Bir anda içeri sabah bize çarpan adamın arkadaşı girdi.
Jimin: siz?!
O da bizi görünce şaşırmıştı.
Y/n: sen sabah bize çarpan öküzün arkadaşısın, jimindi değilmi?!
Jimin: evet de sizin burda ne işiniz var?
Sude: noluyo lan? bu kim? siz neyden bahsediyosunuz? sabah ne oldu? Neden kimse bişi söylemiyor? Niye herşeyden en son benim haberim oluyor?!
Elif: yah! Sude bir sakin nefes al!
Zeynep: susacakmısınız siz ikiniz?!
Sude: ha pardon sustum ama biri anlatabilirmi?
Zeynep hızlıca sabah olup biteni anlatır.
Sude: ha demek öylee.
Y/n: işte bu zeynepe bu yüzden bayılıyorum insanı hiç yormuyor.
Jimin: ben bi soru sormuştum ama cevaplayan olmadı unutuldum gittim burda.!
Bunu söylerken bi yandan hafif gülümsüyodu ama ondan önce benim gözüme başka bişi takıldı çünkü elif bu çoçuğa öyle büyük bi hayranlıkla bakıyordu ki onu ilk defa böyle görüyodum. Ama şimdilik bişi belli ettirmiycem.
Y/n: ahh pardon ne sormuştun ?
Jimin: sizin neden burda olduğunuzu sormuştum.
Zeynep: san-
Zeynep'in adam sataşacağını anladığım an lafını kestim. Hiç tartışmlarıyla uğraşabileceğimi sanmıyorum.
Y/n: burası bizim resturanımız. Senin ne işin var burda?
Zeynep: yoksa bizimi takip ettiniz?! Sapıkmısınız siz?!
Jimin: Saçmalama! Ne diye sizi takip edelim? Biz akşamki parti için burayı kapatan kişileriz.
Sude: Ne bağırıyosun kıza?
Elif: sakin olun kızlar kötü bişi söylemedi kavga etmeyin durduk yere.
Y/n: elif haklı, sende kusura bakma jimin zeynep ve sude adına senden özür dilerim.
Jimin: önemli değil. demekki iş yapacağımız kişiler sizsiniz seul gerçekten küçük yoongi bunu duyunca ne tepki vericek acaba çok merak ediyorum.
Y/n: yoongi kim? Neden duyunca şaşırsın ki?
Jimin: sabah kavga ettiğin kişi onun ismi yoongi.
Zeynep: NE?! O öküzde mi gelicek?!
Jimin: EVET! Bu partiyi o veriyor çünkü.
Y/n: tamam sakin olun. Sonuçta şuan burada değil ve yüzünü görmediğimiz sürece sorun omayacaktır.
Yoongi: JİMİN!?
Jimin: Efendim?
Yoongi: Bunların burda ne işi var?
Y/n: 1. Bizim adımız bu değil 2. Bu resturan benim ve arkadaşımın.
Yoongi: Ne? Burası sizin mi?
Zeynep: Evet bir sorun mu var?
Yoongi: Jimin hemen başka bi mekan bak partiyi burda yapacak halimiz yok bunlar bizi rezil ederler!
Y/n: hala bu diyor ya kafayı yiyicem.
Elif ve sude bize şaşkınlıkla bakıyorlardı ama konuyada dahil olmuyorlardı çünkü konuya pek hakim değillerdi.
Jimin: kusura bakma yoongi hyung ama mekanı değiştiremeyiz herkesi buraya davet ettik zaten.
Yoongi: Off Benim nasıl bir şansım varyaa!?
Aslında bu benim hoşuma gitmişti.
Umarım beğenirsiniz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGI
RandomBen yn. Herne olduysa hepsi o gün kazadan sonra tanıştığım iki adam yüzünden oldu. Yn: ehliyetini kasaptanmı aldın sen?! Suga: bianda durmasaydın bunlar olmayacaktı! Yn: aptalmısın sen? Kırmızı ışık yandı görmüyomusun?! Ama- #Suga#Y/N#BTS#Jimin#Ju...