Bi kız geldi ve suganın kucağına oturup sürtünmeye başladı. Kızın her halinden sü rtük olduğu belliydi.
Kız: selam yakışıklı güzel bi gece geçirmeye ne dersin?
Bi anda başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki.
Yn:(içinden) sakin ol yn sakin ol bu sürtük için sinir olmaya değmez. Acaba suga napıcak?
Onları dinledim ama izlemedim yani izlememişimdir herhalde.
Suga: (sana bakarak) biraz daha içip öyle çıkalım.
Kız: bugün çok güzel bi gece olucak desene.
Tam o sırada joon kapıdan içeri girdi hemen joonun yanına gittim.
Yn: iyiki geldin burası çok baydı.
Mj: niye? noldu?
Kafamla sugaları işaret ettim.
Mj: ah yn hala onu seviyormusun yani?
Yn: evet napayım kolay kolay unutamıyorum.
Mj: tamam o zaman seninde bişiler yapman lazım
Yn: ne gibi bişi?
Mj: onu kıskandırmalısın!
Yn: o nasıl olucak?
Mj: yn aptalmısın?
Yn: yok niyeki?
Mj: sende onu bir erkekle kıskandırmalısın! Tabi o seni seviyorsa zaten kendini belli ettirir.
Yn: erkek nerden bulucam?
Mj: biz neciyiz burda?
Yn: sen mi? Seni tanıyor ki!
Mj: daha iyi işte, hem zaten suganın benden pek hoşlandığını düşünmüyorum ve bence biraz hızlı ol o kız yerinde durmuyor baksana!
Yn: tamam
Hemen onların yanına gittik. Oturduk, joon ve ben şakalaşıp gülüyorduk bi yandanda içiyorduk artık çok sarhoş olmuştum. Bi anda ayağa kalktım ve sugaların yanına gidip o kızı saçından tuttuğum gibi yere fırlttım.
Yn: git başka yerde sürtün pis sürtük!
Kız: sen ne yaptığını sanıyosun ya?
Yn: erkek arkadaşımı senin gibilerinden koruyorum!
(Arkadaşlar bunları söylerken baya sarhoş)
Kız: nerden senin erkek arkadaşın oluyormuş?! İki saatir şu erkeğe sürtünende sendin!
Kız böyle diyince üstüne atladım ve kızı yumruklamaya başladım.
Yn: sürtünen sensin lan oruspu! O benim kardeşim lan! Senin belanı sikerim!
Bi anda suga beni kızın üstünden kaldırdı ve çıkışa yöneldi tam o sırada jiminlerle karşılaştık.
Jm: hyung nereye? Noluyor?!
Suga: biz eve gidiyoruz sizde gelirsiniz! Yarın size herşeyi anlatırım!
Jm: tamam
Tekrar yola koyulduk. Arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.
Suga'dan
Arabadayken yn çoktan sızmıştı. Acaba yarın bu yaptıklarını ve söylediklerini hatırlayacakmıydı çok merak ediyorum.
---
Eve gelmiştik arbayı park ettim inip yn'in tarafına gidip kapıyı açtım.
Suga: yn hadi uyan eve geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGI
RandomBen yn. Herne olduysa hepsi o gün kazadan sonra tanıştığım iki adam yüzünden oldu. Yn: ehliyetini kasaptanmı aldın sen?! Suga: bianda durmasaydın bunlar olmayacaktı! Yn: aptalmısın sen? Kırmızı ışık yandı görmüyomusun?! Ama- #Suga#Y/N#BTS#Jimin#Ju...