5

9 1 0
                                    

Merhaba aşkolar dewamke . ✌🏻
~
Zayn:
Hava çok yağmurluydu, üzerimde paltom elimde sigaram kahveciden çıktım.
Sabahları kapuçinoya bayılırım. Özellikle kışın.
Arabaya bindim, gözlüklerim damla olmuştu. Onu temizledim ve yola koyuldum. 25'tane rapor hazırdı bile. Kuzenim olduğu için şanslıyım.
Ofise girdim, Linda oturmuş bugün işe gelenlerin imzalarını kontrol ediyordu.

"Günaydıın Ofisin en kibar hatunu" dediğimde gülmeye başladı. Bu kadın gülünce mutlu oluyorum.
"Günaydın, ofisin en başarılı ve yakışıklı elemanı" dedi ona gülümsedim ve iyice yaklaştım.
"Şuraya imzanı at bakalım." Dedi ve kalemi uzattı, hızlıca imzamı attım.
"Bugün River vaktinde gelmedi çok tuhaf"
"Cidden tuhaf, herkesle sidik yarıştırır normalde henüz nasıl gelmez?" Dedim, sırıttı.
"Garip evet, her neyse geç bakalım." Dedi
İçeri geçtim. Asansörü çağırdım ve gelmesini bekliyordum, geldiğinde bindim ve Bay.Payne'in ofisinin olduğu kata çıktım. Raporları oraya bırakacaktım o gelmeden. Gelince alsın diye. Bu kadar kısa sürede 25'ini bitirmem muhteşemdi. Odaya girdim ve masadaki dosyanın üstüne bırakıp kendi ofisime indim.
Oturduğum yerde, diğer yalnış olan raporları düzeltmeye başladım.O sırada kapımın önünden biri yavaş adımlara geçti. River'a benziyordu. Kapılarımız camdı ama buğulu bir camdan yapılmıştı. Dışarıyı pek anlamak olmuyordu. Ayağa kalktım, kapıyı açıp kafamı çıkarttım. Baktığım sırada merdivenlere döndü. Lanet olsun. Sadece arkadan görebilmiştim. Cidden arkadan da o salağa benziyordu. Her neyse.
O sırada telefonuma bildirim geldi.
"İyi günler Zayn, raporlar ne durumda?"
Payne'ciğim yazmış. Bir bildirim daha var .
"İstediğin kadar engelle çikolatam, en sonunda o güzel dudaklarını doyana kadar öpeceğim." Yazıyordu.
Bıktırdı gerçekten.
"25 tanesi hazır ve masanızda Bay,Payne." Yazdim ve telefonu cebime koydum.
-yarım saat sonra-
Diğer raporlardan Zack olmadan sadece 5 tanesini düzeltebildim. Bu bile iyiydi.
O sırada ofisin telefonu çalmaya başladı. Kalemin kapağını kapattım ve telefonu açtım.
"Zaynie?" Dedi Linda .
"Aha?"
"Bay.Payne seni çağırttı"
"Tamamdır." Dedim ve hızla kalktım.
Gururla saçlarımı düzelttim ve asansöre geçtim.
Telefonuma yine mesaj geliyordu. Cebimden çıkarttım ve göz ucuyla baktım. Asansör durdu.
İndim. Bay,Payne'in kapısının önünde durdum. Yine o sapıktı. Ve yine cinsel içerikli tuhaf bir mesaj atmıştı. Suratım asıldı ve kapıyı tıklattım.
"Gel."
İçeri girdim.
"Buyurun." Dedim kendimden emin bir şekilde.
"Zayn, raporlar hani?" Nasıl yani hani kafası mı güzel bunun?
"Tam oraya bırakmıştım Bay.Payne"

"Buraya baktım, her yere baktım. Yere dolaba, hatta şaşırıp evden getirdiğim çantama bile baktım. Neredeler?"

"Gerçekten masanıza bıraktım." Dedim gerilmiştim. İstemsizce hızlı nefes alıyordum.

"Zayn, sana neden yalan konuşayım? Yoklar işte. Zaten 25 çok büyük bi rakamdı inanmamıştım sana."

Demek öyle....

"Y-Yemin ed-" derken sözümü kesti.

"Çık Zayn. Akşam saat 10'da gelip alırım ne kadarı hazır olursa ." Beni resmen odasından kovdu.

"Neden başkasının batırdığını ben temizliyorum? Üstelik ben yalancı değilim. Ve neden o hâla kovulmuyor?"

"Sana bunu yine söylemiştim Zayn, bu beni ilgilendirir."
Siktir ordan..

Kapıyı açtım ve çıkarken sinirle farkında olmadan çarptım.
2 dakika bekledim. Beni kovacağını düşündüm.
Kovmadı. Keşke kovsaydı.
Odama döndüm. Eşyalarımın arasını kontrol etmeye başladım. Gerçekten oraya bırakmıştım. Burada olamaz . Burada değilse nerede bu sikik raporlar.
Kafamı masaya gömdüm.
Düşünmeye başladım. Hazır olan 5 raporu aldım ve Bay.Payne'in odasına geldim.Kapıyı çaldım.
"Gel." Dedi sinirli bir ses tonuyla. Kime atar gider yapıyosa..
"Bunları sizin gelmenizi beklerken yarım saat içinde hazırlamıştım belki biraz inanırsınız." Dedim ve masaya koydum.
Çıkabilirsin demeden çıktım.
Aşağı indim kahve almaya buna ihtiyacım var .

"Sen dışarı ne zaman çıktın?"

-uzaktan gelen bir takım sesler vardı-

"Bakın ben Zayn değilim, kuzeniyim diyorum."
Bi saniye ne? Hemen oraya doğru yürüdüm. Zack durmuş Linda ile konuşuyordu.
"Bugün bir gariplik var sen içerdeydin dışardan geldin, River ise dışardaydı nasıl olduysa içerden çıktı."
Ne?
"Linda, o benim kuzenim Zack."

"Ah sonunda, telefon işini halledemedim yoksa arayacaktım seni.."

"Sorun yok Zack. Ama bi dakika." Dedim ve Linda'ya döndüm.
"Biraz önce River hakkında ne dedin?"

"Ah, evet bugün sabah buraya girerken görmedim. İmzasıda yok. Ama sen geldikten dakikalar sonra yukardan geldi. "
Aklıma çok tuhaf şeyler geliyordu. Raporları kesin o aldı. Kesin o beni rezil etmeye çalıştı.
Bana Harry lazım.
"Zack, çok kötü şeyler oldu. Ve Linda onu bende yukarda gördüm yani birini gördüm ve ona benziyordu. Bilmiyorum . Harry nerede?"

Dedim Linda kocaman gözlerle bana bakıyordu.
"O birazdan gelmeli, gelince söylerim sana uğrar."

"Harika olur, Zack benimle gel."
Dedim ve hızla asansöre geldik. Benimle odama geldi,

"Sorun ne Zayn? Neden gerginsin?"

Dedi,derin bir nefes aldım.

"Dünki raporlar ortadan kayboldu Zack."

"Nası ya?"

"Ben sabah geldim, patronun ofisine koydum. Ama yok. Hiçbir yerde yok."

Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

"Ve River, o şüpheli Zack, raporları o aldı. Mahvetti emeklerimizi."

"Ben evde bıraktığın 10 tanesini daha hazırladım Zayn. Onları getirdim o yüzden geldim. Diğerleri kaybolmasa şimdi hepsi bitmişti."
Bu çocuk neden daha önce yanımda değildi.

"Harikasın Zack, burada bekle. Bunları patrona sokup gelicem, Harry gelirse sakın gönderme." Dedim ve hızla Bay.Payne'in yanına gittim.
••••••••

EVET, bu bölüm bu kadar ayol.
Sizce River mı aldı? Okuyan varmış gibi bi de soruyorum. Dksxhslxjşznalxsn yzık lan bana.
Neyse iyi okuşmalar.

Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes) Where stories live. Discover now