20.rész

867 35 3
                                    

-Miről beszélsz?-kérdezte Marcus.

-Ó tudod te jól, Marcus! Láttalak titeket azzal a csajjal!-mondtam idegesen. Na itt megállt a szava. Nem tudta mit mondjon.

-Mit láttál?-kérdezte megragadva a karom.

-Mindent. -mondtam. -De ne aggódj nem néztelek sokáig, különben elhánytam volna magamat.

-B@ssza meg. -mondta Marcus idegesen.

-Úgy, ahogy mondod! És te is b@zd meg Marcus!-mondtam és elakartam jönni, de nem engedett el, szorosan fogta a kezem.

-Nem azért csináltam, mert viszonyom van vele. Hanem csak rám mászott és lesmárolt ezért én folytattam tovább. Semmit nem jelentett nekem. -mondta Marcus. -De ha ma megengedted volna, hogy megcsókoljalak, akkor az jelentett volna számomra mindent.

-Ha tényleg sokat jelentek neked, akkor nem egy másik lánnyal csináltad volna a folyosón. -mondtam.

-Mondtam már, hogy nem jelentett semmit nekem!-mondta. -Csak féltékeny vagy ugye?

-Dehogy vagyok. -mondtam.

-Mert lettél volna a csaj helyében.-mosolyodott el Marcus, én erre idegesen meglöktem.

-Nem, nem lettem volna egyik r*bancod helyében sem!-mondtam idegesen.

-Na nyugi. -fogta meg a karom.

-Hagyj békén. -mondtam s a sírás keringetett.

-Nem gondoltam volna, hogy rosszul esik ez neked. -mondta.

-Azok után, ahogy reggel viselkedtél velem, rosszul esik. -mondtam.

-De nem történt semmi a csajjal!-mondta Marcus.

-Ne tagadd mert láttam!-mondtam idegesen.

-Esküszöm, hogy csak csók volt!-mondta Marcus.

-Nem csak azt láttam, de nem akarok róla beszélni!-mondtam kissé zavartan.

-Tudom mire gondolsz, de esküszöm, hogy nem értem hozzá! A kezemmel csak a combját fogtam. -mondta Marcus.

-Mindegy, nem érdekel, hogy mit csináltatok! Mostmár tényleg nem.-mondtam idegesen s elakartam jönni, de visszahúzott.

-Tényleg nem?-mosolygott perverzen.

-Engedj el. -mondtam.

-Tényleg ennyire haragszol?-kérdezte.

-Igen. -mondtam.

-Ne már Regi, hiba volt tudom, főleg, hogy a reggel jeleket adtam neked.-mondta.

-Miért adsz jeleket, ha nem gondolod komolyan?-kérdeztem.

-Komolyan gondoltam a reggel, mindent.-mondta.

-Mégis elrohantál a klubhelyiségből és már tudom is, hogy hova siettél ennyire.-forgattam a szemeim.

-Csak beszélgetni hívott el, nem terveztem semmi olyat. Csak jött magától, mert rám mászott és nem tudtam ellenállni, Regi, férfiből vagyok én is. -mondta Marcus enyhe mosollyal.

-És ha én csókolnálak meg ellen tudnál állni?-kérdeztem mosolyogva.

-Akkor ugyan nem. -mosolygott.

-Valóban?-mosolyogtam.

-Tesztelj le. -mosolygott mire én lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam de ő gyorsabb volt és nekinyomott a falnak és megcsókolt szenvedélyesen. Nagyon jól csinálja. Sokkal jobban élveztem, mint Freddel. Valamiért Marcus jobban tetszik nekem, van benne valami más és különleges, sokkal jobban vonz engem. Marcus a combomnál fogva tartotta az egyik lábam és a másik kezével meg a derekamat simogatta.
Aztán abbahagytuk s egymás szemébe néztünk.

-Tetszett ugye?-vigyorgott.
Én nem szóltam semmit, csak újra közel húztam magamhoz s megint megcsókolt. Ha Marcus ezek után is fog csajokkal smárolni a folyósón én esküszöm soha többet nem fogok bízni benne!

Lopez  és  Én                                  ||Marcus Lopez ff.||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang