-3 gün sonra-Zayn anlatıyor:-
Salonda kanepede uzanıyordum.
Louis tekli koltukta oturmuş garip bir ifadeyle bana bakıyordu.
Z:"Bana şöyle bakmayı kes Loui"Lo:"Hâla o mükemmel biricik patronunu nasıl bırakıp işten ayrıldın anlayamıyorum."
Z:"ne önemi var Loui? "
Lo:"Ondan çok fazla bahsediyordun resmen platoniktin"
Z:"Susmayı düşünüyor musun? Yoksa kalkıp gidiyim mi?"
Dediğimde teslim oluyormuş gibi ellerini kaldırdı.
Lo:"Sustum."
3 gündür ki alıştığım şeyler artık yoktu. İş,Liam,ofis. Cidden zaman geçtikçe üzülüyordum.
Ve James tamamen aklımdan çıkmıştı. Ondan özür dilemeliydim.
Telefonumu aldım ve yazmaya başladım.Z:"James nasılsın? Çok özür dilerim işte biraz sorun yaşadım. Aklımdan çıkmış sana yazmak."
"J: Tanrım Zayn.. beni boşver sen nasılsın?"
Z:"iyi olmaya çalışıyorum.."
J:"Sorun nedir?"
Z:"Patronum bir yalancı."
J:" Neden ?"
Z:" Ne biçim soru bu? Yalancı işte bana yalan söyledi ve güvenim kalmadığı için işten ayrıldım ama alışmıştım sorun bu"
J:" Oh, bu zor olmalı.."
Z:"Çok zor, özellikle o Liam Payne ise"
J:" Ha.. önemli biri mi?"
Z:" yani aslında hayır, sadece bir erkeğe göre çok fazla ilgi çekici"
J:" Gerçekten mi?"
Z:" Evet "
J:" Vay canına, Zayn benim işe dönmem gerek sana yazarım."
Z:"Peki iyi şanslar James."
-Liam anlatıyor-
Telefonu masaya bıraktım. Ellerim terlemeye başlamıştı. Bana çekici olduğumu söylemişti.
Yani tam olarak bana söylemese de bana söylemişti. Gerçekten benimde ilgimi çeken tek varlık kendisiydi.
Onu kandırdığımı öğrenirse çok kızar ama şuan beni ne kadar mutlu ettiğini bilemez.Onu bir şekilde işe geri getirmeliyim. Hem işler aksıyor hemde onu görmeden dayanamıyordum.
Evine gitmeliyim, hızla ayağa kalktım ve yola koyuldum. Biliyorum daha önce gitmeliydim ama siniri biraz geçmeliydi. Bana bakışları nefret doluydu o an beni parçalamadığına şükür etmeliyim.Sokağa girerken Zayn'in evinin bahçesinde olduğunu gördüm. Ağzında sigara vardı.Üzerinde ise tatlı bir sweatshirt vardı.
Beni görmesin diye arabanın içinde uzaktan onu izliyordum. Cidden özlemişim. İçeri girdiğinde ise arabayı evin önüne getirip park ettim. Derin bir nefes aldım. Ona bir gül buketi almıştım. Küçük birşeydi özür amaçlı.-Zayn anlatıyor:
Kapının çalmasıyla ayağa kalktım. Her zamanki gibi birşeyler yiyordum. Çileği dişlerken kapıyı açtım.
Bu da ne ? Garip bir şekilde ona bakıyordum ve çiğnemeye devam ediyordum.
Karşımda sırıtıyordu.
YOU ARE READING
Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes)
FanfictionPatron Liam. Worker Zayn bebiezz ❤️💛