Merhabalar efenim. Yine ben sanki biri okuyomuş gibi saçmalamaya geldim. lsöxmsşzmmzm neyyyyseee...
- - - -
Liam:Ofiste oturuyordum. Önümde laptop. Karşımda Maya. Bir şeyler anlatıyordu ama düşünceler yüzünden fazla ilgilenemiyordum.
"Sana diyorum Liiaaam.." dediğinde kafamı kaldırdım. Afallamış şekilde ona baktım.
"Ha?""Ha mı? İki saattir sana o adamın yaptığı terbiyesizliği anlatıyorum ve bana "Ha" mı diyorsun Liam?"
"Anlatmana gerek yok Maya, bende oradaydım. Ve adam haksız değildi kusura bakma."
"Onu kovucaksın duydun mu?"
"Kimi?" Dediğimde ayağa kalktı ve çantasını koltuğa attı.
"Kimi olucak, bana kaf sokanı."
"O burda çalışmıyor Maya."
"Ne arıyor burda o zaman?"
Dediğinde artık son noktadaydım."Maya, neden geldin bilmiyorum ama önemsizse gider misin? Arkadaşlarına muhteşem lüks hayatında hava atmaya devam etmek istiyorsan işime karışma, kimi kovarım ben bilirim. İzin ver de çalışayım."
"Bu ne biçim bir konuşma tarzı? Beni az önce kovdun mu sen ?"
"Gitmeni rica ettim. Ha öyle anlamak istiyorsan sen bilirsin." Dediğimde çantasını aldı ve kapıyı çarpıp çıktı. Zayn gibi. İnsanları çok mu kızdırıyorum acaba.
Telefonumu aldım ve mesajlara bakmaya başladım.
İnadına bak. Sen inatçıysan bende inatçıyım Malik. Akşam gitmiyim de gör sen.O sırada kapı tıklandı.
"Gel." Diye seslendim.
"Size birşey göstermem gerek Bay.Payne" dedi Linda.
Elinde telefonla yanıma geldi.
"Buyur""Güvenlik kamerasında bunları gördüm, River. Sizin odanıza girmiş ve neden bilmiyorum. Yani ne zaman girdiğini de görmedim. Daha sonra odasındaki çöpte bunları buldum."
Dedi ve elindeki yarısı yırtık kağıtları uzattı."Zayn'in raporları." Dedi Linda .
"Tanrım.." dedim sessizce.
"Efendim?" Dedi Linda.
"Haber ettiğin için sağol Linda." Dedim odadan çıktı.
Kendimi mal gibi hiss ediyordum.
Cidden yalan söylememişti.
Ya ben kızdırdıysam, ya da üzdüysem ve o yüzden kötü olduysa? Lanet olsun.Onu incittim mi acaba? Birşeyler yapmam gerekmiş gibi hiss ediyorum.
River'ı kovmak harika olur ama Maya ile işler daha da zorlaşır.
Onları kandırabilirim.
Kendimi kandırdığım gibi...Oturmuş düşünüyordum. Ne yapabilirim ki.
Buldum!
River'ı kovucam. Ama River terfi için kendini tatilde sanıcak. Bu sırada Zayn onu kovduğumu düşününce aramız düzelir. Sonrasını da bir şekilde hallederim.
Acaba nasıl oldu? Sebepsizce onu merak etmeden duramıyorum..- - - -
Zayn:Saat 6'gibiydi. Zack beni uyandırdı.
Aşağıdan müzik sesleri ve konuşmalar geliyordu.
"Nasılsın dostum?" Dedi Louis.
Bi saniye onun üstünde mutfak önlüğü mü var? Ben mi hayal görüyorum."Ben rüyada mıyım?" Dedim ve üstünü süzdüm.
"Hayır, beraber yemek pişirdik. Harry ve ben yani şey- Zack de yardım etti de o sadece market kısmını yaptı , biz pişirdik. Masa da hazırl-""Sakin ol Loueh, harika yaptınız nefes al bakiyim." Dediğimde gülmeye başladı.
"Gel, otur." Dedi Harry . Cidden güzel kokular geliyordu.
YOU ARE READING
Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes)
FanfictionPatron Liam. Worker Zayn bebiezz ❤️💛