Gece telefonuna bakarken abin odana girdi."kiyomi,artık uyu yarın okul var."abine tamam diyip yatmaya hazırlanıyorsun.Abin sana kocaman bir gülümsemeyle yanağına öpücük kondurup gidiyor.Sabah olduğunda hemen kıyafetlerini giyip odandan çıkıyorsun.
Merdivenlerden aşağı indiğinde abin sana okulda yemen için sana bir bentobox hazırlamıştı.İçinde senin sevdiğin şeyleri de eksik etmemişti.Abine sarıldın ve evden çıkıp arabaya binerek yola koyuldunuz.Çok geçmeden radyoda bir uyarı duyuruldu.Uyarıda "Bir kaç çete üyeleri dövüşe giriyor ve insanları öldürüyor.İsimleri henüz bilinmiyor..."Abin bunu duyunca radyoyu kapattı ve herşeyin yoluna gireceğini söyledi.Abine güvendiğin için pek birşey dememiştin.
Okula geldiğinde etrafta hiç kimse yoktu.Belki sınıfta olan birkaç kişi vardır dedin ve sınıfına doğru yöneldin.Sınıfın kapısına geldin,normalde sadece hocalar ders işlerken kapıyı kapatabilirlerdi.Ve şuan ders daha başlamamıştı.Kapıyı açmak istedin ama gerildiğin için kapının kolunu tuttun ve birkaç dakika kapı koluyla bakıştınız.(ship)
Cesaretini topladıktan sonra ani bir şekilde korkmamak için kapıyı açtın.Ve o gördüğün manzarayı sanırım azla unutamayacaktın.Bütün arkadaşlarını ve hocaların yarısını orda öldürülmüşlerdi.biraz daha dikkatli baktığında onların kim olduğunu anlamıştın.Ordakiler bonten'in çete üyelerinden üçüydü.Kapıyı ani zamanda açtığın zaman çok fazla ses geldiği için seni fark ettiler.Yavaşça sana doğru yürüdüler ama sen yavaşça kaçmak için bir yer arıyordun.çete üylerinin sadece ismini bildiğin için hangisinin hangisi olduğuna karar vermedin.
???-Burda ne işin var?
???-Bana bunu öldürmediğini söyleme rindou.
Yavaşça geriye yürümeye başladın ve onlar kavga ederken kaçmaya çalıştın ama ayağın akan kanlardan dolayı kaymıştı ve seni fark ettiler.Sana doğru yürümeye başladılar ve sana yumruk atarak seni bayılttılar.En azından tek bildiğin şey buydu.Merhaba<33 bok gibi oldu biliyorum ama özür dilerim 😆😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani brothers x reader
Short StoryMerhaba,umarım günün iyi geçiyordur.Geçmiyorsa da umarım daha güzel olur<33.Bu benim ilk yazdığım hikaye olduğu için yazım yanlışları olabilir.O yüzden üstüme gelmeyin<3.