-Szóval?-kérdezte Pansy.
-Hát Marcussal jóban vagyunk.-mondtam kicsit zavarban.
-Mi az, hogy jóban vagytok? Együtt vagytok vagy sem?-mosolygott Pansy.
-Hát nem tudom, azt hiszem igen.-mondtam.
-Ezazz!! Tudtam én, hogy összefogtok jönni!! Kezdetek óta tudtam. -vigyorgott Pansy.
-Hát reméljük, hogy nem egy 1 hetes kapcsolat lesz belőle. -mondtam.
-Csak nem. Marcus az előbb úgy nézett rád mintha te lennél élete szerelme, szóval nem hinném, hogy egyhamar elengedne magától. -kuncogott Pansy.
-Ne is engedjen el. -mosolyogtam aztán még egy kicsit beszélgettünk s azután elővettem a telefonom és láttam, hogy írt Marcus. Megnyitottam az üzenetet:
Marcus Lopez
Aludj jól ❤️ reggel találkozunk a nagy teremben.
Én
Igeen, te is aludj jól Marcus ❤️Aztán kiléptem s elmentem aludni.
Reggel
Hamar elkészültünk s lementünk a nagy terembe. Marcus és Blaise között volt egy üres hely, Blaise mellé leült Pansy, Marcus mellé Draco, s Blaise s Marcus közé leültem én, mivel csak ott volt hely.
-Hogy vagytok ma?-kérdezte Pansy.
-Fáradtan/jól/szarul. -válaszolták kórusban a fiúk külön külön.
-Veled mi újság?-kérdezte tőlem Marcus.
-Nem sok, álmos vagyok. -mondtam.
-Jajj, nem feküdtél le elég hamar.-kuncogott.
-Pedig lefeküdtem. -kuncogtam.
Aztán Dumbledor mondott egy rövid reggeli beszédet s nekiálltunk enni.-Regi, reggeli után beszélnünk kell valamiről, fontos. -nézett rám komolyan Draco.
-Öö jól van. -mondtam.
Dracoval elmentünk a Csillagászati torony tetejére beszélgetni.
-Nos? -kérdeztem.
-Csak az van, hogy...-próbálta valahogy megfogalmazni, láttam, hogy nehéz neki.
-Hogy?-kérdeztem.
-Nem tudom anya mondott-e neked valamit, de nagyon úgy néz ki, hogy Tudjuk ki visszatért és attól tartok nem maradhatunk a Roxfort oldalán. -mondta Draco.
-Tessék? Ez nem lehet igaz. -mondtam.
-Apa halálfaló, engem is kötelez. -mondta.
-Nee, Draco nem kell megtenned amit mond. Tudom, hogy az apánk de akkor is. Ilyet nem kérhet tőled. Nagyon veszélyes. -mondtam.
-Tőled is ugyanezt kéri Regi... anya próbált védeni minket de semmi értelme, apánk elhatározta, hogy mi is azok kell legyünk. -mondta.
-Nem leszek az, harcolni fogok az otthonomért, a Roxfortért! Nem adom sötét varázslók kezébe, hogy majd tönkretegyenek mindent. -mondtam idegesen.
-Hidd el, hogy ezt én sem akarom. De van választásunk?-kérdezte.
-Engem nem érdekel az apám. -mondtam.
-Regi, ne nehezítsd meg a dolgomat kérlek. Én vagyok a felelős érted, ha nem azt csináljuk amit mond megbüntet. -mondta Draco.
-Nézd Draco, én ezt nem akarom. -mondtam s már a sírás keringetett.
-Ahogyan én sem Regina!-mondta.
-Nem fogom ezt csinálni, biztos nem!-mondtam s elakartam menni majdnem sírva de Draco visszahúzott.
-Anyánkért csináljuk. -mondta de én nem mondtam semmit csak eljöttem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lopez és Én ||Marcus Lopez ff.||
Fiksi PenggemarTartalom: A történet főszereplője Regina Malfoy, aki egy Roxfortos diákként éli mindennapjait. A mindennapi életét felkavarja egy új diák érkezése és fogalma sincs, hogy emiatt az egész élete megváltozik. Reginának a nehéz magánélete mellett plusz m...