12.bolum

61 6 0
                                    

Sabah erkenden doktorun yolunu tuttum. Doktor ayağım da bişi olmadığını rahatça yuruyebilcegimi söylemişti. Doktor merhem yazıp yollamisti beni.

Annemin benim için actirttigi kartı yanıma almıştım. Kartta beş bin lira olmasi beni çok sevindirmisti.

Kaliteli bir mağazaya girip süper mini elbiselere yöneldim. Kadın benim biraz bacaklarimin kalın olduğunu vurguluyordu. Ama bu elbiseyi almama engel olmamıştı, kırmızı sırtı tamamen açık dekoltesi derin bir elbise almıştım. Bin tl vermek acıydi ama değerdi. Kırmızı ve siyah uyumunu hatırladığım an siyah platform ayakkabılardan almak istedim. Neon bir sari çanta ile renk patlaması yapmıştım. Kuofore gidip saçlarımı yaptırmıştim, makyajım ise yürek hoplatiyordu. Eve gidip herseyi giydim , kendime baktığımda bu ben miyim? dedim.

Uzun bir süreden sonra saat 2.00 di. En büyük bomba 1 günlüğüne kiraladigim Ferrari ydi. Siyah Ferrarimle 200 le gidiyordum . On dakika içinde orda oldum. Arabadan indigimde herkes bana bakıyordu , yiyeceklerdi beni sanki. MJ. Bar girişinde duran güvenliğe carptigimda :
" Galiba boşaldım" dedi iğrenç iğrenç.
Bara girdiğimde herkes bana bakıyordu, şarkı durmuştu. Kavga ettiğim adamlar yanıma yaklasmisti :
" Koruyucun yok galiba."dedi sertçe.
Ben ise küstahca :
" Dersini ben vermeliyim galiba "dedim.
Adamları birisi çağırdı ve adamlar gitmişti. Ucuz kurtulmustum. Arkama döndüğümde 180 boyunda çok yakisikli bir çocuk gördüm. Çocuk bana ;
" Merhaba , ben Edward " dedi.
Ben ise gülümseyerek :
" Merhaba bende Nora" dedim.
Patch ve kız içeri girdiler. Patch uzaklara baktı ve birden göz göze geldik. Edward in koluna sarıldım. Edward ise :
" Sanirim aşık oldun bana " dedi.
Ben ise gecistirerek :
" Hemde nasil dedim " Patch e bakarak.
Edward yakisikliydi fazla igrenmiyordum, sarhoşta değildi. Edward bana doğru yakınlaşınca birden kendimi tutamiyarak dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı. Patchin gözlerinin içine bakarak öpüyordum edwardi. Patch ayağa kalktı ve bizim yanımızda durdu, kızı ekmisti.
Sadece baktı ve gitti.
Patch bizle ugrasiyorken bişiler yapmam lazımdı. Edward i Barin üst katında bulunan yatak odalarından birine goturmesini istedim. Edward beni kucaklayip kollarının arasına aldı. Patch ise sinirlenmise benzemisti.

Edward beni odaya goturdugunde ne yapicagimi bilmiyordum. Edward beni öpüyordu. İçimden " Patch gel " dedim. Kapıyı kilitlemisti edward. Edward çalan kapıyı ciddiye almiyordu.
Biraz kapı zorlandı ama açılmadı. Edward ise fermuari indiriyordu. Dayanamadım ve yeter dedim. Edward : " Sen benimsin " dedi. Birisi kapıyı bir kere tekme attı ve bu : Patch.
Patch : " Canına mı susadin, sikik? " dedi kızarak.
Edward ise cebinden bir bıçak çıkarttı, boynuma bıçağı dayadiginda delirecektim.
Edward , Patche :
" Kan şelalesi, bir çikolata şelalesi kadar nefis."dedi.
Gözlerimi kapamistim, artık olucegimi biliyordum . Patch le aramızda 30 metre vardı . Ben yutkunarak:
" Patch , Patch, Patch " dedim tekrar ederek.
Patch gözlerimin içine bakarak bekledi.
" Birisi için ölmek güzel. Hele de sen için " dedim vurgulayarak.
Gözlerimi kapadım ölmeye hazırdim. Bıçak boynuma biraz daha batiyordu. Kanlar boynumdan süzülmeye başladı. Gözlerimi açıp son bir defa bakmak istedim sadece bir saniyede Patch yanımızda ydi, Edward yerde yatıyordu, nasıl oldu ?
Boynum kanıyordu hala . Patch konuşmadan beni kucakladi.

Beni yandaki odaya götürdü. Sargı bezini ve bir iki ilacı eline alip geldi.
Yarami temizledi ve sardı. Patch ilk defa konuşarak :
" Neden buraya geldin " dedi bağırarak.
Ben ise sakince :
"Ben senin kızla bulusacagini duyunca geldim." Dedim doğruları söylerek.
Patch gülümsedi ve :
" Çocukla neden odaya gittin ? " dedi yeniden ciddileserek.
Ben ise :
" Beni kurtaricagini bildiğim için " dedim.
Patch pamuğu boynuma birden bastırdı ve bir çığlık attım.
Ve Patch bir taksi çağırıp beni yolladı.
El salladim ama sadece baktı.

Öyle bakma bana Patch , öldurursun beni bakışlarınla.
Dudaklarını ver bana bi kere , sevgimi gosteriyim dudaklarında.
Yada sev beni bi kerecik, senin sevginden bir tutam aliyim.
Gözlerini gözlerimden kaçırma, gözlerine sevişirim ben yine.
Bakma kimseye bana baktığın gibi dayanamam ben .
Mahmur olan gözlerim her an seni düşler.
Gülersen herkese, hiç gülme bana daha iyi.
Elimi tut bir kere belki kendime gelirim yada sacmalarim seni sevdiğim gibi.
Gözüm yine pencere de beklerim seni.
Ona baktığın gibi , bana baksaydin gözümden sen akmazdin.
-Patch * Nora
-

Bakışların : AcımasızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin