Aztán a vacsorának vége lett s én kicsit elérzékenyültem a beszélgetés után s egyedül akartam lenni. Bementem a lánymosdóba Hisztis Mirtillhez.
Elmondtam neki mindent és ő se tartja jó ötletnek a halálfalóságot. A beszélgetésünk közben arra lettem figyelmes, hogy hullanak a könnyeim. Nagyon féltem, hogy mi lesz...Marcus Lopez szemszöge
A mardekárosok klubhelyiségében voltam. Nem tudtam hol vannak Regiék nem láttam, hogy bejöttek volna a klubhelyiségbe. Vártam egy darabig amikor bejött Pansy Adriannal.
-sziasztok. -köszöntem.
-Heloo. -köszönt Pansy.
-Csá. -köszönt Adrian.
-Mizu? Regi?-kérdeztem.
-Nem tudom, mi a nagyteremből jövünk. -mondta Pansy.
-Tesó, szerintem ő már rég fent van s alszik. -kuncogott Adrian.
-Már megnéztem és nincs fent.-mondtam.
-Uh, valakinek nagyon hiányzik a Regina. -vigyorgott Pansy.
-Ez természetes, nem szokott este egyedül járkálni a kastélyban. -mondtam.
-Jaj ne aggódj már, nem csinál semmi olyat, ha együtt vagytok. -mondta Pansy.
-De mi...hát hogy is mondjam. Nem vagyok biztos benne, hogy járunk.-mondtam
-Te bolond vagy. -forgatta a szemeit Pansy.
-Csak kavarunk még. -mondtam.
-Ne nekem hazudj. -kuncogott Pansy.
-Pansy, menjünk már!-szólt Adrian.
-Okéé. Na ne aggódj Lopez, biztos mindjárt itt lesz. -mondta Pansy.
-Legyen igazad. -mondtam aztán felmentek a hálókörletbe.
Fogalmam nincs, hogy hol lehet ez a lány ilyenkor. Kicsit vártam még de már 11 óra volt s gondoltam muszáj megkeresnem. El is indultam a keresésére.Regina Malfoy szemszöge
Még mindig a mosdóban vagyok Mirtillel. Annyira ideges vagyok és rettegek, hogy mi lesz. Eszembe jutott, hogy Madam Pomfrey-től kaptam nyugtatót és pont nálam van. Bevettem egy jó párat, hogy nyugodjak le. Kimentem a folyósóra s elindultam vissza a klubhelyiség fele de csak rosszabb lett az állapotom. Már majdnem ott voltam a klubhelyiségnél de elkezdtem nagyon szédülni és nagyon de nagyon fájt a fejem. Már-már nem láttam tisztán sem. Leestem a földre nekidőlve a falnak s sötétség.
Marcus Lopez szemszöge
Alig értem fel a pincéből megpillantottam valakit az egyik falnál. Közelebb mentem s mi van ?? Regi volt az. Elájulva. Mi a f@szom történhetett vele?! Ezt nem hiszem el, tudtam, hogy baj van.
Gyorsan odasiettem hozza s próbáltam magához téríteni.
Ekkor megjelent Perselus Piton.-Itt meg mi folyik? Mi történt Mrs. Malfoyyal?!-kérdezte idegesen Piton.
-Fogalmam nincs, így találtam most rá!-mondtam idegesen s folyamatosan beszéltem hozza és mozgattam, hogy ébredjen fel.
-Hívom Madam Pomfrey-t gyorsan!-mondta Piton s elviharzott.
-Regi, kérlek, hallasz engem? Mi történt veled?-kérdeztem egy folytába s annyira megvoltam ijedve, hogy majdnem sírtam.
ESTÁS LEYENDO
Lopez és Én ||Marcus Lopez ff.||
FanficTartalom: A történet főszereplője Regina Malfoy, aki egy Roxfortos diákként éli mindennapjait. A mindennapi életét felkavarja egy új diák érkezése és fogalma sincs, hogy emiatt az egész élete megváltozik. Reginának a nehéz magánélete mellett plusz m...