri beyaz dantelli elbiseyi gözümün önünde tutana kadar. Kafamı kaldırdığımda bunu yapan kişinin siyahlı olduğunu gördüm. Gözlerimi devirerek başka kıyafetlere bakacağım sırada beni kolumdan tutup kendine çekti gözlerimin içine bakıp
- bence sana çok yakışır. Diyip en masum gülüşünü bana gönderdi. Yaz nasıl kırabilirim ben bunu şimdi bende ona güzel gözüktüğünü sandığım (!) gülüşümden gönderip kabine girdim. Kalbim çok hızlı atıyordu. İlk defa birisi bana böyle diyordu belki de son dur kim bilir. Bu düşüncelerin daha erken olduğu kanaatine varıp giydiğim kıyafete baktım. Güzel zevki vardı. Fazla bekletmeyi sevmediğimden hemen dışarı çıktım. Bakışları fazla derin fazla koyuydu. Nedense hüzünlenmiş gibiydi. Böyle olması hoşuma gitmiyordu. Acaba böyle ablasına tekrardan mı benzetti eğer öyleyse ciddi anlamda çok üzülürdüm. Ben bunlara dalmışken o daha derdindeydi hemen müdahale etmezsem yine kriz geçirebilirdi. Ve ben bu şeyin burda olmasını istemiyordum. Omzundan tutup hafifçe sarstım . şaşkın halinden kurtulduktan sonra neşeli çıkmasını umut ettiğim sesiyle nasıl olmuş diyip kıkırdadım. Bu halim hoşuna gitmiş olacak ki o da kıkırdadı.
- harika gözüküyorsun diyip hayran hayran süzdü. Hafifçe tebessüm edip başımı eğdim. O da bunu anlamış olacak ki hadi üstünü değiştir de biraz gezelim dedi. Çok heyecanlanmıştım koşar adımlarla kabine girip öbür kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım. O beni kasada bekliyordu. Geldiğimde elimdeki kıyafeti poşete koyup elimden tutup beni çekiştirmeye başladı .Resmen mağazada koşuyoduk. Heyy nereye diye söylendim. Bir ara hızını yavaşlatıp bana döndü nefes nefese kalmıştı ve bu haliyle fazla yakışıklıydı ve fazla iyiydi muhtemelen ben de kızgın boğa gibi gözüküyordum. Beni kendine her zaman bu kadar yakın olmak zorundamıydık ki uff
Yüzüme dikkatlice bakmaya devam edinceya nasıl bir insansın sen niye utandırıyorsun diyip kızgın olmaya çalıştığım yüz ifadesi takındım. O ise ne alaka der gibi bakıyordu.
- tek nefeste ..tamam koşunca senin gibi harika gözükmüyorum diğer kızlar gibi güzel olamıyorum ama sende beni boğa yarışlarına sokacakmış gibi bakma diyip kollarımı belime sardım.
Sanki ilk defa birisinden komik birşey duyuyormuş gibi gülmeye başladı . bu hali beni de gülümsetti. Yüzümü iki elinin arasına alarak sen güzelsin zaten ha birşey daha demek beni harika biliyorsun oylemi ufaklık .
Ben bütün bunların şokunu atlatamamışken
Uzun zamandır bunu yapmıyordum diyip kolumdan tutup bir mağazaya sürüklemeye başladı .
Yüzüme muzipçe sırıtıp biraz hırsızlık mı yapmak ki
-- höst aklını mı kaçırdın fakir misin be . ..Biliyorum en heyecanlı yeri olacaktı ama gözlerim ağrıdığı için yarım bırakmak zorunda kaldım. Daha uzun olacaktı fakat yazdığım yerler silinmişti .
İyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH TANRIÇA
Teen FictionŞu an kendini yalnız bildiğin kadar kalabalıktasın.. (bu sözün bütün hakları saklıdır)