අගර දගර දාලා නටලා නටලා දවස ඉවර කරලා මන් මේ ඇදට ආවා... අනි මන් යැන්ලි අක්කගේ අයියට කතා කරනවද නැද්ද... හිතද්දිත් හිත මොකක්ද වෙනෝනේ.. ඒ යකා මට බනීද.. එක්කෝ මන් මේ එයටත් උදව්වක්නෙ කරන්නේ.. අනික ඉතින් පොල් රොටියා මගේ නම්.. මන් පොල් රොටියගෙ නම් කොහෙවත් ඉන්න යැන්ලියෙක්ගෙන් වැඩක් නෑනේ.. මන් මගේ පුරුෂ ශක්තිය ගැම්මෙන් එලියට අරන් ඩයල් කරා අර නපුරු අයියා කාරයගේ නම්බරේ..
ලබ් ඩබ්....ලබ් ඩබ්.....
කෝල් එකේ රින්ග් වෙනුවට මගේ පපුවෙ සද්දෙනේ ඇහෙන්නේ..." පින් සිද්ද වෙයි හයියෙන් ගැහෙන එක නවත්තපිය හරකෝ..." මම මටම කියාගත්තා
"හෙලෝ... "
ඌප්ස් යකූ මේ මිනිහාද නපුරා.. ආයීශ් අෆ්ෆා කට හඩ... පොඩ්ඩක් ඉන්න පොඩ්ඩක් මේක මට හුරුයි වගේනේ.. ම්ම්ම්...හරිනේ මේකා ඉතින් මගේ බට්ටා කාලේ ලග උන්න පොරක්නේ.. ඒක තමයි ඒම දැනෙන්න.. පුරුද්ද සාන්ත පුරුද්ද....
"හෙලෝ කවුද කතා කරන්නේ... "
"හෙල්ලෝ... අයියා මන් ජාන්... "
"අහ්... "
"ජාන් අනේ සූටී කාලේ ඔයාට වද දිදි උන්න පොඩි එකා.... "
"අහ්... මේ මගේ ජාන් කොල්ලද... "
අනේව් ඒක හරි සතුටින් වගේනේ ඇහුවේ.. ඒයි ඒයි ජාන් ට්රැක් පයින්නෙපා.. දැන් මොකටද ඔයා කෝල් ගත්තේ.. කේලම් කියන්න අන්න හරි කේලම් කියන එක විතරයි. ඒම නැතුව මේ නපුරු අයියාගේ ගුණ දොස් හොයනඑක නෙමේ හ්ම්.
"අනාව් ඔව් අනේ... කොහොමද ඔයාට... "
"වරදක් නෑ ඉතින්... "
මේකා නිකම් කල්පනා කර කර වගේ ඇයි උත්තර දෙන්නේ අනේව් මන්දා කෝමත් ඉගෙනගත්ත පොරක්ලුනේ ඒම අය ඒ වගේලු හුම් අර මගෙ ප්රොෆා උනත් බලන්නකෝ
"නරකයී අෆ්ෆා... නිකන් වත් එන්න එපා චූටී මල්ලිව බලන්න.. නපුරා... "
"මන් නපුරු නෑනේ ඉතින්... "
"හරි හරි අහන්නකෝ අයියා... ඔයා දන්නවද මන් කතා කරෙ ඇයි කියලා... "
"නෑනේ අනේ... "
"ඔයාට කියන්න මන් මේ යැන්ලී අක්කිට තියෙන ආදරෙ නිසාමයී ඔයාට මේක කියන්න හිතුවේ..හරිද ඔන්න.. මම කේලම් කියනවා කියලා හිතන්නෙපා හා නේද ... වරදවා හිතන්නත් එපා හොදේ .. "
VOUS LISEZ
❤Say Love❤(Yizhan) [complete]
Fanfiction"කොයිද උපමා ලොවේ කිසිදා අසා නෑ මා... හදේ ඇදුනා හිතේ රැදුනා ඔබේ රුව මා..."❤💚