1.bölüm

188 7 0
                                    

Hikayeme hemen başlamak istiyorum biraz sabırsızim iyi okumalar...

Yaz tatili hızlıca geçip gitmişti bile, yarın okul vardı ne yazık ki . Yatağımda bunları mal mal düşünüyordum ki tatlı bir uykuya dalmıştım.

Sabah hafif bir irkilmeyle annemin bana hafifçe bagirinmasini işitiyordum:

Annem biraz yorgun bir sesle: " Kızım,hadi uyan ama" dedi.

Ben ise uykulu bir sesimle:" Tamam anne ya" dedim biraz isyan ederek.

Uykulu gözlerle asaya bir zombi gibi iniyordum. Annem ise üstünü giyinmisti ve işe gidiyordu ve annem hiddetli bir şekilde bana bağırdı : " Ben gidiyorum mutfakta tost var " dedi.

Anneme sadece : " Tamam" dedim ve elimi yüzümü yikadim.

Ve gözlerimin fal taşı gibi açılmasıyla saatin 12.30 olduğunu gördüm. Ben saat 1 de okula gidiyordum, olamaz...
Annemin özenle ütülediği okul formalarini hızlı ve titiz bir şekilde giydim.
Ve lavobaya gidip hafif rimel ve dudak parlaticisiyla kendimi tamamladım.

Eski kültür, babamdan kalan arabayi alıp okulun yolunu tuttum yolda giderken arabanın beni hoplatmasi görülmeye değerdi. 12.49 da okula gelmiştim. Ve okulun bunaltici havasını şimdiden almıştım ki birden aramız bozuk olan kişi Marcie geldi ve :
" Nora, bu okulda çok harcaniyorsun " dedi havalı bir şekilde.
Kızlar ise kikirdadilar. Hayata yenik başlamıştım,hatta eksilerde bile olabilirim.
Ders biyolejiydi, uyuyacağım dedim kendi kendime.

Sınıfın yolunu tuttum ve kafamı hafifçe yukarı kaldırdım yakisikli bir çocuk gördüm nutkum tutuldu adeta.

Çocuğun önüne oturdum çünkü oturacak başka yer yoktu . Çocuk aşırı beyaz tenliydi damarları şeffaf teninden belli oluyordu. Siyah saçları ona kasvetli bir hava veriyordu , 1.90 gibi bir boyu vardı ortalama.

Gözleri tahtaya kenetlenmisti simsiyah gözleri insanın tüyleri ni diken diken yapıyordu, yani ürkütücüydü. Ben bayan meraklı arkama döndüm ve :

" Meraba , adın ?"dedim usulca fisildayarak.

Sadece beni süzdu ve birden ayağa kalktı , elleri yumruk şeklindeydi kapıyı hızlıca çarptı. Çok ürpermiştim , karanlık bakıyordu en az sonu olmayan bir uçurum gibi...

1.bölümü beğeninize sundum. 2. bölümde görüşmek üzere...

-Nora Grey

Bakışların : AcımasızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin