פרק 6

1.7K 138 31
                                    


״אני מצטער!״ חזרתי לעמוד ביציבות לפני שיישרתי את חולצתו של הפושע, גורם לו לנקות את גרונו ולהשפיל מבטו במבוכה שלא היתה אופיינית לו; מה אני עושה? הוא יחשוב שאני נואש כל כך! נמרח ככה על איזה פושע שפגשתי אתמול, שלא נזכיר את העובדה שירדתי לו אחרי חצי שעה של שיח שאי אפשר ממש לקרוא לו שיח, אני פשוט... מקרה אבוד.

״אתה הולך עכשיו?״ חזרתי לנושא המקורי, והגבר השרירי הניד את ראשו לשלילה, מוחו עוד עסוק בתאונה הקטנה ההיא שנראה שהפריעה לו יותר משהיא אמורה.
״אוקי, אז אני יוצא... תחכה לי היום בערב, נלך לעשות קניות יחד.״ הודעתי לו והוא הנהן בהסכמה, שפתיו המשורטטות שולחות אלי חיוך קטן לפני שאחזתי בג׳קט שלי ואז באחד המפתחות מהקערה הקטנה; ״יש פה עוד מפתח בשבילך.״ הזכרתי והוא גלגל אלי את עיניו, כאילו מסמן לי ללכת כבר, זו אשמתי שקשה לי להשאיר פורץ מקצועי לבד בבית שלי?

״בי.״ מלמלתי, והוא חייך אלי; ״תחזור מהר.״ הוא השיב, וסגרתי את הדלת בחוסר ביטחון לפני שהתחלתי להתהלך לכיוון האוניברסיטה שלי, שולף את הטלפון הנייד מכיסי ברגע שהייתי מספיק רחוק, זה הזמן לראות מה הפושע הזה עושה לי בבית.
פתחתי את ההתקן ההוא של המצלמות הנסתרות, תמיד היה לי אותו אבל לא חשבתי שבאמת אשתמש בו מתישהו, אני מניח שלכל דבר יש פעם ראשונה.
נכנסתי אל המצלמה שבמטבח, מוצא את הפושע בדיוק מסיים לעשות את הכלים שביקשתי ממנו, שרווליו מקופלים מעלה בצורה שגרמה לי כמעט להתקע בעמוד מולי, לעזאזל עם בחורים שריריים ומקועקעים.

עוד לא הספקתי להגיע לאוניברסיטה לפני שהפושע התחיל להתנהג בצורה מוזרה, הוא הסתובב קצת ברחבי הבית, בודק אם לא נשאר לו מה לעשות לפני שבחן את השעה בשעון הקטן שבמיקרוגל במטבחון, ואני כמובן עקבתי אחרי כל צעד, עד מהרה רואה איך שהוא נכנס אל חדר השינה שלי ומתמקם שוב במיטה; הוא עומד לתפוס תנומה או משהו? הוא צריך לצאת עוד רגע לעבודות השירות שלו ההן, מה קורה כאן? תהיתי לעצמי, מתיישב על המדרגות בכניסה לאוניברסיטה כדי לא לפספס שום דבר.
ואז הוא התחיל... מושך מטה את מכנסי הג׳ינס היקרים לפני שידו השרירית עברה פעם אחר פעם על איזור מפשעתו, הו לעזאזל, אם הוא עומד לעשות מה שאני חושב שהוא עומד לעשות...

לא הצלחתי לסגור את המצלמות, הרוק מתאסף בפי וגופי מתחמם כל כך, הו לעזאזל, אם הוא ימשיך ככה אני זה שיצטרך להסתגר בשירותים.
המשכתי לבהות בו, כמעט ועוצם עיניים כאשר הוא שלף את איברו החוצה והקיף אותו בידו החזקה, מעביר אותה במקצועיות מטה ומעלה במהירות שהיה קשה לפספס.
מה אני עושה? אני חתיכת סוטה... אבל זה הבית שלי! יש לי פושע חתיך שמאונן לי על המיטה! איך זה שאני יוצא לא בסדר בכל הסיפור הזה?
המשכתי לבהות בו, מתעלם מהאוהל שנוצר במכנסי ומקווה רק שאצליח להסתיר אותו עד שאגיע לשירותים, אבל כרגע זה לא עניין אותי, עיני היו מפוקסות רק בפורנו החי שהיה לי על המסך באותו רגע, הצורה בה הפושע משפשף את עצמו חזק יותר ויותר עם כל רגע שעובר, אני לא יודע איך הוא מחזיק כל כך הרבה, אני כבר הייתי גומר מזמן.

מבוקש / (boyXboy)Where stories live. Discover now