Jimin: ne ciddimisin? Bende senden hoşlanıyorum canım.. oh be söyleyip rahatladım ya!
Suga: ne sen ciddimisin?! (İçinden: aha suga sıçtın sen bu da ne meraklı çıktı ya bu saplığın kaçıncı seviyesi)
Jimin:(içinden: mal yav bu çocuk dur işletim bunu biraz) evet ciddiyim uzun zamandır senden hoşlanıyorum ama nasıl söyliyeceğimi bilemiyordum bu iyi oldu.
Suga: lan bi siktir git şaka yaptım ben!
Jimin: olsun bebeğim sen beni istemesende ben isterim seni.
Suga: lan bi yürü git, git tae ye yavşa bütün manyaklar benimi bulur ya!
O sırada tae gelmişti.
Tae: noluyo yaa burda niye bağırıyosunuz ne güzel uyuyodum ben bütün uykumun içine ettiniz. Ne güzel rüyamda yn'le- şey uykumu böldünüz işte ya!
Jimin: yn'le ee devamı ne?
Suga: yn mi dedi o? Hani nerde uyanmışmı?
Jimin: ne uyanmasından bahsediyosun sen? Yn gitti dememişmiydin?
Tae: yn gitti mi?
Jimin: suga hyung gittiğini söyledi de anlayamadım
Suga: sizde ne meraklıymışsınız şu yn'e
Pastasını yapıp gitti işte!Tae: en son ben onu mutfakta bırakmıştım ne ara gitti ya bi an boşluğuma denk gelip uyumuşum ne kadarda aptalım! Gitmez diye düşünüyodum ya!
Jimin: bi sakin nefes al!!
Suga: sen niye yn'in gitmesine bu kadar üzüldün??
(Bu arada diğer üyeler odadalar kızlarda alışverişe çıkmışlar)
Tae: ııı şey
Jimin: ney
Suga: yoksa sen yn'den mi hoşlanıyosun?
Tae: hayır ya saçmalamayın ben yn'i arkadaşım olarak görüyorum!
Jimin: ee niye bu kadar üzüldün o zaman hıı?
Tae: şey biriyle benim aramı yapmasını istiycektim..
Suga: kimmiş o biri?
Tae: bunu size söyleyeceğimi düşünüyosanız yanılıyosunuz! Size asla söylemiycem!
Suga: jimin sana çok üzüldüm be kardeşim. ( bi yandanda jiminin omzuna teseli ediyomuş gibi vuruyordur umarım anlatabilmişimdir)
Jimin: ne alaka hyung niye bana üzüldün?
Suga: daha tae' yle aranızı yapıcaktık bana ondan hoşlandığını söylüyodun ya az önce.
Tae: NE! Sen benden mi hoşlanıyorsun?
Umarım beğenirsiniz!!
son bölümlerin saçma olduğunun farkındayım toparlıycam hikayeyi!!❣❣
Hepiniz seviliyosunuz!!😝😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA ~MIN YOONGI
RandomBen yn. Herne olduysa hepsi o gün kazadan sonra tanıştığım iki adam yüzünden oldu. Yn: ehliyetini kasaptanmı aldın sen?! Suga: bianda durmasaydın bunlar olmayacaktı! Yn: aptalmısın sen? Kırmızı ışık yandı görmüyomusun?! Ama- #Suga#Y/N#BTS#Jimin#Ju...