Regina Malfoy szemszögéből
Regina Malfoy vagyok, de a barátaim Reginek is szoktak szólítani. 17 éves vagyok. A Roxfortban tanulok egész kiskoromtól. Mardekáros vagyok és aranyvérű. A családomban mindenki Mardekáros volt. Van egy ikertestvérem, a neve Draco Malfoy, aki néha nagyon idegesítő és flegma, de nagyon szeretem őt, ez természetes, mivel ő a testvérem. Na jó vicceltem, utálom őt:D Viccet félretéve Draco fontos személy számomra, nagyon utálatos és idióta túd lenni, de mindig megvéd engem mindentől. Szeretem őt:) Ja és persze nem hiszem, hogy bárki is nem ismerné Dracot, mivel ő a Mardekár hercege és nagyon sok lány oda van érte..pff, persze megértem, mivel helyes. Szóval mi, Malfoyok nagyon híresek vagyunk a suliban. Persze Harry Potter is híres, jaj és fontos, hogy nekem semmi bajom nincs Harryékkel, nagyon jóban vagyok velük, ellentétben Dracoval, ő utálja őket..Na mindegy.
Ez a történet rólam fog szólni és az én szemszögemből, nagyon remélem, hogy tetszeni fog.Draco Malfoy szemszögéből
Draco Malfoy vagyok. Mardekáros és aranyvérű. 17 éves vagyok. Van egy húgom, vagyis ikertestvérem, a neve Regina. Öhm..nem tudom még mit írhatnék ide.. A legjobb haverom Blaise Zabini és utálom a Griffendél házat. A húgommal jó a kapcsolatom, néha feldűhít a sok szarságaival de attól eltekintve szeretem őt. Lehet, hogy hülyén hangzik tőlem ez, de ez van, ő a húgom és bármit megtennék érte. Nagyon szép lány és híres, még szép, mivel egy Malfoy ő is. Sok fiú odavan érte..de ha bármelyik is kihasználja őt én megölöm bárki legyen az. Ennyi volt a kis bemutatkozásom, kösz ha elolvastad, jó fej vagy:)
Marcus Lopez szemszögéből
Marcus Lopez vagyok és 17 éves. Én leszek az új diákja egy varázslóképző sulinak. Eddig is varázslóképzőben jártam, de most átiratkoztam a Roxfortba, mivel azt mondják, hogy ez a legjobb varázslóképző. Remélem igazuk lesz. Nem igazán tudom, hogy még mit mondjak magamról, ha bármi kérdésetek van kommentben válaszolok.
Szóval várom, hogy egy új élet kezdődjön számomra a Roxfortban:)Író: úgy gondolom, hogy a többi szereplőt nem kell bemutassam, mivel ismeritek őket és a sztoriban is megismerhetitek őket.
Regina Malfoy szemszögéből
Szeptember 1.
Egy újabb iskolai év kezdete. De hahó, ez a varázslóvilág. Imádom a Roxfortot. Már várom az új iskolai évet. Biztos ez az év is tök jó lesz. Dracoval még a Malfoy kúriában voltunk. Hamarosan indulunk a Roxfortba.-Regina, ha nem sietsz akkor itthagylak.-hallottam Draco hangját a szobám ajtajánál.
-Megyek már.-mondtam.
Elkészültem és már indultunk is.
Hopponáltunk, így pár másodperc alatt a Roxfortban voltunk.Bementünk a nagy terembe, mivel mindjárt kezdődik az elsőévesek beosztása a házakba. Imádom ezt a ceremóniát, olyan izgalmas.
Dracoval leültünk a Mardékár asztalhoz Blaisék mellé. Balról ült mellettem Draco, jobbról pedig Pansy, a legjobb barátnőm.
-Regi, hallottad a hírt?-kérdezte Pansy.
-Milyen hírt Pansy?-hallotta meg Draco is.
-Új diák fog érkezni és ő is 17 éves, szóval velünk egyidős.-mesélte Pansy.
-Jaj, igen, tudom.-forgatta a szemeit Draco.
-Mi? És nem mondtad el nekem?-kérdeztem idegesen Dracot.
-Ne kezd hugi.-nézett el Draco.
-Nem értem miért nem mondtad el nekem.-mondtam.
-És csaj vagy srác?-kérdezte Blaise.
-Srác, de a nevére nem emlékszek.-mondta Pansy.
-Jó, mindegy, majd úgyis megtudjuk.-mondta Blaise és elkezdett enni, pedig Dumbledor még nem is mondta el a beszédjét...
-És most hol van?-kérdeztem.-Nem hiszem, hogy az elsősök között..
-Biztos nem ott.-felelte Pansy.
-Pssszt.-hallgatatott el egy Hugrabugos a mellettünk lévő asztalnál.
-Mi van?-kérdezte Pansy, Draco is a hugrabugosra nézett.
-Öhm...semmi.-felelte a hugrabugos halkan.
-Na tessék, meglátja Dracot és máris félelembe esik.-kuncogott Pansy.
-Jól teszi.-mondta komolyan Draco.
-Pedig Draco nem is félelmetes.-kuncogtam, s erre Draco ijesztő nézéssel nézett rám, amitől jól tudja, hogy megijedek, mivel tényleg olyan ez a tekintete mintha ölni akarna.
-Kivéve ha így néz rám..-mondtam halkan.
-Na legyetek csendbe, Dumbledor fog beszélni.-mondta Crack, aki ott ült velünk szemben.
Dumbledor elmondta a szokásos beszédjét, ezután meg sorkerült a beosztásos ceremóniára.
A kicsiket beosztotta a Teszlek Süveg a házakba és ekkor következett az a bizonyos új diák...
YOU ARE READING
Lopez és Én ||Marcus Lopez ff.||
FanfictionTartalom: A történet főszereplője Regina Malfoy, aki egy Roxfortos diákként éli mindennapjait. A mindennapi életét felkavarja egy új diák érkezése és fogalma sincs, hogy emiatt az egész élete megváltozik. Reginának a nehéz magánélete mellett plusz m...