״אתה יכול לגור איתי.״ אמרתי מבלי לחשוב פעמיים, עיני הרטובות מחזירות מבט מלא חמלה אל הפושע המבולבל מולי, גבותיו מעוקלות פנימה בדרך שאני אוהב, כמעט ושכחתי לגמרי את מה שעוללתי בו ממש לפני כמה רגעים.
״אני לא יודע אם הבנת את הנאום שדפקתי פה ילד, אבל תן לי לדבר איתך בשפה שאולי תבין - אין לי גרוש על התחת.״ הגבר השרירי דיבר ואני גלגלתי את עיני לפני שהתקרבתי אליו בלי פחד, נעמד ממש מולו; ״אני לא מצפה שתשלם לי, אני אשלם את שכר הדירה, אבל אתה כן תעשה דברים למעני.״ הסברתי, מרים את ראשי אליו מכיוון שאני נמוך ממנו בהרבה; ״ואל תקרא לי ילד, אתה גדול ממני רק בשלוש שנים.״ הוספתי, ומבטו הכעוס הפך לאחד רך וכמעט משוחק.״איך אתה יודע בן כמה אני?״ הוא שאל, ולחיי האדימו; ״מ-מה זה משנה? אתה מסכים להצעה שלי כן או לא?״ ניסיתי להתחמק משאלתו, והוא צחקק קלות, מרים את ידו החזקה אל שיערי ומלטף אותו כפי שהוא נהג לעשות; ״אני אצטרך שתסביר לי קודם מה ההגדרה של ה׳דברים׳ שאני אמור לעשות למענך.״ הוא דרש בקולו הנמוך, ואני ניקיתי את גרוני לפני שהתחמקתי מעיניו והתחלתי למנות את אותם דברים.
״מאז שהתחלתי ללמוד אין לי זמן... לבשל ולנקות את הדירה, אני גם לא מספיק חזק כדי לסדר את הרהיטים בדרך שאני רוצה-״ התחלתי, אך הוא קטע אותי, עיניו שוב שלחו אלי מבט כעוס; ״אתה מנסה להפוך אותי לעוזרת בית ילד?״ הוא שאל בטון המאיים ההוא, ואני שאפתי פנימה אוויר לפני שנשכתי את שפתי התחתונה והשבתי בקול שקט; ״אני רק מבקש שתדאג לדירה, בתמורה אקנה לך אוכל ותוכל לישון בסלון.״ הסברתי, אך הוא לא נראה משוכנע.״למה בסלון?״ הוא שאל, והרמתי את מבטי אליו; ״אין לי עוד מיטה.״ הגבתי בכנות והוא עיקל את גבותיו בשנית לפני שהחיוך הממכר שלו שוב צץ על פניו.
״אני מסכים להצעה שלך... בתנאי שאתה נותן לי לישון אתך במיטה.״ הוא קרא אלי, עיניו ננעצות בי בצורה מהפנטת, ואני לקחתי לעצמי בדיוק שלוש שניות לחשוב על הרעיון לפני שהנהנתי בהסכמה; ״סגור.״
כבר הזכרתי שאני לא טוב בלקבל החלטות?״אני מציע שבתור התחלה... תיכנס להתקלח.״ ניסיתי להמלט ממלחמת המבטים המביכה שלנו, ופניתי אל חדר השינה שלי רק בשביל לצוץ מול הפושע כמה רגעים לאחר מכן ולזרוק עליו מגבת נקיה.
״תיכנס, אני אחפש בגדים במידה שלך, אמורים להיות לי.״ המשכתי בשלי, והוא רק הרים לעברי גבה לפני שנענה לי ללא תלונות, מוצא את חדר האמבטיה די מהר לפני ששמעתי את מנעול הדלת ננעל ואז סוף סוף יכולתי להיכנס בשקט לפאניקה.מה אני עושה?! מה לכל השדים והרוחות והפושעים והגברים השריריים אני עושה?! אני מכניס פורץ לבית שלי? זה יהיה נס אם מחר בבוקר לא אתעורר לדירה ריקה לגמרי! כן... ברור שהסיפור שלו קורע לב, אבל אולי הוא בכלל שקר וכזב, אולי הבחור השרירי והמושך לחלוטין הזה מנצל את התמימות שלי, ואני פשוט רץ ישירות למלכודת המתוקה שלו, לעזאזל איתי.
מתי הדירה שלי הפכה למקלט להומלסים? אני עושה טעות איומה, אני כל כך אשלם על זה...
הטחתי בעצמי שוב ושוב בעוד חיפשתי בגדים במידה מתאימה לבחור המסוקס שמתקלח לי בחדר האמבטיה, למזלי היו לי לא מעט בגדים שרחבים עלי בהרבה בזכות הצבא וחוסר העקביות המוחלט שלהם במידות.
YOU ARE READING
מבוקש / (boyXboy)
Fiksi Remajaטימי באמת לא התכוון להיות זה שיתפוס את הפורץ ההוא לפני שלוש שנים, אבל זה קרה, והיום - לאחר שריצה את עונשו והשתחרר מהכלא, אותו פושע חוזר כדי להשיג נקמה. ״א-אני אתן לך כל מה שתרצה, רק בבקשה אל תפגע בי.״ ״אמרת כל מה שארצה, מה אם אני רוצה את הגוף שלך?״...