2

21 4 5
                                    

Hello, iyi okumalar. :)
-

"İçeceğin var mı?" Mutfaktan cırtlak sesiyle bağırıyordu.

"Evet Loui,gel başlat şu filmi artık!" Açtım o gelmeden başlamak istemiyordum ve o aşırı yavaştı.

"Derdin film yani? Yemek değil?" Dedi ve gülümsedi.

"Acele et artık." Yanıma koltuğa oturdu. Filmi başladı. SpiderMan izleyecektik.
Pizza ve patetes vardı. İşten yeni gelmiştim ve açlıktan bayılmak üzereydim.

"İşin nasıldı loui?"

"Güzeldi,her zamanki gibi.yorucuydu." Dedi ve pizzadan kocaman bir ısırık aldı.
"Sende nasıldı? Asabi ve seksi patronun sunumu beğendi mi?"

"Şunu keser misin? Evet beğendi. Yarın için de yemeğe çağırdı." Dediğimde tiz sesiyle komik bir çığlık atmıştı.

"Aaahh!!"
Sesi yüzünden yüzümü ekşitmiştim.
"Başbaşa mı?" Dedi bu çocuk cidden beyinsiz. Gerçek bir gerizekalı.
"Sence Louis? Adam neden beni tek yemeğe çağırsın? Şirket olarak hepimiz gidiyoruz." Dediğimde yüzünde bir hayal kırıklığı ifadesi oluştu.

"Bir an hissleriniz karşılıklı sanmıştım,lanet."

"Benim sap hayatımı siktir et, sende neler var?"

"Bir bok yok" dedi ve gülümsedi.
Pek inanmamıştım ama üstünde durmayacağım.

"Filmi piç ettin Zayn, o kadar soru soruyosun ki izleyemedik." Dediğinde sinirli bir şekilde ona bakıyordum.
"Odaklan Loui" dedim filmi izlemeye devam ettik.

- Ertesi Gün-
Tanınmayan Numara: Bunu asla durdurmayacağım Zayn. Bu arada günaydın. Bir gün cevap vereceksin,biliyorum.

Ve her günümün olmazsa olmaz mesajıda geldiğine göre güne başlayabilirim.
"Günaydın Loui"
Koltukla leş gibi uzanıyordu.
"Neyin var senin?"
Dedim ve yanına doğru gittim.
"Sanırım grip oluyorum Zayn."
Lanet olası virüslü.
"İlaç falan birşey yap kendine"

"Hepsi antremandan terli çıkıp üşümekten oluyor" dedi ve burnunu çekti.
Louis mükemmel bir futbolcuydu. Bazen dikkatsiz davranıyordu sadece.
"Gelirken sana iyi bir ilaç getireceğim." Dedim ve evden çıktım.
Ofise geçmeden canım güzel bir kahve istiyordu. Yolun üstündeki küçük kahvecide durdum.
"Merhaba,orta boy bir kapuçino" dedim çocuk kafasını salladı ve uzaklaştı. Tek müşteriydim. Bir iki kişi oturuyordu.
Kahveci çocuğun adımı sormasını bekliyordum. Hep sorardı.
"Buyurun,bu arada üzerine numaramı ve adımı yazdım.. Eğer birgün de benimle içmek istersen konuşuruz" dedi ve sırıttı. Bu özgüven neden bende yok.
Yalancıktan gülümsemeye çalıştım.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes) Where stories live. Discover now