Koku

6 3 0
                                    

~Nil'in anlatımıyla~

Eve gittiğimizde kapıyı Nehir açtı. Oldukça neşeli görünüyordu. Hayret!?

***
Odamda oturmuş günlük yazarken birden camdan bir rüzgar günlüğümün sayfalarını çevirdi. Bir sene önceye o lanet güne çevirmişti sayfayı.

'Ben Nil anka, diğer adıyla artık sessiz kız. Koza grubunda bugüne kadar yaptığım en zor görevi yaparak ses tellerimi kaybettim. Eskiden sınıfın en sessiz kızıyken kendime söz vermiştim. Sessiz olmayacağıma denk fakat artık istesemde sesimi çıkaramayacağım. Ben Nil Anka. Artık hep sessiz olacağım.'

İçime bir yumru oturmuştu. Haklıydım , artık sesim çıkmayacaktı.

***
-[Su] Nil, Ege'yi çağır gelirken. Yemekler hazır!

Su'yun sesini işittim ve odadan çıktım. Ege'nin kapısını tıklattım ve kapı hafif aralandı. Biraz daha sert vurdum fakat hiç ses yoktu. İçeri girdiğimde yoğun bir koku işittim. Bu koku çok tanıdık geliyordu fakat bir türlü çıkartamıyordum. Heryer Ege kokuyordu. Masasının üstündeki resme elim gitti. Emir, Mert, Su , Nehir ve Ege. Hepsi gülüyorlardı. Koza grubunu özlemiştim. Kapı hafif aralandı ve içeri Nehir girdi.

-[Nehir] Vay? Ege'nin odasını karıştır diyemi çağır dedik Ege'yi? Ne yapıyorsun burda?

Ona anlamsızca baktım. Bana mı hesap soruyordu o ne cürretle?

-[Nehir] Çık odadan. Hadi ne bekliyorsun? Çık ?

Tam hafifçe itecekken bileğinden tuttum. Beni hafife almamalıydı. Kim olduğumu bilmiyordu ve ben ona gösterecektim.

-[Ege] Noluyor burda?

-[Nehir] Yemeğe inelim mi? Su ile hazırladık sizi bekliyoruz herkez sofrada.

-[Ege] Geliyoruz.

Nehir bana ters bir bakış attı. Bakışına karşılık verdim ve gitti. Tam bende arkasından gidiyordum ki Ege kolumdan tuttu.

-[Ege] Birşey yok değil mi aranızda ?

Hayır anlamında kafamı salladım. Nehir bana karşı ilere giderse ona dersini verecektim.

***
-[Mert] Lan bizim mekana gidelim hadi! Eğleniriz. Uzun zamandır görevde yok?

-[Emir] Aynen hadi gidelim. Atışta bu sefer sizi geçicem.

***

( Dinlerken okumak zevkli olacak :))

Mekan dedikleri yere gelmiştik. Burda herkez çok rahattı.
Ege beni kolumdan tutup bizimkilerin yanına getirdi. Herkezin elinde silah vardı. Hedef vurucaktık sanırım.

-[Mert] Ben başlarım. Herkez 3 atış yapacak. 1 kalp, 1 alın ,1 göz.

Mert tetiği çekti ve vurmaya başladı. Hedef baya uzaktaydı. Herkez tek tek atışlarını yaptı. Son Nehir ve ben kalmıştık. Mert:2 Emir:1 Ege:3 (o 3.sünü kıl payı kaçırdı oyüzden puan verdik.)

Nehir silahını eline aldı ve tereddüt etmeden 3 defa elini hafif kıpırdatarak tetiğe bastı. 3/3. Sıra bendeydi. Koza grubunda nişancıydım. O yüzden atamamaktan korkmuyordum. Ege bana kendi silahını verdi. Ve kulağıma hafifçe fısıldadı.

'Göreyim seni'

Kokusu içimi doldurmuştu. Bu kokuyu bir an önce hatırlamalıydım.

Silahı Nehir'e doğrulttum. Bi anda hepsi geri çekildi. Ve hızlıca silahı hedefe çevirip üç defa duraklamadan ateş ettim. 3/3.

-[Mert] Aga kazanan kim?

-[Su] Nehir.

-[Emir] Abi bak Ege kıl payı kaçırdı. Nehir bekleme yaptı. En seri Nil vurdu aq. Birinci Nil.

-[Ege] Aynen.

Ege bana hafif tebessüm ederken Nehir çok öfkeliydi.

-[Emir] Hadi içelim o zaman? Eğlenmeye geldik.

Dans ederken Ege yanımdaydı. O kadar yakındık ki yine kokusunu alıyordum. Ve kokusu bana ihaneti hatırlatıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ KOZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin