İyi okumalar "."
9.bolum
Patch bugün okulda yoktu. Okula gitmek fikri zaten güzel değildi. Biraz düşündükten sonra eve gitmeye karar verdim.
Eve yürüyerek gitmeyi bugün tercih etmiştim. Not defterimi çantadan çıkartıp arasından bir sayfa koparacaktim. Not defteri yola rüzgar yüzünden savruldu. Hızlı adımlarla not defterine doğru gittim. Tam o anda motor sesi duyulmaya başladı.
Bir adam motoru üstüme üstüme sürüyordu, 180 le gidiyordu kaçsam kaçamazdim. Geri gitmeye çalışırken küçük bir taşa takılıp yere düştüm.Yere düşmem hayatımı kurtarmisti. Motor ustumden daha yavaş geçmişti. Ayağım ise çok aciyordu. İnlemeye başladım ve yardım istedim , çevremdeki kişiler beni hastaneye kaldırıldı.
Uyandigimda ayağım alçidaydi, Doktor yüzüme aciyarak bakarak:
" Ayağın kırılmış , motordan son anda kurtulmuşsun eğer kurtulmasaydin..." dedi doktor uzatarak.
Ben ise sözünü keserek :
" Morgta olurdum."dedim aceleyle.
Vee benim için annesinin arabasını almıştı , beni kaldırıp arabayla eve kadar götürdü.
Eve geldiğimizde beni zorluklarla yukarı çıkartıp yatağa yatırdı.Ayagimin kırılması önemli değildi. Patch belki yarin okula gelir diye umitlendim. Yarın ayağım kırık olsa bile gidecektim.
Annem ise yoldaydi , geliyordu. Yanında bir misafir getireceğini söylemişti.En yakin arkadasimin yaptığı ılık çorbayi içip , baş ucuma koydum. Biraz televizyon izledikten sonra uyumaya başladım.
Sabah olmuştu. Güneşin yakıcı olması beni rahatsız ediyordu. Okula gittiğimde Sancak sırada oturuyordu . Lolipopu ağzında gezdiriyordu. Değnek seslerini duyduğunda kapıya doğru bakmaya başladı.
Ağzındaki Lolipopu yere düşürdü ve ağzı açık kaldı. Bu kadar şaşırmasina anlam verememistim. Ama bende çok ama çok sasirmistim. Patch ın yanına takir tukur gittim deyneklerle. Patch bana cevap vermesse kafasına deyneklerle vurabilirdim
Patch e öfkeyle :
" Neden şaşırdın? Dedim.
Patch ise beni süzdu ve gozlerini devirerek sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların : Acımasız
FantastikPatch herkesten farklıydı. Onun tek isteği Nora yi öldürmektir. Nora nin babası Patchin ailesine zarar verdiği için Patch intikam almak ister . Ama Patch kovulmus bir melektir. Nora ise kendi halinde sevimli güzel bi kızdır. Patch melek olduğu için...