Perspektywa TechnoPostanowiłem odwiedzić Wiki, żeby zobaczyć, co tam robi. Przy wejściu do garażu oparłem się o futrynę. Gdy mnie zauważyła, zdjęła maskę i odłożyła sprej, a ja odpowiedziałem uśmiechem. Odwzajemniła go równie serdecznie. Miałem w planach zaproponować jej wspólny spacer i kawę.
-Hej, mam pytanie. Chciałabyś wyjść ze mną do parku i pójść na kawę? - zapytałem.
-Oczywiście, że tak, tylko najpierw się przebiorę - odpowiedziała Wiki.
-Dobrze - przytaknąłem.
Omi ruszyła się, aby zmienić ubranie, a po około 20 minutach była gotowa. Miała na sobie czarną bluzkę i czarne dresy. Nie ukrywam, że prezentowała się świetnie. Ja zabrałem ze sobą aparat fotograficzny, by podczas spaceru zrobić kilka zdjęć. Wyszliśmy na zewnątrz, a na tle styczniowego dnia, który okazał się ciepły, temperatura wynosząca około 18°C sugerowała, że może wiosna już puka do drzwi. Śniegu było bardzo mało i wydawało się, że natura budzi się powoli do życia.
-Zaskoczyłeś mnie, nie wiedziałam, że interesujesz się fotografią - powiedziała Omi.
-Tak, to prawda. Ostatnio coraz więcej spędzam czasu na dworze i dostrzegam coraz piękniejsze krajobrazy wokół. - wyznałem z uśmiechem.
Chodziliśmy spokojnym krokiem przez około 30 minut. Rozmawialiśmy cicho, zastanawiając się, jak najlepiej poinformować widzów Wiki, że dołączyła do dsmp. Oczywiście planowaliśmy oprócz oficjalnego posta Dream'a na Twitterze i YouTube. W miarę jak szliśmy, podjęliśmy temat tego, jak to przekazać. Doszliśmy właśnie do dróżki, prowadzącej do boiska do piłki nożnej i koszykówki. Stałem na chwilę z aparatowem w ręce, spoglądając na Wiki, która wydawała się zanurzona w myślach. To był idealny moment, by zrobić zdjęcie.
-Uważasz, że możemy zrobić to zdjęcie? - zapytałem, unikając przypadkowego zakłócenia chwili.
-Oczywiście! - odpowiedziała z uśmiechem i delikatnie poprawiła swoją pozycję.
Skupiłem się na uchwyceniu tej chwili. Kiedy widok był już na stałe w moim obiektywie, usłyszałem dźwięk migawki. Następnie zdjęcie przekazałem Wiki do obejrzenia. Jej twarz rozjaśniła się, co sprawiło, że też się uśmiechnąłem. Postanowiliśmy wręcz w tej chwili podzielić się nim na jej Instagramie, z zamazaną twarzą oczywiście.
-Może to będzie odpowiedni moment, żeby poinformować fanów o dołączeniu do dsmp. - zasugerowałem.
Rozłożyliśmy się na ławce, ja trzymałem aparat, a Omi przygotowywała post. Kiedy była już gotowa, wstawiłem zdjęcie na jej Instagrama, przy okazji chowając kawałek historii, by zamazać jej twarz. Wiemy, że fanów dsmp interesuje to, więc starałem się to zrobić w odpowiedni sposób, zachowując ich prywatność.
-Zrobione. Mam nadzieję, że to nie wywoła zbyt dużego zamieszania. - powiedziała, patrząc na swój telefon.
-Myślę, że będzie dobrze. Prawdopodobnie będzie to dużo bardziej emocjonujące, niż myślisz. - odpowiedziałem, uśmiechając się.
"2022 to rok, który przynosi ze sobą niesamowite rzeczy. Po pierwsze, w końcu wygrywam walkę z chorobą. Po drugie, staję się częścią Dream SMP. Na moim kanale pojawią się odcinki związane z DSMP, ale również moje standardowe treści. A po trzecie, jestem gotowa na coś na kształt "body reveal". To dopiero początek roku, a mam dla was jeszcze wiele niespodzianek." - napisała @Omilino, oddając jej podekscytowanie i nadzieje na nadchodzące wyzwania.
Pod zdjęciem, które zostało opublikowane razem z tym wpisem, były liczby, które mówiły same za siebie: 230 tysięcy polubień, 80 tysięcy komentarzy i 56 tysięcy udostępnień. To niewątpliwie świadczyło o ogromnym wsparciu ze strony fanów.
Potem przyszła reakcja Dream'a. "Przywitajcie nowego członka DSMP, Omilino! Krótki opis: Jest młodszą siostrą Wilbura. Jej prawdziwe imię to Wiktoria. Na scenie YouTuba jest już od dwóch lat. Jej dotychczasowy kontent skupiał się na budowaniu oraz starciach PvP w Minecraft. Poza Minecraftem na jej kanale znajdziesz także gry typu Valorant lub CS:GO. Z Wiktoria znam się już wcześniej, pomagała mi przy tekście piosenki "Mask" oraz przy tworzeniu podkładu do "Road Trip". Dziewczyna, poza różnorodnymi grami, zajmuje się także muzyką, o czym wcześniej wspominałem. Ma na swoim koncie piosenkę zatytułowaną "Win it all". Serdecznie polecam posłuchać i odwiedzić jej kanał!" - to była reakcja Dream'a, która zdecydowanie zwiększyła ekscytację i zainteresowanie wokół @Omilino.
Dziewczyna otrzymała również powiadomienie z Twittera od Dream'a, a sama reakcja i wsparcie ze strony całej społeczności DSMP z pewnością stanowiła niezapomnianą część jej drogi w świecie YouTube'a.
(Piosenka Win it all należy do Derivakat. Serdecznie od serca polecam.)
CZYTASZ
"Życie to nie gra"
AkcjaW świetle zewnętrznych podobieństw, 20-letnia siostra Wilbura ukrywa swoją prawdziwą naturę głęboko pod powierzchnią. Jej dusza płonie pasją do gier, motoryzacji i muzyki, stwarzając kontrast wobec pozornego spokoju. Lecz w międzyczasie, w tajemnicy...