Gelen kişi yoongi ve tanımadığım bir adam dahaydı. Bi anda odaya girince neye uğradığımızı şaşırdık.
Y/n: Sen ne yaptığını sanıyorsun?!
Zeynep: Kapı diye bir şey var orda çalıp içeri girebilmeniz için yapılmış!
Y/n: Şu kapıyı çalmak ne kadar zor olabilir yah! Burda iki tane genç kız var hiç mi düşünmüyorsunuz? Ya bir şeyler yapıyor olsaydık?
Adam şaşkın bir ifadeyle bize bakarken yoonhi donuk bir ifadeyle bize bakıyordu.
Adam: noluyor ya bi sakin olun yemedik sizi.
Yoongi: ah be kardeşim gün boyunca bunlardan neler çektim bir bilsen.
Adam yoongi'nin kulağına eğildi ve bişi söyledi. Yoongi ise tekrar adamın kulağına eğilip bişiler söyledi ve ikiside bi anda bize baktı.
Yazardan
Adamın yoongiye söylediği.
Adam: hyung madem canını çok sıktılar neden onları alıp depoya götürmedin ve neden cezalandırmadın?
Yoongi'nin adama söylediği.
Yoongi: Mafya olduğumuzu bilmiyolar eğer bilselerdi karşımda böyle konuşabilirlermiydi ama hele bi bu geceyi atlatalım ben bunlara yapacağımı biliyorum.
Yn' den:
İkiside bian bize bakınca korkar gibi oldum ama belli etmedim eğer etseydim bizi çok hafife alırlardı.
Y/n: ne bakıyosunuz ayımı oynuyo?
Suga: yok canım bu ayıya hakaret olur.
Onun alayla söylediği bu lafı biraz ağır gelmişti ama takmamaya çalıştım.
Zeynep: siz neden geldiniz? Bi anda odaya daldığınıza göre çok önemli şeyler olmalı bi sorun mu çıktı?
Adam: hayır bişi olmadı sadece hyunglarım mekanın sahipleriyle görüşmek istedi bizde bu yüzden geldik.
Y/n: aşağıdaki çalışanlardan birine söyleyebilirdiniz onlar gelip çağırabilirlerdi.
Yoongi: her neyse uzatmayın işte geldik bi kere çağırmaya gelin konuşun tekrar çıkın zor değil.
Y/n: tamam be geliyoruz. hadi gidelim.
Yoongi: bu kıyafetlerlemi iniceksiniz aşağıya o kadar insanın içine.
Y/n: sanane ne istersem onu giyerim.
Zeynep kulağıma eğildi
Zynep: haklılar galiba şu halimize bak baya kötü duruyor bu kadar lüks mekanın sahipleri nasıl giyiniyor derler. Hem galiba gazetecilerde geldi. Bu mekanımızın imajı içinde ekstra bir fırsat olur.
Aslında haklıydı ama mekanımızın imajı zaten gayet iyiydi ama fazlasındanda zarar gelmez sonuçta.
Y/n: tamam çıkın biz hazırlanıp geliyoruz
Adam: hızlı olursanız sevinirim.
Zeynep: hıhı. hadi çıkın.
Onlar çıktı ve bizde hazırlanmaya başladık burda iş yerimizde illaki her duruma uygun kıyafet vardı çünkü ne zaman ne olucağı ve hangi müşterinin geliceği belli olmuyordu zaten odalarımız resturanın hemen üst katındaydı ve burası normal bi ev gibiydi ama bugün şunu anladık ki buraya bir dış kapı şarttı.
Y/N in giydiği.
Zeynep' in giydiği
Saç modelleri
Y/n nin saç modeli.
Zeynep in saç modeli
Hafif bir makyaj yapıp aşağıya inmeye başladık inerken herkes bize bamkıyordu neden öyle bakıyorlardı anlayamadım demekki gerçekten çok güzel olmuştuk hemde bu kadar kısa bir sürede..
Bi an onunla göz göze geldim çok değişik bakıyodu sanki öldürecekmiş gibi ama umursamadım inip yanlarına gittik.
Umarım beğenirsiniz!!
🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGI
De TodoBen yn. Herne olduysa hepsi o gün kazadan sonra tanıştığım iki adam yüzünden oldu. Yn: ehliyetini kasaptanmı aldın sen?! Suga: bianda durmasaydın bunlar olmayacaktı! Yn: aptalmısın sen? Kırmızı ışık yandı görmüyomusun?! Ama- #Suga#Y/N#BTS#Jimin#Ju...