2

728 42 29
                                    

Perspektywa Wiktorii:

Zaczynam uważać, że moje zmienienie się i próba bycia miłą dla innych może być kluczem do znalezienia przyjaciół. W szkole moją osobowość określają jako oziębły potwór pozbawiony uczuć, co tylko potwierdza, że muszę coś zmienić. Postanowiłam dać sobie szansę na przemianę. W pewnym momencie dostrzegam analogię do słów, które kiedyś powiedziałam w podobnej sytuacji w moim życiu: "I'm fucking happy".

Perspektywa Wilbura:

Tommy zawołał mnie w trakcie streama, pytać o to, kto był słyszalny w tle. Z trudem złapałem oddech i z trudem wyjaśniłem, że to była moja siostra. To wtedy padło pytanie od Techno: "Od kiedy?". Musiałem odpowiedzieć, że od 20 lat. Ich zdziwienie było zrozumiałe, zwłaszcza że nie mówiłem im o niej wcześniej. Tommy chciał poznać ją osobiście i zaproponował, żebyśmy ją przedstawili. To od niej zależało, więc spytałem, czy chciałaby poznać moich przyjaciół. Zgodziła się, ale chciała pozostać niewidoczna na kamerze.

Gdy Wiki weszła do mojego pokoju, usiadła obok mnie. Kamerka była skierowana na mnie, a jej obecność była widoczna tylko przez fragment włosów i czoła. Podałem jej jedną ze słuchawek i włączyłem mikrofon.

-Hello Women.-Tommy

-Witaj.-Phil

-Cześć.-Techno

-Witam wszystkich.-Wiki

Tommy, Phil i Techno przywitali ją. Wiki udzieliła odpowiedzi na pytanie o imię - postanowiła je zataić. Gdy Tommy zwrócił uwagę na jej zainteresowania, a zwłaszcza na motoryzację, zareagował zdziwiony.

- Jak masz women na imię?-Tommy

- Tajemnica.-Wiki

- A czym się interesujesz?- Tommy

- Muzyką, grami i motoryzacją. - Wiki

-Motoryzacją?! To nie dla dziewczyn.-Tommy

Phil jednak przekonywał, że każdy może lubić to, co chce. Wtedy postanowiłem podzielić się anegdotą o tym, jak moja siostra jeździ na motorze.

 Wtedy postanowiłem podzielić się anegdotą o tym, jak moja siostra jeździ na motorze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

















Techno zainteresował się zdjęciem motocykla, a Wiki przesłała je na Discorda. Zdjęcie, na którym zamazana była jej twarz, wywołało zachwyt i zdziwienie. Przy okazji Tommy wywnioskował, że jej imię zaczyna się na literę "W". Wiki jednak zasugerowała, że Tommy może wymyślić dla niej pseudonim, co Tommy entuzjastycznie zaakceptował - "Moto".

-Proszę masz zdjęcie Techno motoru W., a i Tommy nie pytaj się nie powiem jej imienia i nie dostaniesz to zdjęcie bez zamazanej twarzy.- Will

-No nie!Ale chociaż wiadomo, że masz na imię coś tam na W .- Tommy

-To ja chcesz możesz mi wymyśleć jakiś pseudomin.-Wiki

-Może Moto?-Tommy

"Życie to nie gra"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz