Selam insancıklar nasılsınız? :)inş iyisiniz. yine no plan..-
Z:
Yağmur kafamıza hızla yağarken Louis ile koşa koşa eve girdik.
"Havalar soğudu. " dedi Louis ve kot ceketini çıkarttı.
"Evet, kapalı havalar ,yağmur,gök gürültüsü mmmm bayılırım" dedim ve ellerimi havada birbirine sürtdüm.
"Gerizekalısın." Dedi Louis ve içeri geçti.
"Ne alaka? Ben öyle havaları seviyorum" deyip gözlerimi süzdürdüm. Odama doğru yürümeye başladım.Islanmıştım. O sırada kapı çalındı.''Loui! kapıya bak!'' diye bağırdım.Hızla üstümü değiştirdim ve aşağı indim. ''Bugün tatil o kendini beğenmiş patrona de Zayn gelmiyor!'' diye çemkirdi Louis. ''Yani,üzgünüm ama bende emir kuluyum.. bana neden kızıyorsunuz?'' dedi Harry. O sırada araya girdim. ''Evet,Loui sakin ol istersen..bağırma ayrıca ekmek parası gel diyorsa gidicez..'' dediğimde Louis gözlerini devirdi.''Çirkin bir patronun olsaydı nah giderdin.'' dediğinde şok içinde bir ifade ile ona döndüm. ''Çirkin de olsa giderdim Louis,patron patrondur.''
''Sanırım arkadaşının sinir problemleri var..'' dedi Harry, keşke demeseydi. ''Hoop,bir saniye bana deli mi demek istedin sen?'' Harry gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu. ''Hayır,Louis lütfen sakin ol artık sanırım sen de regl oluyosun bu neyin tribi?'' dediğimde Harry araya girdi ''Ya da sana aşık.''
''Yuh,ebeninki'' dedi Louis ve kaşlarını çattı.
"Çok ayıp, ebemin bu konuyla alakası dahi yok." Dedi Harry.
''Konuyu kapatalım.'' dedim ve Harry'i kolundan tutup mutfağa götürdüm. ''Ne oldu?'' dedim yüzü asıktı ''Sen bununla nasıl yaşıyorsun? bak evini ayır sende delirirsin demedi deme.'' dediğinde avucumun içiyle alnıma şaplattım. ''Artık ne olduğunu öğrenebilecek miyim?''
"Tabii, bugün ufak bir toplantı var. Herkesi çağırdı. Seni özellikle istedi sanırım biraz iş yapman gerekecek.""Gerekiyorsa yaparım sonuçta bu işte kendi isteğimle varım ve çalışıyorum. "
Dedim Harry boş bakışlarla bana bakıyordu.
"Sen iyi misin?" Dedi ve elini alnıma koydu.
"Yo, ateşin de yok." Dedi
"Harry ne ateşi ne saçmalıyosun?"
"Bu evindeki cüce cini seni delirtmiş Zayn cümle bile kuramıyorsun." Dedi.
"Neyse, saat kaçta bu Toplantı?"
"Bir saat sonra Zayn" dediğinde elim ayağıma dolaşmıştı.
"Bu şimdi mi söylenir?" Dedim ve hızlıca mutfaktan çıktım.
"Sen git bende giyinip yetişirim" dedim ve yukarı uçtum.
Harry çıkmıştı. Hızlıca saçlarımı yaptım ve gömleğimi giyindim. Pantolunu çektim. Parfümlendim ve takıları da hallettikten sonra aşağı indim."Demek gidiyorsun?" Dedi Louis .
"Evet,toplantı var ." Dedim
"Aptalsın dostum."
"Gece antremanına giden adam konuştu"
Dediğimde yüzü düşmüştü.
"İyi şanslar Zaynie" dedi ve arabanın anahtarını kapıp kaçtım.-Zayn ofise gelir-
Arabanın aynasından son kez saçıma baktım,lanet olsun mükemmelim.
Ofise girdim. Linda ışıldayan gözlerle bana bakıyordu.
"Yine muhteşemsin Zayn" dedi ve gülümsedi.
"Cidden mi? Pek özenemedim yarım saatte hazırlandım." Dediğimde kahkaha attı.
"Harikasın Zayn, bu ofisin enerji kaynağısın,gecikme hadi." Dedi hızla asansöre bindim. Kapılar açılır açılmaz River ile karşılaştım.
"İyi günler Bay yakışıklı." Dedi
Tanrım, bu adamdan iğreniyorum.
"Sana da River." Dedim ve odaya doğru yürüdüm. O sırada bir mesaj geldi."Bilinmeyen numara:Sana bayılıyorum Zayn.."
Hasiktir yine mi...
Görmezden geldim ve telefonu cebime atıp kapıyı tıklattım. O yumuşak ses tonuyla
"Gel" dediğini duyunca içeri girdim.
"Oh,Hoş geldin Zayn."
"İyi günler Bay Payne, toplantı ne zaman?"
Dedim ayağa kalktı.
"Toplantı tam şuan oluyor." Dedi kaşlarımı çattım, bir bok anlamamıştım.
"Nasıl yani?"
"Sadece seninle toplantı, bir sorunumuz var." Dedi sır gibi konuştukça korkuyordum.
"Evet neymiş sorun?"
"Öncelikle aslında tatilindi biliyorum, bunun için üzgünüm."
"Önemli değil,borcum." Dedim ufak bir tebessüm etti.
"River'ın hazırladığı bütün raporlar sorunlu ve yalnış."
"Oh, teslim ettiklerimizde mi?"
Dediğimde kaşlarını çattı. Sinirli görünüyordu.
"Evet, malesef. Şirketin adını batırmak için mi çalışıyor yüskeltmek için mi belli
Değil. Mal." Dedi şu ter-temiz düzenli tipiyle ağzına hiç yakışmamıştı ama olsun.
"Kovun."
Dedim kafasını olumsuzca sağa sola salladı.
"Neyse orası beni ilgilendirir Zayn, sen hepsini yeniden hazırlayacaksın 40'tane var neredeyse. Seni yoracak belki de ama profösyönel olan sensin ve birkez daha rezil olmak istemiyorum."
Ama artık ebesininki ya.. içimden isyan ederken dışarı birşey belli etmiyordum.
Kov şunu bizde kurtulalım.
"Anladım, sorun yok." Dedim gülümsedi cidden sevinmiş gibiydi.
"Evet, harika bugün istersen evde devam et,yarın burada devam edersin.""Hall ederim Bay Payne, şimdi gidebilir miyim?"
"Buyur Zayn." Dedi ve eliyle kapıyı gösterdi.
Çıktım. İçimden River'a binlerle küfür ede ede asansöre gidiyordum.
Demek o yüzden bugün River da burdaydı.
Göt herif, anlamadığım tek şey Liam neden bunu kovmuyor ki?
40 tane rapor bana girmezdi şimdi . Çok işin var Zayn çok.
Arabaya bindim. Telefonumu çıkardım.Bilinmeyen numara: bir kere cevap versen seni ne kadar istiyorum görürsün.
Gerçekten polise gideceğim artık. Ama vaktim yok. Yine engelledim ve arabayı çalıştırdım.
——————————
Eve geldim. Arabadan indim, moralim bozuktu. Çalışasım yoktu çünkü.
Anahtarla kapıyı açtım. Louis biriyle sohbet ediyordu.
"Küçükkende salaktı o." Dedi tanıdık gelen ses.
"Zayn mi? O hâla salak" dedi Louis ve gülmeye başladılar. Hain adam.
"Teşekkür ederim" dediğimde Louis daha da gülmeye başladı.
Koltukta arkası dönük oturan esmer adam ayağa kalktı ve bana döndü.
"Naber Zayn?" Tanrım, Zack gelmişti.
"Zack! Ne zaman geldin? Niye haber vermedin?"
"Ani oldu ondan haber veremedim."
"Kuzenin, adamın dibi Zayn, aynı sana benziyor ama daha zeki." (Media Zayn'in kuzeni Zack)
Dedi Louis ve salak gibi sırıtıyordu.
"Ha ha ha, genlermiz aynı tamam mı?"
Dediğimde Zack'de gülmeye başladı.
"Bu arada o bana benziyor ben ondan önce oldum, bu muhteşem yakışıklı gen benden geliyor." Dedi Zack ve kendinden emin şekilde güldü.
"Evet Louis, o yaşlı."
Dediğimde omzuma bir tane şaplattı.
"Sadece bir yaş büyüğüm Louis."
"Birdiler iki oldular" dedi Louis ve eliyle alnına vurdu.
"Toplantı nasıldı? Senin bu mal kuzenin tatilde çağırılsada gidiyor." Dedi Louis
"İş yani, iki elin kanda olsa gidersin Louis bu böyledir." Dedi Zack.
"Al işte birdiler iki oldular."
"Haha, nasıldı peki toplantı?" Dedi Zack
Derin bir nefes aldım. River'ın yaptığı şeyi anlattım. Ve 40 yeni rapordan söz ettim.
"Bi bok bilmiyorsa neden orada tutuyor ki?" Dedi Zack , kendi kendime aynı şeyi sorguluyordum bende.
"Hemde bu tarz raporlar kolay benim için çocuk oyuncağı." Dedi Zack.
"Bana yardım et o zaman." Dedim düşünmeden.
"Tabii ederim, inan kısa sürede çok Pro rapor hazırlarım şok geçirirler ben bunun için eğitildim boşuna okumadım amk."
Dedi Zack Resmen süpermen gibi yetişti çocuk.
"Teşekkür Zack." Dediğimde gülümsedi
"Ama bir karşılık vereceksin."
"Neymiş?" Dedim.
"İş bulana kendimi toplayana kadar burdayım." Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Bulsanda toplasanda burdasın. Temelli mi geldin?"
"Evet, temelli. Rahatsız olmazsan kalırım tabii" dedi ah kıyamam kibar çocuğum.
"Tabii ki de kalıcaksın." Dedim gülümsedi oturduk ve neredeyse 20 raporu bitirdik.———————
ŞİMDİLİK BU KADAR BEBEKLERİM.
Hollywood Undead yeni albüm yapmış abi yine efsaneler öneririm. Gidin kulaklarınız yenilensin xşskxşsmxwşmz.
Görüşürüz!!!
YOU ARE READING
Wrong Men - Ziam // (maybe texting sometimes)
FanfictionPatron Liam. Worker Zayn bebiezz ❤️💛