İyi okumalar . Yorumlarınızı bekliyorum...
Çocuktan baya bir etkilenmistim. İlk biyolejiydi dersine girmemişti. Ama ikinci biyoleji dersine geldi.
Kapıdan içeri karanlık ve sert bir şekilde girdi. Ve o anda arkasından öğretmen.Yine ben Nora hemen meraklı şekilde arkama döndüm , biyoleji dersine aldırış etmeden:
" Herşeye bu kadar kizacaksan işimiz var demek " dedim kıkırdayarak.
Çocuk ise beni yeniden süzerek :
"Ge........"
Daha sözünü tamamlayamadan biyoleji öğretmeniyle göz göze gelmiştik ve bize doğru alaycı bir şekilde geliyordu.
Ve: " Nora Grey ve Patch Capricano okulun ilk gunundeyiz ama ilk performans odevinizi aldınız,tebrikler! Ödevi yarın verin" dedi alaycı yapısıyla.Şimdiden ödevi almamız kötü olmuştu ama onun adını öğrenmem iyi olmuştu : Patch Capricano.
Ve bunları dedikten sonra tenefus çalmisti ve Patch hala sırasında tahtaya yine kenetlenmisti. Tahtaya ben baktığımda hiçbirşey yoktu sadece bir , tahta. Patch a dönüp : " Buluşmamiz iyi olucak ödev
açısından yani " dedim sacmalayarak, utanmistim.
Patch ise göz bebeklerini bana indirdi ve :
"Bilardo oynamak güzeldir. Bende güzel olan şeyleri severim." Dedi laf sokarak.
Ben ise ezilmiş bir şekilde :" Bunu yaptığıma inanamıyorum ama seni alabilirim istersen ?"dedim yine sacmalayarak.
Patch ise sadece "Tamam" demekle yetinmisti.
Başka derse girmeyecektim patch te girmeyecekti. Müdürün yolunu tuttum hızlı adımlarla müdürün odasına girdim:
" Efendim, ben Nora Grey başka derslere giremiyecegimi size söylemek istedim."dedim çekinerek.
Müdür ise sakin bir şekilde : " Niye ?"dedi.
Gerçeği Müdüre soyleyemezdim bu yüzden biraz oyunculuk ve yalan gerekti:
" Annem bacağını kırdı bu yüzden..." ağlamaya başladım yalandan.
Müdür ise izin kagidimi vermişti bile Patch ise okulda yoktu.Annem iş yüzünden bir hafta Sonra dönecekti yani yalnizim ve alışkın.
Heyecanlıydim, okul formalarimi burusturup ozensiz bir şekilde yere attım üstüme bol bir t-shirt ve altına bir kot pantolon giydim , acele adımlarla asaya indim arabama hızla atıldım.BEGENDİYSENİZ SEVİNİRİM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakışların : Acımasız
FantasyPatch herkesten farklıydı. Onun tek isteği Nora yi öldürmektir. Nora nin babası Patchin ailesine zarar verdiği için Patch intikam almak ister . Ama Patch kovulmus bir melektir. Nora ise kendi halinde sevimli güzel bi kızdır. Patch melek olduğu için...