8.bolum

70 5 0
                                    

Seni seviyorum Patch

8.bolum
Patch son defa içimden geçirdim " keşke yanımda olsan " dedim.

Adam etrafındaki arkadaşlarına :
" Şunu yukarı odaya götürün, akşam ziyafet var!"dedi vurgulayarak.

Elimi kafama götürdüm kafam kanıyordu. Tam kaldiracaklari zaman arkadan bir ses geldi , etkilendiğim ses:

" Arthur , ders almadın mı sen ?"dedi Sancak.

Arthur de karşı çıkarak :
" Senin tanıdığını bilmiyordum, Özür dilerim."dedi agliyacak dereceye gelmişti.

Patch sinirlenerek :
"Kızın kafası kanıyor, seninde kafan kopacak. Ödeşiriz hem ne dersin?"dedi laf sokarak .

Arthur agliyarak :
" Özür dilerim , e...ff.en..dim." dedi.
Patch ise gülerek :
" Azrailin benim " dedi.

Patch beni kollarının arasına aldı ve o anda gözlerimin altından iki küçük damla suzuldu . Patch beni arabaya bindirdi ve yanındaki cocuga :
" Evine bırakın , ben gidiyorum gelicem. " dedi ve gitti.
Arabada uykuya dalmıştım . Uyandigimda arabadaydim hala. Arabada kimse yoktu kapim açıktı girdim içeri, yukarı çıktım ve hemen yatağa uzandim.

Patchi görmüştüm yinede kafam kirilacakti neyse. Onun için değerdi. Onda başka birşey vardı herseyi beni ona çekiyordu.

Teni, kokusu, dudakları... Bunu düşünürken uykuya dalmıştım. Rüyamda Sancağa sariliyordum sanki gerçek gibiydi kokusunu bile içime cekebiliyordum. Toprak kokusu uyandigimda ustumdeydi , keşke kokusunu saklayabilsem. O kokuyu içime çekmekten bikmam sonsuza dek , binlerce yemin ederim. Yine seni seviyorum Patch , yine seni. Platonik aşkı bile seversin bazen .

Bakışların : AcımasızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin