3

17 3 2
                                    

Hello lovely guyz.
Yine bişey planlamadım. Dalıyorum şans dileyin xşsöxsğzk .
-Zayn-
Akşam yemeğinden döneli 1'buçuk saat falan olmuştu. Üstümü değiştirip salona yayılmıştım.
Louis yoktu, mesaj atmıştı.
"Ben gece antremanında olacağım Zayn. Merak etme." Gece antremanı mı?
Ya bu çocuk başka işler karıştıryor anlatamıyor ya da futbolcular gece antreman yapacak kadar beyinsiz.
Buzdolabına gittim ve buzluktan bir dondurma açtım. Besmele çektim ve yemeğe başladım (ŞEÇXMSLXKWŞSM)
O sırada kapı çaldı. Louis gece şeysinde değil miydi? Daha gece bile olmadı.
Kapıyı açtığım sırada dondurmayı hayvan gibi dişliyordum. Karşımdakinin Liam olduğunu görünce, hızlıca dudaklarımı yaladım ve kendime gelmeye çalıştım.
"Aww, iyi akşamlar Zayn." Dedi,bok var. Bu tipimle görmesen ölürdün değil mi?

"İyi akşamlar Bay.Payne. Üzgünüm böyle karşılamak istemezdim."

"O ne demek, ev hali işte " dedi ve gülümsedi. Ne istiyor bu...

"Siz? Hayırdır? Bir sorun mu var?" Dediğimde yüzü düşmüştü. Sokayim. Öküz gibi davrandım. Heyecandan...

"Sadece iyi misin? Diye geldim yani, ben arada çalışanlarıma uğrar nasıl bir ortamda olduklarına bakarım da." Dedi ve ellerini birleştirip şaklattı.

"İyi bir ortamdayım." Dedim git gide batırıyorum.
"İçeri geçmez misiniz?" Dediğimde direk içeri girmişti. Resmen bu anı bekliyormuş.
"Tek mi kalıyorsun burada ?" Dedi ve koltuğa oturdu. Acaba içmiş olabilir mi?
"Hayır, ev arkadaşım var. Küçüklükten arkadaşız da onunla kalıyorum." Dediğimde gülümsedi.
"Sevimli bir evmiş. Yemek nasıldı yani biraz sıkkındın sanki?" Yarama tuz mu basıyor bu?
"Gayet güzeldi, ben, River'ın tavırlarına takıldım sadece, geri kalan herşey lezzetliydi,sizde, yani herkes, (hasiktir dedim içimden) demek istediğim, herkes aşırı şıktı."
Ben bu konuşmayı yaparken kafasını sallıyordu ve gülümsüyordu.
"Anladım anladım Zayn." Hâla yüzünde garip bir sırıtma vardı.
"Karınızla tanıştığım için çok mutlu oldum, güzel bir kadın çok şanslısınız" dediğimde sırıtma kayboldu.
"E-Evet ,Maya güzeldir. İnatlaştı aslında getirmeyecektim." Güzelmiş, kıçıma kaş göz çizsem daha seksi olur.
"Kadınlar işte" dedim ve kollarımı iki yana kaldırdım.
"Hmm, kadınlar. Takımlarımız oldukça uyumluydu herkes ondan bahs edecek." Dedi ve gülmeye başladı.
"Mhmm, şey iş yerinde ciddiymişsiniz sadece normalde tebessüm bile etmiyorsunuz da "

"İş yerinde disiplin olmalı, arkadaşça sohbetleşiyoruz sadece değil mi?" Dedi ve eliyle omzuma vurdu.
"Tabii, dondurma yer misiniz?"
Dedim ve dondurmamı emcüklemeye devam ettim. (Bu nasıl bi tabir amk neyse okuyun)
"Sana afiyet olsun Zayn, ben kalkayım, dediğim gibi canın sıkkın gelmişti ondan bakayim dedim." Mesaj da atabilirdi.

"Teşekkür ederim. Ben harikayım. Süperim." Dedim,olumlarcasına kafasını salladı. Ayağa kalktı. Bense arkasındaydım.
Bir anda arkasını döndü ve yüzyüze geldik.
"Öyle yedin ki canım istedi." Dedi ve dondurmayı tuttuğum elimi tuttu ve dondurmamı ağzına götürdü. Bir ısırık aldıktan sonra yemeye başladı.
"İyimiş" dedi ağzı dolu bir şekilde.
Bense hâla şoktaydım. Ne oluyor böyle amk?
"A-Afiyet olsun. İsterseniz vereyim yenisini yolda yersiniz" dediğimde elleriyle hayır işareti yaptı.
"Daha fazlası kalori." Dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Ne yani ben sağlıksız mıyım? Ne?...

"İyi geceler Zayn. Yarın görüşürüz" dedi
"İyi geceler Bay.Payne." Dedim arabasına bindi ve gitti.
Bu da neydi şimdi?
Bi saniye... dudakları dondurmama deydi değil mi? Kapıyı kapattım ve koltuğa döndüm.
Salona parfümü dolmuştu lanet...
Aaahhhh, deliricem. Evlisin git karının dondurmasını emcüklesene demeliydim.
Bu nasıl bi çelişki?...

- - -
Saçma sapan bi bölümdü.
Buraya kadar okuyan varsa Allah razı olsun zşsmxlskxşms
Byeeeee....
-

Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes) Where stories live. Discover now