22.bölüm

2.6K 91 60
                                    

Yatağa uzandırdım.

Elif: tamam siz erkekler hepiniz çıkın!

Tae: niye çıkıyoruz?

Elif: müsade ederseniz kıyafetlerini değiştiricem kızın şu haline bakın kıyafetleri hepsi kan olmuş.

Jimin: tamam elifcim sakin ol güzelim hadi çıkalım çocuklar.

Elif: (içinden: ayy Allahım bayılıyorum bu çoçuğa yaa) hadi hızlı olun.

Zeynep: suga bu odada giyebileceği kıyafet varmı yoksa aşağıda aldığımız kıyafetlerin arasında olmalı gidip getirirmisin?

Suga: dolapta kıyafet var onlardan giydirin

Sude: tamam çık artık zaten sende!

Kızlardan devam

Eliften

Yn'in yaralarına pansuman yaptım gerçekten çok kötü olmuştu. O sugayı öldürmek istiyodum nasıl bu kadar acımasız olabilir anlayamıyordum.

Min seo: kardeşim iyi mi?

Elif: iyi sadece çok korktuğu için bayılmış olmalı.

Ro na: şu an abimi dövmemek için kendimi zor tutuyorum ya nasıl bu kadar cani olabilir hala aklım almıyor!

Ha eun: tatlım onlar mafya bu ilk değilki hep yaptıkları şey.

Min seo: mafya olabiliriz ama mafya olması benim kardeşime bunu yapabileceği anlamına gelmez! Bende mafyayım bende ona aynısını yapayım o zaman!

Soo bin: haklısında yani olmuş bi kere hem suga sinirlenince gözü hiç bişeyi görmüyor sende biliyosun.

Min seo: onun o kedi gibi olan gözlerini oyarım burda benim kardeşim söz konusu!

Sude: tamam sakin kızlar.

Elif: zeynep dolaptan rahat bişiler getirde giydirelim.

Zeynep: tamam hm bu çok iyi olur.

Biz bide erkeklere bakalım

Sugadan

Dışarı çıktık ve bi anda üyeler beni kolumdan tutup salona getirdi.

Rm: sen ne yaptığının farkındamısın?!

Jin: senin vurduğun kişi benim sevgilimin kız kardeşi!

Jh: noldu başkalarının yarım bıraktığı işi sen mi tamamlamaya karar verdin?

Suga: hyung bak gerçekten üzgünüm o da benim sinirlerimle oynadı!

Rm: bu seni haklı çıkarmaz!

Jm: hem kız ne yapmış olabilirki de onu bu hale soktun!

Suga: sinirlerimle oynadı işte.

Jk: hyung herşeyi en başından anlatırmısın.

Suga: tamam.

Herşeyi en başından en ufak ayrıntısına kadar anlattım.

Tae: ne yani sırf bu kadar saçma bir sebepten dolayımı kızı bu hale soktun!

Suga: sizin için saçma ve ufak bişi olabilir ama bana göre öyle değil ve hiçte PİŞMAN DEĞİLİM! (İçinden: aslında çok pişmanım ama ne saçmalıyorum ben yaa iyice kafayı yedim kendi dediğime önce kendim inanmalıyım) anlıyomusunuz hiç pişman değilim!

Jin: bak suga benim canım kardeşim benim sinirlerimle oynama biz sana bu kızı emanet ettik sen ona böylemi davranıyosun emanete böylemi sahip çıkıyosun!?

Rm: bu kız burda kalıcak ve sende bu kızın ne yapıp edip gönlünü alıcaksın anladınmı beni!?

Suga: sebep neden gönlünü alıyormuşum hem burası benim evim ben onun kalmasına izin verdimmi?

Jin: öylemi tamam o zaman burası SENİN EVİN BİZ GİDELİM O ZAMAN YN KALMIYOSA BİZ HİÇ KALMAYIZ!

Tae: aynen jin hyung haklı!

Suga: tamam yaa kalsın ama kendimi affettirmek gibi bi niyetim yok ona göre!

Biz bide size bakalım

Eliften

Elif: hah kolunuda geçirdikmi tamam oldu.

Sana giydirdikleri

Zeynep: heh oldu kıyamam kuzuma ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep: heh oldu kıyamam kuzuma ya

Ha eun: hadi çıkalım odadanda uyanırsa geliriz

Soo bin: ha eun haklı çıkalım odadan dinlensin kız biraz

Sude:elif çıkalımmı yoksa geç uyanırmı?

Elif: siz çıkın ben yanındayım uyanırsa haber veririm.

Ro na: tamam biz çıkıyoruz o zaman

Eliften

Kızlar çıktılar. Bende yn'e bakıp uyanmasını bekliyodum ki kapı çaldı

Elif: gir.

İçeri girdi

Elif: ahh senmiydin? gel otur.

Umarım beğenirsiniz!!

Hepiniz seviliyosunuz!!🥰🥰

ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin