Po chwili na środek sali wyszedł Phil z tortem. I zawołał Techno,żeby zdmuchnął świeczki. Na tortcie było napisane "Technoblade never dies".
-No Ci powiem już 23 lata. -Phil
-Starość nie radość. Dziękuje wam strasznie za zorganizowanie tego. -mówi Techno z czego drugie zdanie wypowiedział głośno.
-Dziękuj Omi/Wiki (jak wolicie) to ona to wszystko zorganizowała. - Tommy
Na te słowa Techno poszedł przytulić Wiktorię. I powiedział jej na ucho " Jesteś wspaniała, mój kochany nerdzie". Chwilę później Techno zaczął zbierać prezenty od przyjaciół i od rodziny i osobiście wysłuchać od każdego życzeń.W tym czasie Omilino wraz z Will'em w szybki tempie poszła pod swoje mieszkanie i wzięli z jej domu głośnik do mikrofonu, prezent i pojechali samochodem Will'a które zostawił pod tymaczowym domem siostry. Po jakieś godzinie goście zaczęli ponownie śpiewać Techno Sto Lat. Było widać wiem ze się powtarzam, ale Techno był chyba pierwszy raz tak szcześliwy jak dziś.
W pewnym momencie imprezy nadszedł czas na niespodziankę Omi dla Techno. Wszyscy, którzy będą znajdować się na scenie przebrali się. Chłopacy ubrali się w piękne garnitury, a Wiki ubrała się w ładną sukienke do kolan z kolorze lekiego fioletu, gdzie nie gdzie widać było delikatną zieleń.Will przygotował Omi mikrofon. Sam był gotowy do włączenia muzyki. Ustaliliśmy, że Dream zajmie się dj-ką chodzi o to, że będzie dodawał różne efekty. Will będzie grał na gitarze. A Tubbo będzie grał na pianinie. Po podłączniu wszyskiego. Wszyscy podeszli pod małą scene.
Światła zostały zgaszone .
Tommy postanowił wszystko nagrywać, znał cały plan i powiedział, że wszystko wyjdzie dobrze, bo kto jak nie ja może stworzyć piękną piosenkę i zrobić zarąbisty występ.
-Na wstępie chce zaznaczyć, że piosenka została napisana i stworzona samodzielnie przez Omilino.Sam utwór jest kierowany do naszego jubilata jakim jest Techno/Dave .- mówi SapnapNa samym początku był włączony tylko jeden reklektor, który był skierowany na Dream'a i wtedy włączyła się muzyka. Po chwili włączył się drugi reflektor, który świecił z stronę Will'a co dało mu znak na zaczęcie gry. Odrazu po Will'u kolejny reflektor włączył się w stronę Tubbo, na co on zaczął grać pojedyńcze nuty, żeby zaraz gdy Wiki dołączy zagrać całą piękną melodie. Gdy muzyka trzech grajków stworzyła jedną spójną melodie, reflektor oświecił twarz i sylwetkę Omilino. Po jakiś paru sekundach dziewczyna zaczęła śpiewać piosenkę.
(Piosenka do góry, Somebody-Sara James.Polecam piękny utwór. Na dole została przedstawiona pełna polska wersja. )
Piosenka ta to wyznanie miłości autortswa Omilino.Tekst :
Utknęliśmy pośród ciemnych nocy,
w ciszy Tonący na głębokiej wodzie
Wołając do nieba Zbyt wiele razy
Tak jak róże mogą wyrosnąć spod chodnika
Przepłynęłabym przez sto oceanów
Nigdy nie będziesz szedł sam
Będę tam Nikt nie będzie czuł się sam
W ramionach utuli nas ten dobry świat
Ponad tym, co budzi strach
Ja czekam na ciebie I jestem
Proszę usłysz mój głos Zaczekam
Noc zamieni się z dniem
Ja czekam Na Ciebie warto, to wiem
Poczekam Teraz żeglujemy w przyszłość
Mamy w sobie miłość
Która burzy mur gorzkich słów
Co będzie? Czy to jeszcze ważne?
Prawda nas odnajdzie
I poprowadzi tam, gdzie nigdy już
Kiedy twoje serce jest zbyt ciężkie do udźwignięcia
I nie możesz znaleźć słów, żeby mi powiedzieć
Pokonam każdą milę, która jest teraz między nami
Cała scena
Żeby tylko dać ci znać, że ktoś czeka
Ktoś czeka na ciebie Ja czekam
Ja czekam na ciebie Ja czekam
Ktoś czeka na ciebie Ja czekam
Wiki
Mija czas, nie obawiaj się
Mimo tego wiem
To co złe przeminie
Kiedyś ktoś taki sam jak my
Opowiedział mi Że wszystko jest możliwe
Cała scena
(Ooooo... ooooo...)
Proszę usłysz mój głos
Zaczekam Noc zamieni się z dniem Ja czekam
Na Ciebie warto, to wiem Poczekam
Ktoś czeka na ciebiePo występie światła na chce zgasły, ale po chwili oświetliły się na całej sali. Wiktoria czuła się dumnie, że powiedziała, wszystko co leżało jej na sercu. Cała sala zaczęła być im brawa. Techno wszedł na scenę, zbił piątkę ze wszystkimi, którzy grali. Tommy oczywiście dalej nagrywa.
Po chwili Techno podbiegł do Wiki. Podniósł ją i obkręcił wokoło własnej osi. Po czym postawił ją na ziemię.Techno pociągnął Wiki na dwór, gdyż sala, w której się znajdowali była na parterze.
Podbiegli pod dużego dęba.
Po chwili się zatrzymali. Na dworze padał delikatny deszczyk, na sali na nowo zaczęła grać muzyka. Wiki i Techno zaczęli tańczyć sobie w deszczu. Po około 2 minutowym tańcu, Techno pocałował Wiki. Oczywiście fotograf Tommy zawsze jest przygotowany i udało mu się zrobić zdjęcie całej sytuacji. Zdjęcie rozmyte bo fotograf robił zdjęcie z 300 metrów.-Wiki zostaniesz moją dziewczyną? - Techno
-Tak-Omi
_____________________________________________________
CZYTASZ
"Życie to nie gra"
AksiW świetle zewnętrznych podobieństw, 20-letnia siostra Wilbura ukrywa swoją prawdziwą naturę głęboko pod powierzchnią. Jej dusza płonie pasją do gier, motoryzacji i muzyki, stwarzając kontrast wobec pozornego spokoju. Lecz w międzyczasie, w tajemnicy...