10.bolum

68 5 0
                                    

Patch her an bana baktığında şaşkın bakıyordu. Her an bana baktığında canım yanıyordu.

Patchi gördükçe ağlamak geliyordu içimden ama susmam gerektiğini biliyordum.  ise kapıdan hızlı bir şekilde girdi , okula geldiği andan itibaren kızlar onun peşinden koşuyordu.Jack e sessizce kulağına fisildarak :
" Oyun bitti."dedim kısaca.
Jack ise hemen kabul ederek sınıftan çıktı. Patchin yanına bir kız yaklaşıyordu , kız uzun boyluydu . Süper mini eteği bacaklarını daha güzel göstermişti. Kız elinde olan iki Lolipopu birini yalamaya başladı. Kendini kışkırtıcı yapmaya çalışıyordu , evet kışkırtıcı.

Patchin önüne eğilip ikinci lolipopu azina soktu. Patch kızla birlikte gülüyordu.
Okulu zor bela bugün bitirdik. Okulun önünde annem vardı , anneme hızlı olmaya çalışarak ilerledim. Anneme sarildigim o an ağlamaya basladm.

Yolda giderken birden anneme :
" Anne ben burada inicem , deynekler arabada dursun."dedim sakince.
Annem ise hızla cevap verdi:
" Tamam dikkat et kendine ama 15 dakika sonra gelmezsen kötü olur. Bide misafirimizi unutma ! " dedi vurgulayarak annem.

Arabadan asaya indim ve Patch le o kızın yanına doğru gitmeye başlamıştım, o kadar muhabbete dalmıştilar ki beni farketmediler bile. Biraz ağacın arkasından kulak misafiri olmuştum :
Patch: " Yarın işim yok , sanırım. " dedi.
Kiz:" Yarın akşam saat 2.00 de MJ. Barda ol" dedi sevinerek.
Patch : " Tamam " dedi sadece.

Yarın evden çıkmam lazımdı. Ayriyatten MJ. Bar la ilgili sorunlarım vardı. Patchin beni görmesi için herşeyi bile yapabilirdim.
Yarın okula gitmeyecektim alışveriş yapicaktim.
Ve hızla iyileşen ayagimin durumunu doktora soracaktim . Beni bekle Patch yarın benim günüm.

Bakışların : AcımasızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin