-bölüm 4-

985 65 30
                                    

Abinle senin yaşadığınız evi arıyordun.Ama çoktan akşam olmuştu.Yolda duran ve telefonuna bakan bir kadın gördün,ona doğru yürümeye başladın.Kadına telefonunuzu kullanabilir miyim diye sordun ve izin verdi.Abini aradın ve abin sesini duyduktan sonra direkt nerdesin diye sordu.Abine olduğun yeri söyledin ve birazdan geliceğini söyledi.Kadına teşekkür ettin ve abini bekledin.Abin geldiğinde hemen ağlayarak sana sarıldı."KİYOMİ NERDEYDİN?!" abin aslında hiçbir zaman ağlamazdı.Ama konu sen olursa hassastı çünkü abinin tek ailesi sendin.Tabii senin de ailen abindi.Arabaya bindiniz ve abinin rindou ve ran'ın sana dediği gibi "abin biliyor,merak etme"asla gerçek değildi.Ve artık onların güvenilmez olduğunu anladın.

***

Eve geldiğiniz zaman sana tekrardan sarıldı ve "Sana birşey olucak diye çok korktum,kiyomi."dedi.Bunu duyman bile seni rahatlattı.Odana gittin ve yıkandın.Banyodan çıktığında giyindin ve yatağına uzandın.Televizyonu açtın ve bir kaç saat öyle oturdun.Abin içeri girdi ve sana meyve tabağı getirdi.Teşekkür ettin.Meyve tabağını bitirdikten sonra uykuya geçtin.Rindou ve Ran'ı düşündürken uyuyakaldın.Sabah günün ışığıyla uyandın ve yataktan kalkıp yüzünü yıkamak için banyoya gittin.Banyodan çıktıktan sonra odandan çıktın ve abinle karşılaştın."Günaydın kiyomi!" "."Günaydın abi!" abin mutlu gözüküyordu.Onun gülüşüyle günün daha da güzel geçicekti."Sana kahvaltı hazırladım.Aşağıya in ve ye.Kahvaltı etmekten nefret ettiğini biliyorum ama en azından bir şeyler ye." abin güldü.Abinin gülüşü seni hep mutlu ettiği için onu üzemedin.O yüzden kahvaltı yapmaya gittin.

***

Kahvaltı yaparken aklına sürekli Rindou ve Ran geliyordu.Son ısırığını alırken kapı çaldı.Abine ben bakarım dedin ve kapıya doğru yöneldin.2 tane adam vardı ve onlara biraz daha dikkatli baktıktan sonra onların rindou ve ran olduklarını anladın.Onları görmek istemiyordun ama vücudun haraket etmiyordu.Yaptığın tek şey onlara bakmaktı.Onların güldüğünü gördün."Sakin ol kiyomi,sadece birşey vermek için geldik." ama yine de korkuyordun.Rindou sana bir mektup verdi ve ran'la ordan uzaklaştılar.Abin o kimdi diye sorunca "Sadece burayı kendi evi zanneden yaşlı bir kadın." dedin abin güldü.Odana doğru koştun mektubun
üstünde "Bu mektubu gece aç." yazdığını gördün.Şimdi açmak istedin ama yazan şeye uymak zorundaydın.Gece olmasını bekledin ve beklerken zamanın geçmesi için televizyon izledin,telefona baktın ve uyumuştun.Uyandığında saate baktın ve gece olduğunu fark ettin.Mektubu hızla eline alarak açmaya başladın.Mektupta şöyle yazıyordu.

Merhaba kiyomi,saat 1 gibi evinin arkasında ol.Eğer orda olduğunu görmezsek abini öldürürüz.Bunun olmasını istemezsin,değil mi? Az zamanın kaldı kiyomi.Abine bunu söylersen bir tek abini değil seni de öldürürüz.Veya seni evimize hapsedip ölene kadar orda tutarız.Sence güzel bir karar mı? Bu arada elbise giy çünkü bugün çok güzel bir gün olucak.

Ran ve Rindou

Mektupta yazan şey seni baya korkutmuştu.Abine birşey olmasını istemiyordun ve yine abini telaşlandırmakta istemiyordun.O yüzden gitmeye karar verdin.Ama abine yalan uydurman gerekiyordu.O kadar da saf birisi değildi.O yüzden giyindin ve odandan çıktın.Abin odasındaydı ve bunun evden çıkmak için şans olduğunu düşünüp hızlıca evden çıktın saat 01.56'dı.Son 4 dakika kalmıştı.Oraya yetişemiyeceksin diye korktun ama evinin köşesine döndükten sonra onları gördün sana bakıyorlardı.İkiside takım elbise giymiş ve çok güzel gözüküyorlardı.

Giydiğin şey;

Açık giyinmezdin ama konu rindou ve ran olunca biraz daha özenmek istedin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açık giyinmezdin ama konu rindou ve ran olunca biraz daha özenmek istedin.Rindou ve Ran seni görünce gözlerini ayıramadılar.

Rindou ve Ran seni görünce gözlerini ayıramadılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım şimdi daha fazla olmuştur💀💀

Haitani brothers x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin