Hem çok şaşırmış hemde çok üzülmüştüm.
Çünkü hamileydim ama sugayla aramızdaki herşey bitmişti.
Hastaneden çıkıp tekrar otele gelmiştim. Çocuğu aldırsam mı diye düşündüm ama hemen vazgeçtim. O küçücük bebeğin ne suçu varki? Yetişkinlerin yaptığı hataları ufacık çocuklara veya bebeklere yükleyemeyiz onlar sadece melekler. Ahh onu aldırmayı bian bile olsun düşündüğüm için kendimden tiksindim!
Kalkıp duş almaya gittim. Hala ne yapacağımı düşünüyordum acaba sugaya söylesem mi? Ya çocuğu istemezse? Off kafam iyice allak bullak olmuştu.
Duştan çıktım ve üzerimi giyindim.
Giydiğin
Bugün şirkete gitmiycektim o yüzden olabildiğince rahat giyinmiştim. Gidip kendimi yatağa atıp elimi karnıma koydum.
Yn: ne yani şimdi burda bir canmı var? Ben iyi bi anne olucak mıyım?
Bian suganın beni aldatması ve ayrıldığımız aklıma geldi. Gözlerimden yaşalr süzülmeye başladı.
Yn: merak etme bebeğim ben sana çok iyi bakıcam seni herkesten koruycam.
telefonuma gelen mesaj ile toparlandım. Açıp baktığımda gizli numaradandı. Mesaja tıkladım.
Mesajlaşmalar
Gizli numara: ahh sevgilin sensiz çok mutlu görünüyor
Yn: ne saçmalıyorsun sen?! Sen kimsin?!
Gizli numara: ben senin dostunum yn.
Yn: sen kimsin ve adımı nerden biliyorsun?!
Gizli numara: benmi? Çok yakında öğreniceksin kim olduğumu! Ama sana bi kıyak geçeyim yn
Yn: ne kıyağı ne saçmalıyorsun sen?
*gizli numaradan bir fotoğraf*
Fotoğrafa girdiğimde dünyam başıma bi kez daha yıkılmıştı. Suga yine aynı kızla birlikteydi ve çok mutlu görünüyordu. Bunca şeye rağmen hala aynı şeyi yapmaya devam mı ediyordu yani? Ben onun için bu kadarmı değersizdim? Hiç mi beni önemsemedi?
Peki o zaman beni önemsemiyeni bende önemsemem!Kalkıp şirkete gitmek için hazırlandım üzerimi değiştim.
Giydiğin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGI
De TodoBen yn. Herne olduysa hepsi o gün kazadan sonra tanıştığım iki adam yüzünden oldu. Yn: ehliyetini kasaptanmı aldın sen?! Suga: bianda durmasaydın bunlar olmayacaktı! Yn: aptalmısın sen? Kırmızı ışık yandı görmüyomusun?! Ama- #Suga#Y/N#BTS#Jimin#Ju...