Yatağında yatıyordun ve hem haitani kardeşleri hemde abini düşünüyordun.Abini üzmek istememiştin,bunları söylemek istemiştin ama abinin öleceğinden korkuyordun.Aslında abin çok güçlü biriydi.Ama ölürse artık bir ailen kalmayacaktı.O yüzden ağladın ve yatağında acı çekerek uyudun.O gece senin için çok kötü bir gündü.
Sabah olmuştu.Uyandın ama yataktan her zaman ki gibi kalkmadın.Ağlamaya başladın.O sırada abin odana girdi ve sana bakıyordu.Yanına geldi ve "İyi misin kiyomi?" Diye soru.Ağladığında şaşırmamıştı.Ona sarıldın ve "Ryuu,sana anlatmam gereken birşey var." Abin duraksadı ve ne olduğunu anladı.Onu sadece ciddi bir şey ve üzüldüğün olduğu zaman adıyla seslenirdin."Seni dinliyorum."dedi abin.
*Abine olanları anlattın*(üşendim💀)
Anlatırken gittikçe daha fazla gözlerinden yaşlar akıyordu.Abine sarıldın ve karşılık verdi."Kiyomi,merak etme yakında burda olmayacağız."dedi ve sana sarıldı.Mutlu hissettin ama bir yandan da ağlıyordun.Abin ayağa kalktı ve alnına kocaman bir öpücük kondurdu."Hadi bavulunu hazırla yoksa sen doldurana kadar uçağa yetişemeyiz!" Abin güldü."ABİ!" ikinizde güldükten sonra abin odandan çıktı.Multuydun abine kavuştun.Aslında sadece 1 gün konuşmadınız ama nedense senle 1 yıl konuşmuyormuş gibi gelmişti.Ve artık haitani kardeşleri unutman gerekti.Bavulunu hazırlamak için ayağa kalktın ve bavulunu hazırlamaya başladın.Bavulunu düzenlerken bir mesaj geldiğini gördün.Bilimeyen Numara-
Bunu abine söylemekle büyük bir hata yaptın,kiyomi.Madem abinin ölmesini istiyorsun bunu bize söyleyebilirdin.Hemen odadan çıktın ve gelen mesajı abine söylemek için abinin yanına gittin."Abi!" Dedin.O sırada merdivenlerden inerken abin sana bakıyordu.Sana doğru koştu ve "Noldu,iyi misin?"dedi."İyiyim,bir şeyim yok.Ama asıl şeye bak..."dedin.Abin kötü bir şey olduğunu anlamıştı.Mesajı okudu ve birkaç dakika sessizlik oldu."Kiyomi,bana onlarla bir buluşma ayarlar mısın?"dedi abin.Abinin sözünü ikilettirmeden tamam dedin ve numaraya yazmaya başladın.Çünkü abinin bu konularda hassas olduğunu biliyordun.
Bilinmeyen Numara
Kiminle görüşüyorum?
İkimizle de,kiyomi.
Verdiğim adreste buluşabilir miyiz?
Bunu neden istiyorsun?
Sadece konuşmak istiyorum.
Peki,adresi ver.
**** sokağı no.1889 saat 9'da.
Orda olursan iyi edersin.
Abine yazdığın şeyleri gösterdin ve abin sırıttı."Görelim bakalım kimler benim küçük kız kardeşime karşı çıkmışlar!" İkinizde güldünüz."Sakın ölme,yoksa seni sevmem." Abin güldü ve "Asıl sen kendine kendine bak!" Güldün ve "Abi gerçekten...Dikkatli ol." Abin güldü ve "Salak,hemen de duygusala bağlıyon!" İkiniz de birbirinize baktınız ve sarıldınız."Seni seviyorum,abi" dedin."Bende seni kiyomi,Bende seni." Abinin haitani kardeşlerle buluşmasına son 2 saat kalmıştı ve abin hazırlanmaya gitmişti.O sırada televizyon izliyordun.Abin geldiğinde ona baktın."ABİ,KONUŞMAYA GİDİYORSUN ONLARA YEMEK YEMEYE DEĞİL!" Abin güldü."KISKANMA BENİ SENDEN DAHA YAKIŞIKLIYIM BEN!"(gülüşme)
"Harbiden de çok güzel olmuşsun abi." Abin güldü ve "biliyorum canım!" Diyerek gülümsedin "İnsan bi teşekkür ederim der gerizekalı!" İkiniz gülerken abin saate baktı.Son 1 saat kalmıştı.Abinle bakıştınız."Merak etme,sana söz veririm ki döneceğim." dedi abin.Ve sarıldınız."Lütfen,ölme abi."Ama o günden beri geri dönmedi.
Bu bölüm abisiyle ilgiliyidi hep💀💀
Ve biraz spoiler verdim<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani brothers x reader
Short StoryMerhaba,umarım günün iyi geçiyordur.Geçmiyorsa da umarım daha güzel olur<33.Bu benim ilk yazdığım hikaye olduğu için yazım yanlışları olabilir.O yüzden üstüme gelmeyin<3.