*Ege'nin anlatımıyla*
Dışarı kafa dağıtmak için çıkmıştım fakat aklım Nil'deydi. Onun hakkında nasıl bilgi alacağımı bulmalıydım ama çok zor olacaktı. Sanırım aklıma bir seyler geliyordu. Nil'den geçmişi ve eski grubu hakkında bilgi toplarsam sessizlik grubunda ki kişilerin gerçek ailelerine ulaşabilirdim. Halit ve Ender hem iki düşman hemde ortaklardı. Ender Halit'le anlaşmasına uymayıp yeni grup açınca araları açılmıştı. Nil'den bilgi alıp olanları öğrenmeliydim fakat Nehir bu planımı alt üst edicek gibiydi.
*** +15
Eve geldiğimde Nil'in odasına çıktım. Ve içeri daldım. Fakat üstünü giyinirken yakalamıştım. Nil üstünü örtmeye çalışırken donakalmıştım. Teni çok güzeldi. İstemeden ona doğru ilerliyordum ve kendime hakim olamıyordum. Ona yaklaştığımda hafifce yanağını okşadım ve elindeki bluzu ondan aldım. Nil şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Onu kucağıma aldım ve çalışma masasına oturttum. O kadar hafifti ki.
-K..kollarını kaldır ufaklık.
Nil dediğimi yapıp hafifce kollarını kaldırdı. Blüzünü yavaşca kollarından geçirdim ve başından geçirdim. Ellerim karnına değdiğinde karnı çok sıcaktı. Bana masum masum bakıyordu.
- Gel bakalım.
Diyip onu kucağıma tekrar aldım. Ve yatağına yatırdım. Kalem ve kağıt uzatıp:
-Rahatsız olmadın değil mi?
Diye sordum.
~hayır~
Cevabına hafifce gülümsedim.
~Neden yaptın bunu?~
- Çok güzeldin.Dayanama-
dım. Ve dayanmak istemiyorum Nil. Sadece seni istiyorum güzelim.
~Nasıl? Ege ne demeye çalışıyorsun?~
-Kafanı yorma hadi yatalım.
~yatalıM??~
-evet beraber ufaklık. Senin liderinim istediğimi yapmalısın.
~Halla halla??~
~ve ben ufaklık değilim );~
Koluma yumruk attığımda kahkaha attım çünkü şuan çok sevimli gözüküyordu.
Kalemi ve kağıdı ondan alıp masanın üzerine bıraktım. Onu yatağa yatırdığımda üstünü örttüm. Alnına öpücük koyup:
- Sadece sen isteğinde senle yatarım merak etme ufaklık. İyi geceler.
Bana şaşkın şaşkın bakarken kapıyı kapattım ve kendi odama geçtip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ KOZA
Horror-Sesin çok güzel. Anlamsızca Ege'ye baktım ve kağıda "beni hiç duymadın" yazdım. - Senin sesini bilmem için duymama gerek yok. Sesin her türlü çok güzel. Ve birgün gerçekten de duyucağım... Koza ajan grubunda olan Nil Anka ya soygun sırasında başk...