Selammm,ilham geldi mi geliyorum. Kendi kendime eğleniyorum. :)
-
Tanınmayan Numara: Selam
Tanınmayan Numara: Her akşam seni hayal ederek kendimi tatmin etmekten çok yoruldum. Sadece bilmeni istedim. Beni gör artık güzelim.
-
Bildirimi okudum ve telefonu kenara attım.Tam 1 aydır farklı numaralardan sapıkça mesajlar alıyordum. Belki de 5 defa engellediğim hâlde yeni bir numara ile yazıyordu.
Yataktan kalktım. Aynanın önünde durdum. Uykusuz görünüyordum,en sevmediğim şekilde yani. Bebek mavisi renkteki gömleğimin düğmelerini ilikledim.
Lacivert takımımla kombinledim. Saçlarımı da yaptıktan sonra parfümümü sıktım.
Mavi saçlarımda bu takım aşırı uyumluydu.Boy aynasının önünde salak salak hareketler yapmaya başladım.
"Öpüşelim mi bebek?" Dedim ve kendi etrafımda dönüp aynaya göz kırptım. Sanırım sevgilisizlikten kendime sarıyordum artık."Yavaş yavaş deliriyorsun dostum."
Louis'in sesiyle irkilip zıplamıştım.
"Her defasında neden yılan gibi sessiz sessiz geliyorsun ki?" Dediğimde güldü.
Louis benim ev arkadaşımdı. Liseden beri aynı eve taşınmayı hayal ederdik. Başarmıştık.
"Kahvaltı yapmayacak mısın o kadar şey hazırladım" dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona baktım.
"Kâseye süt döküp mısır gevreği katmışsın işte loui.." dedim haklısın der gibi kafasını salladı.
"Git Zayn,seksi patronuna git.." deyip piç gibi sırıttığında artık benim için son noktaydı. Yerdeki terliği alıp koşarken arkasından fırlattım. İsabet ettirememiştim.
"Hahahahaha,beceriksiz" dedi ve geri geldi.
Kapıyı kapatıp evden çıktım. Çantam,laptop herşey yerindeydi. Arabaya atladım,derin bir nefes aldım,son kez aynaya baktım. İdare ederim bugünde.
Pazartesi olduğu için gecikmemeye özen gösteriyordum. Pazartesileri iş yeri tam bir kaos ortamı gibi olurdu. Patron hep agresifdi. Ama pazartesileri ekstra olurdu.Arabayı park ettim. Yine aynaya baktım. Okulda platonik olduğu erkeği etkilemeye çalışan genç kızlar gibiyim lanet.
Arabadan indim,bilgisayar çantamı koluma taktım ve içeri girdim.
Herkes bana bakıyordu. Neden bana bakıyordular ki?
"Günaydın Linda" dedim ve tek elimi kaldırıp selam verdim.
Asansörün düğmesine bastıktan sonra Linda'nın önündeki bana ait olan kağıtları aldım. İş evraklarıydı. Okurken asansörün geldiğine ait olan sesi duydum.
Bütün dikkatim kağıtlardaydı. Kapının açıldığını da hiss edince önüme bakmadan içeri adım attım.
"Ehem..." donmuştum. Kafamı kaldırdığımda patron karşımda duruyordu.
"G-günaydın Bay.Payne,üzgünüm dikkat e-etmemişim" -kekeler-
Yukarıdan aşağı bana bakıyordu.Yüzünde en ufak bir mimik oynamıyordu.
"Günaydın Bay.Malik,umarım sunumdada dikkatsizlik etmemişsindir." Dedi ve elinin tersiyle hafifçe omzumdan beni iterek sağa geçmemi sağladı,asansörden çıktı. Kapı kapanırken elimdeki kağıtlarla kafama vurmaya başladım.
"Lanet,lanet,la-" diyecektim ki kapının otomatik olarak geri açıldığını ve Bay,Payne'in şaşkın bir şekilde bana baktığını gördüm.
Hasiktir.
"Düğmeye basarsan,çıkacaksın Zayn." Dedi
Linda arkasında gülmemek için kendini sıkıyordu.
Düğmeye bastım,dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı evet anlamında sallıyordum.
Yeni bir hafta yeni bir rezillik.
Odama girdim. Masamda bir buket gül vardı.
İnanılmaz bir sapığım vardı.
Üstünde bir kart vardı. Birşey yazmıyordu, öpücük izi vardı.
Gülü vazoya koydum ve sunum için hazırlandım.
Heyecandan,ölebilirim.
Kapı tıklandı "Buyurun." Dediğimde Linda içeri girdi.
"Hazır mısın Zayn? Beş dakikan var toplantı odasına geç ve zımbırtılarını kur." Dediğinde telaşla masadaki herşeyi toplamaya başladım.
Bilgisayarımı aldım ve toplantı odasına koştum.
Beş dakika mı? Flash mıyım ben ?
Hızlıca herşeyi kurdum. Kağıdıma baktım.
Bu iş tutmalıydı. Bulduğum fikirle en az 3-4ay gündemde bizim ürünler bulunacaktı.
Derin nefes aldım. Parfüm reklamlarını neden hep ben yapıyorum hiçbir fikrim yok.
Sakinleşmeye çalışıyordum. Sessizce şarkı mırıldanmaya başladım.
Gerilince hep mırıldanırdım."My last made me feel like I would never try again
But when I saw you, I felt something I never felt... come closer.. hmm hmm"O sırada kapı açıldı. Üstümü başımı toparladım. Dik durmaya özen gösteriyordum.
"Evet,Hazırsındır umarım Zayn."
Dedi ve yerine oturdu.Başarılı bir şekilde sunumu yaptım. Fikirlerimi beğenmişti. Bilgisayarı topluyordum.
Yanımda dikilmişti.
"İyi gidiyorsun Zayn,umarım böyle devam edersin. Yarın bu projenin üzerine büyük bir yemek olacak en çok senin gelmeni isterim."
En çok beni istermiş...
"Tabii ki de geleceğim." Dedim ve gülümsedim tebessüm bile etmeden elini cebine koyup odadan çıktı.
Tanrım. İnsan bi gülümser ne bileyim...
Yalandan da olsa.
Bugün bir rezillik daha yaşamadan lanet pazartesi bitsin lütfen.
- - -
GUYS. yeni bir ilham geldi, gelme dedim geldi. Bende tutmayayim dedim.
Umarım seversiniz.
Fikir bildirin lütfeeeğn.
:)
YOU ARE READING
Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes)
FanfictionPatron Liam. Worker Zayn bebiezz ❤️💛