•zahvala•

3.9K 113 15
                                    

Došli smo do kraja i ove priče. Veliko hvala svima koji su ju pročitali i svojim votom i komentarima uljepšali mi dane. Ja se toplo nadam da vam se priča zaista svidjela.

Pred kraj sam dobila komentar planiram li pisati o nekim drugim likovima iz ove priče i iako to prvotno nisam planirala u međuvremenu sam dobila ideju. Kao što je bio s ovom pričom, tako će biti i sa sljedećom. Prvu ću je u cijelosti napisati, a onda svakog dana objavljivati dio po dio. Mislim da je tako najpravednije prema svima. Ponajprije prema vama koji čitate ove priče jer znate da nećete morati dugo čekati, a istovremeno znate i da ćete zasigurno moći pročitati kraj, a ne da će autor jednostavno napustiti i odustati od priče. Meni se to dogodilo par puta dok sam čitala neke od priča i znam koliko sam bila razočarana.

U svakom slučaju me zapratite ako još niste jer ću sve novosti objavljivati na svom profilu. Isto tako kad neka od novih priča krene s objavljivanjem, postavit ću i ovdje u ovoj priči pa će vam i tako moći doći obavijest.

Nove priče ( priču o dvoje likova koji su se spominjali u ovoj knjizi (a vi probajte pogoditi o kome bi se radilo) te jednu priču koja neće imati nikakve veze s ovom ) započeti ću pisati čim mi to ostale obaveze dopuste i nadam se da ću ih početi objavljivati negdje na proljeće.

Još jednom veliko hvala na svakom votu i komentaru i čitamo se opet uskoro. 

NjegovaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora